10 Kas 2013

10 Kasım

Hayırdır İnşallah! düşümde Atatürk'ü gördüm. Gözleri çakmak çakmaktı. Sevindim, birden kuşkulandım sonra. Gazi'mi yaşıyordu, ben mi ölmüştüm? demeye kalmadı Atatürk seslendi.
-Haydi gidelim
-Nereye?
-Partiye
-Hangi partiye? Atatürk duraladı,
-CHP ye elbet
insan rüyada başka oluyor. Durumu bildirdim.
-CHP 'nin belini kırdılar atam, daha doğrulamadı.
-Kim yaptı bu işi? Peki iktidarda hangi parti var_
-Muhafazakar Parti
-Yaaa
Bu şaşkınlık saniye sürdü, bu kez dedi ki,
-Öyleyse Türk Dil Kurumu'na gidelim
-Gitmesek Atam
-Neden?
-Senin vasiyetini bozdular
-Kim bozdu?
-!!!!
-Ya Tarih Kurumu?
-!!!
-Öyleyse Halk Evl'ne gidelim
-Kapısı mühürlü
-Kim yaptı bu işi?
-!!!!
Kaşlarını çattı, durumu kavramaya çalışıyordu. Milli Eğitim Okullarından bir sınıfa girdik.
-Bu ne dersi?
-Din dersi
-Öğretim Birliği Devrimi nerede?
Yere bakarak konuştum.,
-Yıktılar
-Din dersleri zorunlu mu?
-Evet
-Kim yaptırdı_
-!!!!
Gazi gözlerini gözlerime dikti
-Her şeyin bir nedeni vardır, bu gerilemenin de
-Nedeni var
-Göster
Elimden tuttu uçmaya başladık. Gözlerimizin önünden yol yol kırmızı şeritler geçiyor, yıldızlar uçuşuyor, bayraklar dalgalanıyor.
-Bunlar Amerikan Bayrağı değil mi?
-Evet
-Neden buradalar?
-Amerikan tesisleri, Amerikan Üsleri Atam
Gazi durdu, gözlerindeki güzellik hüzne dönüştü.
-Anladım dedi. Yüreğim burkuldu.
-Ulu Önder! bir şeyler yap
Yine baktı, bakışlarımız çakıştı, BUGÜN 10 Kasım'dı.

İrtica, Büyük Türkiye Halklarının gençliğine bir tarih diyalektiği dersi vermiştir. Bu yüzden iyi bir okuldur. Rahat ol Cumhuriyet'in Büyük Kurucusu. Haziran direnişi sürüyor, geldikleri gibi gidecekler.

Hiç yorum yok: