1 Haz 2008

Delikanlı Fenerliler; Nerdesiniz


Emre Demiş ki:

Fenerbahçe’den teklif geldiği doğrudur, hem de Newcastle’dan daha büyük teklif yaptılar ama ben Newcastle'ı tercih ettim. Çünkü ben Türkiye’de Galatasaraylı Emre olarak anılmak istiyorum, ben Türkiye’de efsane kadro oyuncusu olarak anılmak istiyorum. Emre denince Galatasaray’dan sonra parantez içinde Fenerbahçe oyuncusu olmak istemem, ama bana ilgi duymaları beni memnun etti zaten onlara teklifleri için teşekkür ettim yaşım 26 en verimli çağımda Avrupa’da kalmam ve Türk futbolunu temsil etmem benim için önemli, artık Anadolu kulüplerindeki futbolcu arkadaşlarımız kendilerini aşsınlar ve dört büyüklerden önce Avrupa’yı tercih etsinler, Avrupa’nın sıra takımı bile olsa gelsinler burası çok farklı bir yer Avrupa’da oynayan oyuncu sayımız çok yetersiz, bence Avrupa’da bizi temsil eden oyuncu sayısı,dünya kupasına gitme kadar önemli bir konudur, Türkiye deyince akla ilk Fenerbahçe’den Tuncay Şanlı geliyor, bence Türkiye’de bazı arkadaşların Avrupa’ya gelme devri geldi ve geçiyor.


Peki kardeşler, hiçmi serde delikanlılık yok. Çokmu önemli koskaca Fenerbahçe için Emre. Kimdir bu Fettocu çocuk. Değermi, sadece Galatasaray'lı bir oyuncu almak için huzur kaçırmaya, taraftarı ikiye bölmeye. Ben Fenerbahçeli delikanlı taraftarın Emreyi kabul edeceğine inanmam. Dün küfür ettiklerine bugün yumruk şov yaptırmazlar. Gocunduğum falan yok, Emre Galatasaray'a gelmek istemiş fakat alınmamıştır. Senede 20 maç oynasın bu yazdıklarımı yerim. Fenerbahçe Nevcastle'den daha küçük bir takım değildir. Bırakın manipilasyonu, kovun tez elden bu şerefsiz futbolcuyu. Galatasarayın şampiyonluğunu satıp kaçmış Emre için kavgaya değmez. Yeteri kadar husumet var zaten aramızda, inanın çocuklar değmez. Hani Hakan Şükür Fener'e gitse kahrımdan ölürüm ama yazdıklarım şahidim olsunki Emre'nin transferine hiç üzülmedim. Beter olsun şerefsiz ve olacak. Nitekim Tümer'in, Fatih Akyel'in olduğu gibi.

Hiç yorum yok: