14 Eki 2008

Defol Git Lan


Lafın tamamı aptala anlatılır. Tamam, bu kadar iyi icraatın içinde birde kötü icraat gerçekleşti. Kimin basiret bağlanması sonucu, kimin yürü ya kulumu bilinmez başımıza bela oldun. Duruşun, anti karizman, acemiliğin ilk maçta ortaya çıktı. Gelenek melenekmiş, ne geleneği kardeşim. Bir maç bile olsa yanlış yanlıştır. Ne demek Galatasaray'da hoca sezon ortasında hoca değişmez diye. Arkasında olduğumuz, güvendiğimiz başkan ve yancıları, yaptıkları yanlışı düzeltme operasyonu yaptılar. Taraftarın yoğun baskısı bu Hocaya 2009'u göstermez. İşin ucunda eşşek yükü tazminat var. Yardımcılarını kovdular, yarın senin futbolcun sana güvenirmi. Yedek kalan futbolcu basar fırçayı bir bok diyemezsin. İlk mağlubiyette benim meşe odunu devreye girer. Tükürükle Ali sami Yen'den gidersin sonra Leverkusen'i bile bulamazsın.


Ben bu futbolu, Galatasaray'ı azıcık biliyorsam bu hocayı şimdiden yok bilin. Ben uçaktan indiği gün silmiştim. Galatasaray'la ilgili ilk defa yanıldım. Bu lanet hoca benim tahminimden çok daha uzun süre kulubeye çıktı. Gerets'le uğraşmıştım, şimdi karşılaşsam özür dilerim. Beterin beteri varmış. Bundan daha kötü hoca gelirmi acaba. Bu kadar onursuz bir Hoca kovulmasa ve de takım Şampiyon olsa, hatta UEFA'da çiftlese ne yaparız bilinmez.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

siktir git lan dunkof!!!

Adsız dedi ki...

a.q senin gibi hocanın nerede var ise nereden cıkmıs ise nerede oynamıs ise gelmişin geçmişini siksinler adam gibi oynatamıyorsan al pılını pırtını defol almanyaya bizim samiyende her mac trübinden toplasak senden daha iyi binlerce hoca cıkar papucumun hocası seni a.q kolpası