28 Nis 2013

Gavur Eziyeti Devam Ediyor; Gaziantep 0-1 Galatasaray

Maç kadrolarına baktığımızda akılları sıra, Boklu Dere yedek takımla çıkmış. Önemsemiyorlar artık Şampiyonluğu, kaybetseler bahaneleri hazır. Galatasaray kollanıyor, saha içinde geçtiler de saha dışıyla baş edemedikleri için puan farkı açıldı. Fenerbahçe kapasa bile, hakemler izin vermiyor, dahası Galatasaray'la oynayan takımlar oynamıyorlar. Maç başı Uğur Meleke'ye söyletiyorlar. Galatasaray'ın fikstür avantajı varmış, Belediye'nin oynadığı takımlarla oynuyormuş, Belediye'yi yenen takım ya rahatlıyor, dolayısıyla Galatasaray'a asılmıyor. Çok yazık, Yüce Gök'ten bu hafta oynadığımız takım her ne kadar geçen hafta Belediye'yi yenip mayınlı bölgeden uzaklaşmış Gaziantep olsa da, başlarında azılı Fenerbahçeli var. Galatasaray'ın puan kaybetmesi için bu adamlar hayatlarını ortaya koyarlar. Seyrediyorsam şerefsizim ama işte mecburen öğreniyoruz. Büyük Fenerbahçe kemik yalayıcısı Ümit Özat yorumculuğu bırakmış. Bu sene için yorumlanacak maç kalmamış kendisine göre. Ulan şebek oğlu şebek, Fenerbahçe'ye bir hizmetin dokunsun istiyorsan hiç kimsenin izlemediği programda, mide bulandıracağına git bir takımın başına geç de, delikanlı gibi Galatasaray'ı yenmeye oyna.

Ben aslında bu gece oynadığımız maçı çok iyi oynasak bile yazmayı düşünmüyorum. Son yılların en berbat maçını oynadığımızı yazıyorum. Tek tek iğrenç oynayanları yazmayacağım da, şunu söylemeden geçemeyeceğim. Hamit sıfır olumlu pas trafiğiyle oynadı. Bence kariyerinin en kötü maçını oynayarak inanılması güç bir rekor kırdı. Yalama Türk Spor medyasının Melo'dan korktuğu için parlatmaya çalıştığı Yekta veremi, ikinci yarıya yerini Emre Çolak kolerasına bıraktı. Biz yazmaktan bıktık, aslında yazmaya bile gerek yok 3 maç daha katlanacağız sonra unutup gideceğiz de biraz ayıp oluyor. Bu takımda Emre Çolak adında bir futbolcunun forma giymesini benim içim kaldırmıyor. Adamda omurilik problemi var, denge sorunu var. Futbol aklı zaten sıfırın çok altında, yine son saniyede bom boşken kaptırdığı top gol oluyordu. Bilerek yaptığını düşünüyorum, bu sene her maç banko oynasaydı, kesinlikle Şampiyon olamazdık.

Boklu Dere son dakika penaltısıyla galip gelmiş. Pozisyona baktığımda Bobo, sisteme bir kıyak yapıp topu ellemiş. Baroni topu bu sefer yatır tarafındaki kaleye atmış ve cehennem azabını 1 hafta daha çektirmek istemiş. Ben kendi payıma ilk defa Fenerbahçe kazandığı için üzülmedim. Bu gece Şampiyona yakışmayan bir futbol oynadık, bu oyunla, bir balık golle gelen galibiyetten sonra Şampiyonluk sevinci yaşamak istemezdim. Belki de futbolcular bile aynı fikirdeydi. Olamaz mı? bence öyledir. Yolda, uçakta geçecek bir Şampiyonluk sevinci, karşılamaya gelmeyecek coşkusuz bir taraftar bir hafta daha beklesin. Arena süslensin, Şampiyonluk bayrakları İstanbul'a dalga dalga yayılsın. Barlarda eğlenilsin, büyük ayranlar devrilsin, sazlar çalsın, takım biraz daha büyüsün.

Galatasaray 19. Şampiyonluğu aldı, önümüzdeki sezon 4. yıldız takılacak da bu sene ben 3. yıldızı takıyorum. 15. Şampiyonluğuma çıkıyorum.

1 yorum:

sembolist dedi ki...

Emre Çolak-Amrabat-Yekta başka bir gezegenin topçuları..
Emre Çolak yüzünden 2 puan kaçyodu