11 Nis 2018

Şampiyon Belli Bayrakları Hazırlayın

Asın bayrakları çocuklar,

En ufak bir kuşkum yok bu sene Şampiyon biziz. Ve bu sene alınan, 20 Şampiyonluğa bedel unutulmaz, destansı bir Şampiyonluk olarak Gala tarihine kanla irfanla yazılacak.

Hep yazdık, ülkede oynanan futbol, bir Hisseli Harikalar Kumpanyasıdır. Global Kraliyet Ailesinin futbola bakan emirliği nedeni bilinmez bir şekilde diğer 17 takımı Gala Şampiyonluğunu engellemeye konuşlandırmaktadır. Olsun şikayetim hiç yok, ben Şampiyon diye gırtlak patlattığımda biliyorum ki, o sezon Şebeke'yi tüm kurum ve kuruluşlarını yenmişim.

BJK müzesi gibi oynanmamış ligin kupaları yok bizde, ya da oynanmış alınmış kupayı aramayan taraftar. Fenerbahçe gibi ayar verilmiş, hapsi yatılmış, cezası sümen altı edilmiş sezon da yok, tarih yazmaz, yazamasın diye de büyük Gala Taraftarı tetikte,nöbette.

Evet her zamankinden daha yoğun ve konsantre tetikteyiz, nöbetteyiz. Gala 6 maçın 6 sını da kazanacak, Şampiyonluk kupasına da taraftarın vişneye çalan koyu kırmızı kan izi kazınacak. Başka yolu yok.

Son maçta alınan yenilginin, beraberlikten farkı yok. Hatta belki de daha iyi oldu, yensek bu hafta sanki beraberliğe oynayacak gibi bir kurguyla çıkardık maça. Ben Gala'nın final kaybettiğini görmedim. Kazanmak zorunda olduğumuz ölüm kalım maçından da utkuyla çıktığımız nice maçlar yaşadım.

Şampiyonluk yarışını girdiğimiz takıma bakın! Devlet bu maçta bu takım galip gelecek demese 10. olacak, şu takımdan korkan Gala Taraftarı varsa şimdiden defolsun gitsin aramızdan, maça da gelmesin. Diğeri korkudan tir titriyor. O kadar hakem hatasıyla kazandığı maça rağmen hala 3. Bu takım mı bizi geçecek, biz ancak çekiliyoruz dersek çakallar ulumaya başlar.

Diyorlar ki kime güveniyorsun abi? Takım leş gibi oynuyor. Kime güveneceğim lan, 50 yılımı verdiğim, tribünlerinde 1000 den fazla maçını canlı maçını izlediğim, en büyük maceralarında Pınar Başı çektiğim Büyük Gala'nın büyük Taraftarı'na elbet. Kim oynarsa oynasın, istedikleri kadar kötü oynasınlar, defalarca tecrübe ettik, bu taraftar ölüye top oynatır. Hamza'lı takım, kaleci, Sneijder, biraz da aç gözlü Yasin'in para almak için oynayıp oynayabileceği en iyi bir kaç maçını oynayarak Şampiyon olduk. Bu takım ondan da mı kötü. Bu taraftar o taraftar değil mi? En tecrübeli, en büyük Hoca sende değil mi? Gücünü o da Taraftardan almıyor mu?

Şampiyon olacağız derken sahaya güvenmiyorum elbette. Lağım futbolu her sonuca gebe, gol atsak saymayacak, kupa alsak vermeyecek bir erk var. Akvaryum pis, temiz balıklara yer yok. Ben en çok lağım futbolunun 1 numaralı Hocasına güveniyorum futbol olarak, saha olarak. Ne var ki bu sezon Şampiyon sahada belli olmayacak. Biz maçları maçlardan önce kazanacağız. Hakemini de, lağım medyasını da, ve en çok tökezlemesini bekleyen içerideki pilavcı, prostatlı maça gitmeyicileri de yeneceğiz. Görürsünüz çocuklar göreceğiz.

Ben astım, indirmem. Siz de bayraklarını asın, maçı beklemeyin. Kupa törenini de izlemeyin. Çıkın sokağa bağırın şimdiden Şampiyon biziz diye. Mevsimi geldi maçlardan önceki gece gidin parklara sarı kırmızı çiçek alın, yastığınızın altına koyun uyuyun, renk arayın koku arayın. Uyandığınızda Gala Taraftarı olduğunuzun saygı doruğuna erişin, korkmayın, titretin. Son maçın son dakikasında Kordon'dan gökyüzüne bakın, Takım Yıldızını seyredin, Avrupa Şampiyonu Takım Yıldızını, övünün, sevinin, zaferi kutlayın, İzmir'i ateşe verin.

Ne Mutlu, Gala'dan da büyük, Büyük Gala Taraftarı olana.

Hiç yorum yok: