4 Mar 2009

Biz Üç Kişiydik










Biz üç kişiydik. Ümit Karan, Şabani Nonda ve Ben. Üç ağız, üç yürek, üç yeminli fişek. Adımız stadlara bela diye yazılmıştı. Ve biz taraftara emanet. Yağmurlarda, çamurlarda, İstanbulda deplasmanda birbirimize kenetlenmiştik. Dokunuyordu yanlızlık.


Ümit Karan 11 tane attı bu sene. Unutulmaz gollerin unutulmaz golcüsüydü. Rövaşataya kalkardı, vole çakardı, kafa vururdu tabela değiştiğinde, Ümiiiiiit denirdi, arkadan yırtınırdı bizimkiler, Karaaaaaaaan! Ah Ümit Karan, kurşun gibi mayın gibi kardeşimi nasıl bırakıp giderim ben yıldızlar ülkesine. En umutsuz maçların belalısı, en büyük maçların aslanı, taraftarın son dakika mucizesi. Nasılda sarılırdık gollerden sonra, azmı kupa taşıdık beraber kapalının önüne. Deli dolu heyecan, ey Ümit Karan, saçları fırtınayla taralı, bu can yoldaşın can evinden yaralı.


Nonda; kara kule, sende 11 tane attın ilk geldiğin sene aramıza. Belkide en dandik golünü attın, farkında değilsin. En değerli goldü o. En çok o gole sevindik Nonda. Görmedinmi Ali Sami Yen'i. Dakikalarca tepindiler. Ah Nonda, ben oynadım diye kızma. Belkide ben olmasam sen daha çok atacaktın. Nice büyük ablukaları yarıp gelmişin belli. Nice büyükleride seni bekliyor sırada. Kulağım kirişte, gözüm sende Nonda. Beni aratma.


Bende 11 tane koydum gider ayak. Benim yerime saydılar hepsini taraftarlar sağolsunlar. Gollerim armağanım olsun. Gidiyorum dostlarım hoşçakalın.


Biz üç kişiydik.Üç intihar çiçeği Ümit Karan, Sabani Nonda ve Ben Kral........



Not; Eski bir yazımızı Yusuf Hayaloğlu'na ve onu sevenlere gönderiyorum. Ahmet Kaya'ya selam söyle Hayaloğlu, hayal oldun işte.

2 yorum:

hadesperado dedi ki...

baba büyüksün...
Ah ulan Yusuf...
Kalan kalır...

Adsız dedi ki...

Ne diyor şair Yusuf dostlar...

Ne varsa buğusu genzi yakan,
Ekmek gibi aşk gibi...

Cimbom gibi...