21 Mar 2010

Ön Liberoların Laneti, Trabzonspor 1- Galatasaray 0

Bari takıma faydan yok, zararın olmasın be adam. Topal, topçu bu kez kaptanı sakatlamış. Maç kadrosunda Arda'yı görmeyene kadar inanmamıştım. Tabi pabuç pahalı, forma aslanın ağzında, saldır antrenmanda sakatla kendi futbolcunu.

Neyse, biz alışkınız zaten sakat kadroyla mücadele etmeye. Cesaret formasıyla sahaya çıkıyoruz, baltalardan biri daha yok yerine Emre Güngör var. İyi futbol oynayacağımız kesindi, Trabzonspor'un hızlı forvetine karşı yatarak, kayarak oynayan Emre iyi bir tercihti.

Maç maç gibi başladı. Bu hafta iki büyük takımın maçını da seyretmemiştim. Kasımpaşa maçını kaçırdığıma üzüldüm gerçi ama dün kü Fener maçında pozisyon bile yokmuş. Pozisyon yok ama 3 puan var. Ensemizde boza pişiririyorlar.

Elano, Caner, Lukas, Emre Güngör çok iyi müzadele ediyorşardı gole kadar. Lanet olası, defans hatası işte. Aynı hatayı Servet yapsa edeceğim küfürü hepiniz duyacaktınız, sevdiğim, iyi oynayacağına inandığım adamdan gelince  hata, bir şey yapamadım.  

Topu kaptırdı Emre, tamam adam bom boş, bir top ta kurtar be kardeşim. Bir maçı da sen al, aykut bile şampiyon olduğumuz sene Servet'in kaptırdığı topu çıkarmıştı. Beklemiyoruz elbet Leo kardeş, çerçeveyi bulan topu biz santraya götürürüz sen zahmet etme. İlk yarı güzel oyun zayi oldu, soyunma odasına yenik gittik.

İkinci yarı takımdan bir canlanma bekliyorduk, tam tersi oldu. Nedense, sanki galipmişiz gibi oynamaya başladık. İniestafa'mız her zamanki gibi büyük futbolunu oynuyor. Araziye uymuş, topla buluşmamaya oynuyor. Nefret ettiğim bu futbolcudan kurtulduğumuz maçta horoz keseceğim. Derken Baroş oyuna girmek üzere, fal bakmaya gerek yok. Takımın en büyük futbolcusu Elano dışarı alındı. Demek artık, topu pasla içeri sokmayacağız.  7. yabancı olarak baros'u oyuna sokmak mı istersin hocam, çıkar kelciyle, lanetli ön liberolardan birini sok içeri Baros'u. Bu kadar mı zor?. El çiko oynamaya başladı sonlara doğru. Bu adam kalelere alışana kadar lig bitecek ne yazık.

Şu kornerlerde neden hala direk dibine bir adam vermezler inanılır gibi değil. Trabzonspor'un atakları mucize golle sonuçlanmıyor. Keyta baskıya gelemiyor, etkisiz eleman olarak oynuyor. Denge yok, ya çok iyi ya çok kötü, artık torbadan ne çıkarsa.

Sabri kaptanlığın keyfini çıkarıyor, etliye sütlüye karışmadan bir maç çıkarıyor. Şampiyonluk tehlikeye giriyor, yarın Bursaspor kazanırsa 5 puan fark olacak. Ne yapsak olmuyor işte, biraz da şans olacak. Galatasaray ancak çok iyi oynarsa kazanabiliyor, aslında kötü de sayılmayacak bir oyundan sonra yenilmek koyuyor.

Evet bir maçta daha milli takım kalecisi yarattık. Trabzonspor kalecisi Onur, bir maçı kaleci nasıl alır gösterdi bize. Şu ön libero işini icat eden hoca eğer yaşıyorsa lanet olsun ona. Elano yok, iki tane kazma ön libero oyunda. 16 numara, İniestafa, seni Galatasaray 'a getiren kimse ona da lanet olsun.

Geçmiş olsun, şu maçı da kaybettiniz ya yazıklar olsun.

Reykart'ın Reykartlığını Fenerbahçe maçında bekliyorum. Sahanın Lukas'la beraber en büyük oyuncusu Emre Güngör'e ceza kesip yerine Servet'i oynatırsa ben maçı seyretmeden stadyumdan çıkacağım. Maçın pozisyonlarını bir kez daha seyredin en az 3 tane topu kaleci gibi yatarak kurtardı. Eğer Servet olsaydı, Lukas o topu kazmaya vermeyecekti tamam ama maçı  en az 3-0 kaybederdik.
Bir kez daha bütün kalbimle yazıyorum, iki tanesinden kurtulduk, 3. sünden de kurtulamazsak, 3. veya 4. olacağız benden söylemesi.

4 yorum:

xaar dedi ki...

Bir ihtimal daha var o da sampiyonlar ligi mi dersin;bence o da degil be....

Bu takim Sivas tan baska hic bir deplasmandan 3 puanla donemez demistim,maalesef beni yanilttilar,bu takim sivasi bile yenemez sivas da!ASY de alinacak puanlar bizim ligdeki yerimizi tayin edecek...Umarim 3ncu olur da UEFA ya gider...Road to the hayalleri yapariz...Hepinize bir kez daha yaziklar olsun!!!

Adsız dedi ki...

selam nazmi abi 90 dk boyunca futbol bir yana sen hep elestiriyordun ben sana kiziyordum bu sahte futbolcuya,adam yürüyor hakem ondan fazla kostu eger elimde arastiricam bu gece mac sirasinda en az kosan adam kim nasil hesaplaniyor hangi program hesapliyor ölcüyor bulcam,kim bu kazma mustafa sarp adam ne kosuyor ne pres nede futbol oynuor takip edin ayagina gelen her topu yanindakine atiyor yürüyor sorumluluk almiyor bu adam nasil oynuyor ben tahhamül edemedim artik küfr etmekten agzim yamuldu,bosuna kimziyorsun nazmi abi haklisin gercektenn bu adam tam bir kazmaa...

hücum futbol dedi ki...

sezon başında bu kadroyu kurarken bu kadar forvet elemanına o topu kimin göndereceğini düşünmediler. devre arasında da bu düşünülmedi. ligdeki orta sahalar bakımından bizim takımın ki ilk 10'a giremez. topal, ayhan, sarp, barış.. koca sezonda bu adamlardan bir tanesi bile bir aşama kaydetmedi. hepsi toptan kaçıyor. hepsi kendini rakibin arkasına gizliyor. hepsi top defanstayken defansa sırtını dönüyor.

bu takım eğer şampiyon olacaksa rijkaard artık bu adamlara bel bağlamayı bırakıp radikal birşeyler yapması gerek. bu takım topun ayağında olması gereken taraf. birazcık pres yediğinde topu ileriye rasgele şişirerek futbol oynanmaz. orta sahada elano, emre çolak, arda ile oynayalım ama yeter ki bu kazmalar oynamasın.

hadesperado dedi ki...

Abi şu fener maçını da alamazsak yazıklar olsun futbolculara, bizim yarımız kadar inansalar iş bitecek, hadi deplasmanlardaki sorun psikolojik, manisaya eskişehire ibbye içerde verilen 6 puanı nasıl açıklayacaklar!

hayır yani onlar değil rijkaard'a üzülüyorum, abi adam ne yapsın ya, serveti kenara koyup bizim de güvendiğimiz emre'ye forma veriyor onun yaptığına bak, rijkaard bunları da mı öğretecek, ayıptır ya bu kaçıncı basit hata... resmen ihanet ediyorlar rijkaard ve neeskens'e...

neyse şu maçı alalım ben inanıyorum şampiyon olacağımıza, ha dersin nedir ki şampiyonluk, ama bu sene bence çok önemli, çok... hem şamp. ligi, hem yeni gelirler, hem yeni stad, hem karşı yakanın olası bozgunu...

sahada belki görmek istemesek de ister m.sarp olsun ister barış, ister topal, ister servet... ama kim olursa olsun, Alparslan için alsınlar, Keko için alsınlar, bizim için alsınlar, yöneticilik açısından iyiliği kötülüğü tartışılır ama rahmetli Özhan başkan için alsınlar şu maçı artık...