24 Oca 2009

Biz Burada Şampiyonluğu Kazandık


Böyle yenilgilere ben razıyım. Lig liderine kendi sahasında top göstermemişsin. Bu sezonun en ağır sahasında bile oyunundan taviz vermemiş, iki golcüsünü sahaya sürmüş, ayağa paslarla verkaçlarla seyredenlere zevk vermiş ve gol an meselesi. En rahat maçlarımızdan birini seyrediyoruz. En ufak bir şüphem yok, ikinci yarı gol gelecek. Devreyede berabere gidelim kaygısı yok, hep biz üstün oynuyoruz. Takımda kötü oynayan yok. Daha ne olsun, derken, oyun durdu. Bir hışımla koştu yan hakemine doğru. O yan hakem ki Baros'un kıl payı ofsaytını tesbit etmiş. İyi bir hakem olmalı. Ama kesin iyi bir insan değil. Sahanın her tarafı buz, kar, su. Suya karşı allerjisi olan bir yan hakemi atamışlar bizim maça. Bir pozisyonda yan hakemin yanından iki futbolcu taca çıkıyor. Sakatlanmadıklarına dua etmek lazım. Ümit Karan suya bir tekme atıyor. Adama atsa tekmeyi tamam, kırmızı kart. Suya tekmeye kırmızı kartı da gördü ya bu gözler.

Kırmızı kart olunca bayağı sinirlendik. Yapılırmı kaptan, zaten bu sene kariyerinin en kötü sezonunu geçiriyorsun. Oldu mu şimdi diye faturayı çıkaracağız. Bakıyoruz pozisyona, hiç suçu yok Karan'ın. Hadi diyoruz bu haksız kart diğerlerini galeyana getirir, hakeme de geçirirler. Oyun yine de kontrolümüzde gidiyordu. Kesmedi eksik bırakmak Galatasaray'ı. Top yekun çullandık Sivas kalesine doğru. Bir ters top geldi, mehmet Yıldız ofsayttı. İlk yarıda kıl payı ofsaytı gören hakemin gözüne perde indi. Bir damla su formasını ıslattı diye adam attıran adamdan insanlık beklenirmi. Devam dedi, ne diyecekti ki. O top gol oldu. Bundan sonrası artık futbol değil. Kadere razı olup 3 puanı bıraktık Sivas ellerinde. Bülent Uygun'un dahiyane hocalığı sayesinde yenildik.

Yenildik, ben biraz takımı tanıyorsam çok iyi oldu. Bu yenilgi, bu haksızlık takımı gereğinden çok daha önce kenetleyecek. Kim bilir ne yeminler etmişlerdir. Geçen yılın son maçlarında gene bize anormal saldırılar olmuş, takım son düzlükte kayıpsız maçlar geçirmiş, bizlerden başka hiç kimsenin beklemediği şampiyonluğu kazanmıştı. Artık, Arda'mı, Sabri'mi, Ayhan'mı, ya da yeniden Hasan Şaş'mı, geçerler takımın başına alırlar sazı ellerine.

Hiç kimse üzülmesin, takıma kızmasın, biz Ümit Karan atıldığı an, bu sene Şampiyonluğu kazandık. Şimdiden kutlu olsun. Biz, büyük takımız, her zaman ki gibi. Yense de büyük yenilse de.

11 yorum:

Onur dedi ki...

yürekten katılıyorum abi. aynen ben de sadece 3-5 dakika kızdım daha da takmadım kafama. bu sene de şampiyonuz.

Adsız dedi ki...

HELAL ABİ ELİNE SAGLIK İNŞALLAH YİNE HERYERDE ŞAMPİYON GALATASRAY DİYE YAZDIRACARIZ BİZ MİLYONLARCA GLATASARAYLI BUNDAN EMİNİZ

Adsız dedi ki...

demek ki doğruymuş her canı yananın konuştuğu. ama bu dediğiniz mantıkla beşiktaşlılar kenetlene kenetlene dünya şampiyonluğuna kadar giderler zannımca

Onur dedi ki...

beşiktaşın kenetlendiğini ömrüm boyunca görmedim ki bu gözler fenerin kupa aldığını bile gördü düşün yani... kim nereye gider bilemem de sen bu kafayla karşıdan karşıya geçemezsin adsız efendi...

Adsız dedi ki...

senin olduğun karşıysa eğer ben bu tarafta mutlu mesudum..en azından bu denilecek bir kafam var di mi?

optikbaşkan dedi ki...

adsız, o kenetlenemeyen dediğin tüm beşiktaşlılar araya seni alıp kenetlensin...

Adsız dedi ki...

ben beşiktaşlılar kenetlenmiyor demedim optikbaşkan. galatasarayın bir maç üzerinden gelen haksızlıkla kenetlenme vakası çıkarmalarını eleştirdim sadece. beşiktaşın kenetlenemediğini ifade eden arkadaş aynı zamanda benim karşıya geçemeyeceğimi de ifade eden kişi oluyor ki tartışman gereken nokta da burasıdır. ha ayrıca hakaretine gelince beşiktaşlılara kenetlemeye yarayacaksam ortaya geçmeye razıyım...

benikoyupgitme dedi ki...

tarih 25 ocak 2009 fenerbahçe - trabzonspor maçı.. Yine aynı carlos sahada hakemin haysiyetini ayaklar altına alıyor değil kart, uyarı bile almıyor..

hadesperado dedi ki...

carlos'a gelince öten bülbüller dut yemişe döner... ama sözkonusu Galatasaray ise bunlar unutulur...

Kapali Ust dedi ki...

Bazen kayberken kazanırsın, salı günü isyan başlıyor. Büyük başkaldırıya ortak olmak için yine Sami Yen'de yerimizi alacağız her zamanki gibi..Yense de büyük, yenilse de büyük

kagakadir dedi ki...

walla hocam bravo taktie ettim çok güzel betimlemişsin olayı sanki izlediğim maçı değilde bir masal sahnesi dinliyoruım gibi oldum eze eze alınan 3 puanı böyle hikayelerle taçlandırdığınız için teşekkürler