30 Eyl 2017

Fragman; Galatasaray 3-2 Karabükspor



Kombinesi olup maça gelmeyen 10 bin Galatasaraylı, size yazıklar olsun, emeklerim haram olsun. Biz de gidemedik, ama yerimize bir Aslan'ı kükrettik. Çok mu zor şerefsiz, Fener maçı için aldığın yeri birine vermek. Binlerce genç maça gidebilmek için günlerce sosyal medya dilenciliği yapıyor. Hele ki yurt dışındaki Galatasaraylılar, Arena'da maç seyretmek nasıl bir şey abi diye hayalini bile kuramıyorlar. Bu olaya direk müdahil olacağım, maça gitmeyenlerin kombinelerini iptal ettirmek için uğraşacağım. Biliyorum ki tribün her şeydir, defalarca test ettik, ne maçlar döndürdük.

Türkiye'de oynanan en üst düzey turnuvanın, tek bir amacı var. Galatasaray'ı Şampiyon yaptırmamak. Peki yıllarca komplo teorisyenliği yaptım, Galatasaray olmayacaksa kim olacak. Fenerbahçe olsun diye olmadık tiyatrolar oynanıyor, ama yine de bir yerlerden patlıyorlar. Futbolun Tanrısına iman ederim. Hak etmemişsen mutlaka burnundan getirir. Sana da yok hakem hatasıydı, yok şanstı geyiği yapmak düşer.

Büyük bir takım kurduk, his takımı. Ne var ki 11 bilemedin 12 kişilik. 13. adam yok. Bu yüzden iddiaya girerim sezon sonunda en az futbolcuyla oynayan takım biz olacağız. Hamle oyuncusu yok deniyor, gerçekten de yok, ama ihtiyaç var mı acaba? Kimi çıkarıp kimi alacaksın? 3 numra çıkarıp 3 numara aldı. değişiklik değil, ortaklık. 2 side oynamayı hak etti, yerin ilk sahibini ilk 11 koydu, sonra kiracıyı oynattı. Adaletli bir değişiklik. Oyunla alakası yok.

Söylemeye dilim varmıyor, yine bana kızanlar olacak, olsun 6 yıldır söylüyorum. Muslera büyük takım kalecisi değil. Top, set oyununda hiç yok. Takım öndeyken vakit geçiriyor. Acelemiz olduğunda da şişiriyor .Çerçeveye bulan her topun % 80 i gol. % 20 belki inanılmaz kurtarıyor, maça kendisini verdiği için de kredisi sonsuz.  Adalet olsa aldığı paranın yarısını, Eray'a, Aykut'a, Sinan'a, Cenk'e bölüştürmesi lazım. Biri kaleci olsa yoktu. Ben tutmuyorum. Tutanlara da saygım büyük. Yerine geçecek olanı düşününce de uykum kaçıyor, öcü Eray'ı görüyorum.

Geçen maçı Tudor'a yazdım. Bu maçı da benim gözümde kaybetti. İlk yarım saatte Gomis'i, çıkarsa, gözümde Hocaların Peygamberiydi. Bütün takım ona gol attırmaya oynadı. Çok tehlikeli ve ayıp bir düşüncedir. Biz Selçuk'u sadece Burak'a pas atıyor diye yedik. Görmüyormusun kardeşim? Adama Ahmet Arif'in prangasını takmışlar. Görmedin mi? atom bombalarını kontrol altına alalım derken mantar tabancasına teslim oldular. Tarihte var mı? aldığın maçı kendi hatanla vermişsin, geri döndüren 5 numaralı stoperin.

Hakem deme bana bozuşurum. Penaltı değilmiş, buz gibi penaltı, hatta delikanlı hakemmiş penaltı verdi, ben olsam direk gol verir Maicon'u atarım. Kim ne diyecek. Aslında Şebeke, hakem hakkını bu maçta kullanmayacaktı. Nasıl olsa Galatasaray fark atardı. Hakem ne yapsındı. Ama beklenmedik golle maç tutunma şansı elde edince, muhtemel devre arasında kontak kurdular. Galatasaray maçı koparamazsa eşşek değildi ya, bir şeyler yapacaktı. Yaptı, ama tekrar söylüyorum helal olsun, her hakem gibi bu da delikanlıymış.

Ben hep şaşarım bu ülkede Galatasaray nasıl  4 yıldızlı şampiyon. Bu kadar büyük takım taraftarı(10.000 eksik) önünde, 2-0 öne geçtiği maçı koparamıyor, son dakikalara can çekişerek giriyor ve nasıl oluyorsa da en çok Şampiyon olan takım oluyor.

5-0 yensek bu kadar koymazdı. Eyvallah biz de can çekiştik, ama takımın stoperi topu ağlara mıhladığında, gol diye ayağa kalktım, Şenol'u, Aykut'u, Aziz'i, Fiko'yu Ayı Sinan'ı, Rıdvan'ı hayal ederek oturdum. ne çok isterdim birinin yanında bu golü seyretmeyi. Sen bunun için büyüksün Galatasaray, hakemi yendiğini defalarca gördük, bir tık ötesine de dayılandın. Bu sezon görüyoruz ki Federasyon'u da yenmen gerekecek.

Eren Derdiyok'a üzülüyorum. Çocuk dert sahibi oldu.  Tudor'un bir yolunu bulup Gomis-Eren forvetini denemesini bekliyorum. Kenarlardan orta yağmuru geliyor, tam Eren'lik oyun şablonu. Carole-Sabri bekleriyle heder oldu çocuk.

Bu maç, bir filmin fragmanıydı sanki. Yaklaşıyor Fener maçı. Her şeye hazırlıklı olmamız lazım. Tamam büyük takımın B planı olmaz da, A planı şıklarından biri hakemi hesaba katmak. Ayhan gollere en iyi sevinen yardımcı Hoca yarışması olsa 1.olur da, be unutulmaz mübarek BAM üçlüsü elamanı kaç maç oynadın, Hoca'nın hesapta olmadığını varsaydığı olasılıkların hesapta olduğunu söyledin mi?

Büyük takım taraftarı için en kötü şey, rakibin tek farklı kazanıyor, sen tek farklı kaybediyorsun. Fenerbahçeli için Pazar geçmez. Ben olsam 10 gün travmayı atlatamam. Şimdi teselli için bekle de küçük boy baş altı takımı da puan kaybetsin. Yani demem o ki çocuklar, tamam kan işediniz ama, keyfini çıkarın. Son dakikada hele ki stoperin attığı golün nümerik değerini Aynştayn bile hesap edemez. Dedim ben olsam 1 hafta sarhoş gezerim.

Lağım medyasını seyretmeyeli, okumayalı bir 8 yıl oldu, acaba Rıdvan'dan haber var mı? güzel ağladı mı? 

Kimse iyi oynamadı, ne yazık ki, herkes kötü oynadı. Bizi elbet tatmin etmez bu 3 puan. Ne var ki değirmenin üstü her zaman yel almaz. Kötü oynadığın zaman kazandığın maçın keyfini çıkar, bana bakma sen seyret güzel ağlayanları da haber ver. Ne mutlu sana, hakemleri yene yene büyüdün.

Canım Galatasaraylı kardeşim.

Hiç yorum yok: