8 Kas 2008

Anamaç




Türkiyede futbol mevzu bahis ise iki takım ve arasındaki maç var. Gerisi yalan. Diğer maçlar fasulyeden oynanıyor. Öyle sanıldığı gibide futbol sevilmiyor. Örnek olsun ben Fenerbahçe maçlarını Fenerbahçe dünyanın hangi takımıyla oynarsa oynasın o takımı tuttuğum için seyrediyorum. Ve şu ana kadara Fenerbahçenin attığı 3. gölü görmedim. Maç Fenerbahçe adına kopmuşsa dünyanın en unutulmaz futbolunu bile oynasalar seyretmem. Aynı şey bir Fenerbahçeli içinde geçerlidir. Diğer büyük denilen Beşiktaşın maçı pek enterese etmez. Yapılacak bir şey varsa o yapılır yoksa Beşiktaşın maçı seyredilir. Beşiktaşın rakibini Fenerbahçenin rakibi kadar tutmadığın içinde pek zevk ve heyecan Beşiktaş maçı zevk vermez.

İspanyadaki Fener- Galatasaray maçına ne güzel ad koymuşlar. ''El Classico.'' Bu klasik maçı kim daha çok oynamışsa o büyük futbolcudur. Bizde de bir ad koysak mesela Anamaç desek. Futbolcuların kariyerlerine bakıldığında örnek 28 defa Anamaç oynamış dense. Nasıl şimdilerde şampiyonlar ligi maçları için aynı şey konuşuluyor öyle işte.
Evet adını koyduk bundan sonra bu maça Anamaç diyeceğiz. Ligide daha heyecanlı daha zevkli hale getirmek içinde sezonda 2 den fazla Anamaç oynatma yoluna gideceğiz. İlk 8 takım kendi arasında tekrar eleme maçı oynayacak. İlk iki 3 final maçı oynayacak 2 sini alan şampiyon olacak. Muhtemelende bu iki takım Galatasaray Fenerbahçe olacak. Zaten öyle.
Fortis kupa maçlarına bakın, eğer Anamaç yoksa işin içinde bu angaryaya kim katlanır.
Ben bir Galatasaraylı olarak rastgele 8 maçın yerine Fenerbahçeyle oynamaya razı olurum. Fenerbahçelide razı olursa. Sonuç olarak şunu söyleyebilirimki ben futbolsever değilim. Galatasaray maçlarını izlerim ve Fenerbahçe kimle oynarsa onu tutarım taaa 2. golü yiyene kadar.

4 yorum:

ilkay dedi ki...

o ne abi bulamaç gibi =)

ALTAN dedi ki...

Dün radyospor'da bir dinleyicim; Arsenal taraftarı bir arkadaşının İhngiltere'den sadece Fener-Galatasaray derbisi için İstanbul'a çgeldiğini söyledi. Bana da londra'da bu maçı soran İngilizler oldu. Japon gazeteciler falan gelecek. tek eksiğimiz bu "büyük" maçın diğer ülke televizyonlarına naklen yayınlanmıyor olması.
Herkese iyi derbiler..

Anelka dedi ki...

Fenerbahçeli de razı!

Kazananın Fenerbahçe olması dileğiyle, iyi derbiler...

Adsız dedi ki...

bi kopun gidin bilader allasen. laf olsun diye blog yazmayın adam gibi doldurun içini. adı mahhake takımı diye mahalle ağzıyla sokaktaki 6 yaşındaki bebeler gibi yazmayın. dediğin sistemin adı play-off'tur. basketbolda zaten kullanılan bir sistem. var mı başka aydınlanacağın konu?