10 Ara 2008

Sahne Senin Cim Bom


İlgimiz alakamız Fenerbahçe acaba bir mucize olurda yenermi diye beklemekle sınırlıydı. Olur ya körün taşı denk gelir Fenerbahçe 1 serbest vuruş gölüyle Kiev'deki adam filmini çevirir, bizim UEFA yolundaki uzun yürüyüşe limon sıkardı.

Kuduruk basın şu saniyeden başlatmıştı yaygarayı. Beğenmedikleri kupa birden bir kıymete binecekti. Şimdi kötüleyebilirler, dandik derler, ikinci sınıf derler. Derler de biz ne seyrettik acaba bu akşam. Tartışma yoktur ki Şampiyonlar Ligi tarihinin en kötü maçı bu maçtır. En kötü iki takım varsa bu iki takımdır. Bu soğukta bir kaç bin kişiyi stadyumda dondurdukları için ceza alması lazımdır. Bizleri de hiç alakamız olmadığı halde ekranda küfür edip sinirlerimiz bozdukları için kupalardan men edilmelidir.

2. gol olsaydı çoktan kapatacaktık televizyonu. Merak ediyorum Fenerbahçeliler nasıl seyrettiler maçı. Çok isterdim azılı bir Fenerliyle beraber seyretmek. Kim bilir ne küfürler etmişlerdir. Çeneleri yırtılmıştır. Dua etsinler bu maç Stalin zamanında oynanmadı. Futbolcuların tamamı Sibirya'ya sürülmeyi hakkettiler.
Bu işler bizim işimiz. Çekil bakalım aradan Fenerbahçe. Bize bırakın yabancı takımları yenme işini. Bakma piyangodan geçen sene yürüdüğünüze.

Maçı yazayım diye uğraştım ama nafile. Ya Fener maçının nesini yazayım diye elim gitmedi, ya da maç falan seyretmedim. Boş ver, yazmamızda gerekmiyor zaten. Belki de en kötü yazım bu yazı oldu kusuruma bakmayın. Fenerbahçe'yi yenen eski yoldaşları ne kadar kötü olurlarsa olsunlar yine de kutluyorum. Umarım en kısa yoldan bize düşerler. Cim Bom hazır ol, sahne senin

6 yorum:

Juan y Fer dedi ki...

Hello,
it is a pity but now Fenerbahçe will have only one idea: the süper lig and I think it will be the main favourite to win it.
Regards,
http://saqueneutral.blogspot.com/
(a blog about sport in English and Español)

Onur dedi ki...

nazmi hocam ben azılı bir fenerliyle izledim maçı merakını gidereyim. azılı fenerli kardeşim oluyor. yazık çocukcağız bir ömür türkiye kupası göremedi. neyse maçı nasıl izlediğini anlatayım da merakın geçsin. tamamen sessiz sedasız izledi. başta umutluydu ama bu umudu fenerden değil dinamo kiev'in bir halt oynamamasından kaynaklanıyordu. aman dedim bak rakip hızlı. dememe kalmadı nazmi hocam golü yediler =) bir ara fener artık yüzüncü yan pasını yaparken "at sana ulan topu" diye bağırdı. dakikalar 77'yi gösterince "yeter ulan" dedi kalktı gitti odasına seyretmedi bile maçı. göremedi maldonado'nun yediği kırmızı kartı. bence birçok fenerli maçı izlemeyi bıraktığından gazetede okuyacaktır. abi sen yazamadın maçın analizini de kimse yapamadı ki. televizyonda en sevdiğim şeydir fener yalakalarının mağlubiyette söyledikleri. "hepsini göndermeleri lazım" diyorlar başka da birşey demiyorlar. saygılar selamlar.

Onur dedi ki...

bu arada bir başka fenerli olan babam maçı izlemedi bile. kahvede briçe takıldı... oluşabileek merakı gidereyim kardeşim küçükken galtasaraylıydı... galatasaraylı doğmuştu sayemde. lakin işte iki kardeş rekabeti olunca ben metalci oldum o tiki, ben aslan oldum o kuş...

Onur dedi ki...

@Juan y Fer

when your and their dreams ends... our realities begins... best regards to aragones and guiza =))

Adsız dedi ki...

Azizin Galatasaray Kompleksi

Bu takımın yönetimi gibi Galatasarayla uğraşan bir klup daha görmedim galiba bizim başarılarımız onlara batıyor derdim önceden artık demiyorum hakkını vererek sözümün battığını dün gece anladım,,
Bir takim Çeyrek final oynayıp ertesi sene gruplardan cıkamıyorsa önce yönetimine hesap sormali Aziz Galatasaray Kompleksinden kurtulamamış Uefayı küçük gören aziz bey şimdi uefayıda göremicek aa doğru Final Şaraçoğlundaydı dimi unutmuşum artık orada uzaktan izler Azizim,,Neyse bu takımda orta sahada dinamo gibi top yapan devşirme auorelio yu gonderip sırf Galatasaraya inat emreyi koyan azize sataşmadan edemem helede Kalli ye yaşlı diyip bizim yönetime laf atan ama argones gibi bi dedeyi takımın başına getiren azize harbi sataşırım Hakkımdır Eğlencemdir,,Diyorum ben Hiç bir fenerbahçeli bu sene ligden umut etmesin Gol atmasını beceremeyen bir takımdan ne köy olur ne kasaba ancak bizim evin 5 metre karelik bahcesi olur oda ancak bu kadar eder Yani hiç
Nazmi abi azizin Galatasarayla ilgili komplekslerini yazarsan Sevinirim...
Bütün Fenerlilere Geçmiş Olsun Avrupanın Prensi ama ne prens Çoko Prens :D:D

Adsız dedi ki...

cem yılmaz vardı trtde. yanımdaki fenerli bile onu izledi ikinci yarıda..