28 Şub 2015

Bu Gece Tatbikat, Haftaya Savaş; Galatasaray 3-1 Kayseri


Geçen hafta auta giden topa ''goooool'' diye yırtınan, 3-1 olduktan sonra dilini kaybedip, 3-2 olunca bulan spikerden kurtulamayız elbet. Bakalım bu maç neler yumurtlayacak diye dikkatle dinledik. Ne mümkün Galatasaray'ımızı Zift Kanalının katranlarından kurtarmak. Bu kez de sürprizi, futbolcularla konuşmak için bekleyen şebek yaptı.'' 2-1 biten maçtan sonra'' gibisinden bir şeyler zırvaladı.

Ben boşuna demiyorum, bizim 2 gol 1 gol sayılıyor. O yüzden 2 farklı öne geçirmeyen gole sevinmiyorum. Hele tek farkla son dakikalara girmişsek yandık. 87 dakika tek kale oyna, 88. dakikada rakip gol kaçırsın, medya maymunlarına katlanabilen dinlesin. Küçük takımların, küçük Hocalarının mottosudur. Başı Rıza çeker. ''Çok basit goller yedik'' Çatalı sarsan şutu seyretmemiştir. Kalecilerinin çıkardığı füzeleri unutturur. 10'un mıhlayarak attığı unutulmaz gole basit der. Futbolcusunun gösterdiği delikanlılığın çeyreğini göstermez. Galatasaray'ı yenme ihtimalini düşünür de neden 15. olduğuna kafa yormaz. Futbolumuzun mezar kazıcılarıdır.

Melo bel fıtığı ameliyatı oldu, 47 yaşında ben de olmuştum, 3 hafta sonra halı saha maçı yaptım. Melo 3 maç sonra sahada olur. Yerine kim oynasın diye kendi tribünlerimize sorduk. Hamit bir önceki maç kötü oynamıştı, bereket kazandık, kazanan takım değişmedi. Yenilseydik muhtemelen hesabı Hamit'e ödetecektik. Sedju'yu ön libero görmek isteyenler de çoğunluktaydı. Geçen hafta Hamit'e giydirdim, bu maç çıkarıyorum. Bana göre geldiğinden beri en büyük maçını oynadı. Gerçi cenabetliği devam ediyor ama taraftara Melo yoksa ben varım dedi. Bayern günlerinden kalma şov yaptı. İlk toplara bastı, takımı rahatlattı, hırsıyla da Melo'yu andırdı. Fener maçı için hazır kıta ilk futbolcumuz. İçimiz rahat olabilir. Büyük takımlarda büyük Hocalarla çalışmış iyi bir Hamit, yükselen formuyla güvencemiz olan Kaptan'la beraber, Fenerbahçe orta sahasını dar ederler.

Emmoğlu Burak  yetiş, Umut Bulut futbolcu falan değil. Oynadığı oyunu her halı sahada en az iki genç çocuk oynayabilir. Kıt zekasıyla futboldan ekmek yemenin açığını yakalamış. Yetenek yok, o yüzden pas trafiğinden uzak duruyor. Çalım, şut hak getire. Top sürme bok getire. Sırrını çözdüm. Top orta yapacak adamın ayağından çıkmak üzereyken, 3 e kadar sayıp zıplıyor. Top bel hizasındaysa ayağını, yukarıdan geliyorsa kafasını sallıyor. Değdi değdi, İbrahimoviç'in bile atamadığı golü atar, çoğu da değmez zaten. Karambol, beleş gol arar. Kaleye şut çekildiği zaman pusuya yatıp avını bekler. Bir yerlerden sekerse dürter. Ruhsuz, motivasyona ihtiyacı olmayan bir futbolcudur. 50.000 kişi tezahürat yapsa gaza gelmez, 10 maç oynatma küsmez. Sneijder'in döve döve attığı gol de de bana niye pas vermedin diye trip yapar, sevinmez. ÇÖP

Bu maç puan kaybetsek bile takımı eleştirmeyecektim. Hamzaoğlu pis akvaryumdan düşmek üzere olan temiz balık Erciyes'i yendim diye aynı takımı sürerse ne olur? Burak'ı yetiştiririz, sorun yok. Sağ açık sol açıklar cesedi kaldırabilir mi? En korktuğum adam Olcan. Söz bitti, artık kim oynarsa hayatının topunu oynayacak, o stadyumdan takımı muzaffer çıkaracak. Belki Türk Futbolunun sonu olacak, biz galipsek o maçı bitirtmeyecekler. Kadıköy'de kuduz olmamak için hafta boyunca futbolcularımızı aşılayacağız.

Cuma maçlarının en güzel tarafı bu, hele bir de lider girmişsen. Hele bir de iyi oyunla 3 puanı almışsan, alttaki takımın dengesini bozmuşken. Aşağıladığımızdan değil, çırak olduğundan Ramiz Köfte diyoruz. Kadıköyde koyarsa Arşidük ilan edeceğiz. Emre Çolak'ın mesaj gönderdiği 4. yıldızı Arena'ya getirirse Kral olur. Hele birde kurcusu olduğumuz Şampiyonlar Liginde yarı final de çekerse İmparatorluğunu dost düşman kabul eder.

Bizim için futbol son düdükle bitti. Bir sonraki maçın ilk düdüğüne kadar yesinler birbirlerini. Kapatırken, söylemesek olmaz. Gerçeği hayal, hayali gerçek sanan şizofrenler var. Bizim gerçeğin 1/16 sının hayalini gören Zampara Fiko, Türkiye'ye UEFA kupası gelmedi demiş. Doğrudur ne diyelim. Onların hayalini bile yanlış gördükleri gerçek, Galatasaray müzesinde parlayaduruyor.

Maçın adamı Hamit Altıntop'tu. Sneijder'i alkışlatmak için çıkarması ise maçın olayıydı.

Hiç yorum yok: