21 Oca 2008

Bizde Size Güvenmiştik

Yılan, ceylan, kartal, kaplumbağa ormanda gezintiye çıkmışlar. Bakmışlarki tehlike var avcı yaklaşmakta. Kartal demiş arkadaşlar bana müsade ben uçar kurtulurum. Ceylan demiş kimse kusura bakmasın ben bir el daha ateş sesi duyarsam hızlı koşar karşıki dağa kendimi atarım. Yılan demiş nasıl olsa bana bişey olmaz ben biraz sonra şu kayaların içine girer gözden kaybolurum. Peki demişler kaplumbağaya sen ne yapacaksın."bende sizi adam zannedip güvenmiştim"
Hasan Şaşın Fener maçından korkup kendini attıracağını, hayatında MR çektirmemiş Linderotun ortopedi hastanesinden çıkmayacağını, pinokyo Lincolnün en ufak bir darbede sakatlanıp yatacağını, Okanın Ayhanın acemi kulüp doktoru tarafından iyileştirilemeyeceğini, Hoca Dedemizin Fener maçını sıradan bir maç gibi göreceğini, Ardanın hayatının en kötü maçını oynayacağını hesap edememiştik.
Biz, bunlara güvenipte gece 12 ye kadar Fenerbahçe stadında esir kalırken, sahaya ısınmaya çıkan Galatasaraylı futbolcular sanki jübile maçına çıkmış gibi fenerli futbolcularla sarmaş dolaş olmuşlardı. Maçtan sonra forma değiştirdiler, muhtemelen aynı gece aynı barda eğlenmişlerdir biz karşı tribünlerde kendi kardeşimize söverken.
Bizi Fener maçında yanlız bırkanlar, boynumuzu bükük eve gönderenler , büyük maça çıkmayan çıkamayanlar, avcıyı , tehlikeyi sezdiğinde kaçanlar defolun bize kaplumbağalar lazım.
Hagi lazım, Popescu Lazım Taffarel lazım.

Hiç yorum yok: