12 Eyl 2008

Benim Adım Terim; Sakalınızı Bıyığınızı S.kerim


Arkandayım Terim. Hakkında 34 yazı yazdım. Bir daha yazmayacağıma söz verdim ama bunu sayma bende saymıyorum. Bu yazı maç yazısı değil, teknik, taktik oyun sonuç hak getire. İlgilenmiyorum takımınla, Dünya Şampiyonu olsan teşekkür etmem, itin götüne soksan kızmam. Bu medya mensuplarına ne kadar küfür etsen az. Ne kadar çok yenilirsen o kadar cebine para koydurdular. Senin gibi birisini gelmiş geçmiş en büyük hoca diye yutturdular, kağıttan kaplan yaptılar sonrada ödleri patladı yarattıkları canavardan. Verdiler eline sopayı. Şimdi kaçacak delik arıyorlar. Saldır hocam, Belçika Hocasının verilmiş sadakası varmış şu aziz mübarek Ramazan gününde. Beraberlik golünü attın torbadan da adam kurtuldu şerrinden.Yenseydi de görseydi dayağı, şerefsiz İsviçre Hocasınada mı sormamış da gelmiş hem de Kadıköy'de seni yenmeye kalkıyor. Şu senin ufak saldırına bile katlanamadı zavallı. Bi sopayı haketmişti oysa.

Ben artık gülüyorum, ben demedimmi demiyorum. Bu millet senden kurtulma şansını kaybetti. Sende bizdensin artık. Osman'a Hıncal'a bizde küfür ediyoruz. Alayına etmezsen adam değilsin. Bari bunlardan kurtulalım. Hepsi domuz gibi biliyorlardı senin hoca olmadığını, ama korkudan yalamalık yaptılar senelerce. Ekmek o cenaptaydı çünkü. Uyuyor numarası yaptılar yıllardır. Keşke uyusalardı o zaman işimiz kolaydı. Bir çimdik atar, bir gürültü çıkartır uyandırırdık. Uyuyor numarası yapanları nasıl uyandıracağız. İşte o zaman sen lazımsın hoca. Alacan eline bir odun yermisin yemezmisin. Alacan eline bir cep telefonu, edicen bir lağım dolusu küfür.

Seni ne yalan söyleyeyim ilk defa sevdim hocam. Aman ha bırakıp gitme şu necip Türk Milletinin yenilmez takımını. Meydanı bırakma bu satılmış spor medyasına. Acı senden sonra gelecek Milli Takım hocasına.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hala daha çıkmış biz şöyle alkışladık, böyle göklere çıkardık diyorlar. Adı hala imparator. İmparatorsa anana da söver, bıyığına da, ne çıkıp zırlıyorsun. Biraz omurgalı adam olsalar Terim bu kadar sapıtamazdı. Bu işler fiorentina macerasıyla başladı.

Adsız dedi ki...

Baba başlık çok iyiymiş, koptum :))