2 Kas 2009

Sülüklerin Ardından # 9


Epey ara verdik sülüklerin ardından küfür etmeye. Aslında moralimiz bozuk elbet geçen haftadan beri. Evet iş spor olsa, futbol olsa sedece, ve biz 3 ihtimalden en yakını olanını alsak ve dönüp gelebilsek sorun yok. Taraftarız biz, bizi seyirciden ayıran şey yenildiğimizde sadece üzülüyor olmamız. Seyirci ise yenilgide kızandır, küfür edendir, lanet okuyandır. Onlar her maç galip gelecek bir takımın seyredeni olmak isterler, en ufak bir geri düşüşte, geri dönüşü beklemeden araziye uyarlar. Nitekim son maç olduğu gibi. Bu yüzden üzüntümüz devam ediyor işte. Kızsaydık, kızgınlığımız çoktan geçecekti.

Bünyamin Gezer vurdu damgayı bu kez. Yalandan ağlayanları saymazsak, maçı ertelemedi diye dövünmek boşuna. Ben tribünlerde, ağların ardındaydım. En fanatik Galatasaray'lılardan biri olarak bana danışsa, erteleyeyim mi dese, sakın ha derdim. Ne ertelemesi, biz yıllardan sonra, başımızda Surinam'lıyla Kadıköy'den galibiyetle dönmeye gelmişiz. Yenilince, Haldun'a verilmiş görev, taraftara şirin gözükmek böyle olmaz. Birazdan açıklayacağız taraftarın kalbine gidecek yolları. Ne yapsın adam, maçtan 1 saat önce olmuş bir olay için niye erteleyecek maçı. Hamaset edebiyatından nefret ettim, Mayıs ayında şampiyonluk kupası bizimmiş, olmasa ne yazar. Biz Galatasaray'ı şampiyon olsun diye mi seviyoruz. Maçtan sonra sorgulanması gereken şey, basit bir polis memurunun üst düzey bir emniyet müdürü tarafından nasıl ve niçin aranıyor olabilmesidir. Ofsayt golü veremeyen yan hakemdir sorgulanması gereken, ve her nedense hiç bir Galatasaray maçında Kadıköy'de hakem hatasının neden Galatasaray lehine olmadığını haykırabilmektir. Ben Haldun'un açıklamalarından bir Galatasaray'lı olarak utanç duyduğumu söyleyebilirim. Aziz Yıldırım 3 sene şampiyon olacağız dediğine nasıl kızdıysam, Haldun'un havaya laflarına da o kadar sinir oldum. Beni bağlamaz, ben bağımsız bir Galatasaray taraftarıyım, herkesin beğendiği futbolu ben beğenmeyebilirim, galibiyet herkesi tatmin edebilir ancak ben güzel futbol dilencisiyim.

Bu hafta bu sene ilk, 3 büyük takımın maçını da izledim. İşte bu kadar, bizim gözümüzde büyüttüğümüz futbol bu. Daha ligin yarısı olmamış, Beşiktaş taraftarı takımı çoktan terketmiş, kendine oynuyor, tribünlerde gürültü ve görüntü kirliliği, söylenen tezahüratlarla oynanan oyunun alakası yok. Seyircinin takıma, oynanan oyuna en ufak bir katkısı yok. Kulakları uyuz eden, detone şarkılar. Televizyonun sesini kıstım. Al bizden de o kadar, biz tezahürat yapmasını bilmiyoruz. Futbolculara danışsak, sesinizi çıkarmadan izleyin diyecekler. Sıkıcı, kulak tırmayalıcı şarkılar. Uzun,sözleri anlaşılmayan melodiler. ''Bağırın lan'' cıların tatmini için zoraki katılınan gürültüler.

Tribünler bom boş. İnönüde, Ali Sami Yen'de seyirci yok olmuş. Kayseri'ye lgin lideri gelmiş, son hafta Galatasaray'ı yenmiş lig lideri. Kayseri'de yapacak hiç bir şey yok. 10 lira verilip o muhteşem stadyumda o maçta olmamak nasıl bir duygu. Ben Kayseri Belediye Başkan'ı olsam kente ceza keserim. Maç yayınlarını bozarım.

3 maçta atılan gollere bakın. En çok biz atmışız, bir tanesi kalecinin salaklığından. Gerçi teşekkür etmek lazım, o salaklığı yapmasa biz Kewell'in golünü nerde seyredeceğiz. Beşiktaş maçında defansa çarpıp giren gol, maçta saydım dikine 3 pas yapılamadan maç bitti. Fener maçındaki o gole topluca sevindiler, orta sahada ağlamaları gerekirdi. Son yarım saatte sıçan gibi oynadılar, hezimetten kalecileri kurtardı.

Şimdi geliyoruz esas konuya, sülüğün peygamberine. Bi Bok Sandığımız Ercan Saatçi'ye. Galatasaray taraftarı infial içinde. Ben değilim, eğer Ercan Saatçi'den başka bir şey duysaydım şaşırırdım. Ne güzel s.kmişler bizi, helal olsun. Diğer yalamayı tanımıyorum, şarkıcıymış, o da a.mımıza koydu büyük bir zevkle. Güzel de götleri yusuf yusuf şimdilerde, özür dilemiş aklınca. Park Kafede'de biz ediyormuşuz küfürü. Ne varmış ki bunda. Ne varsa niçin özür diliyorsun kancık. Bak biz şu kıytırık sitemizi günde 200 kişi okuyor diye nasıl dikkat ediyoruz yazdıklarımıza. Biz ekranlardan para kazanmıyoruz, küfür ediyorsak da sapına kadar ediyoruz. Şimdi ben buradan belki de ilk defa bütün içtenliğimle küfür ediyorum lan sana orospu çocuğu Ercan Saatçi. Hodri meydan, bunca yıllık Galatasaray'lılığımın hayrını görmeyeyim dışarda görürsem kafayı yapıştıracağım. Ne pahasına olursa olsun ben bu sütunlarda Ercan Saatçi'ye, içimin olanca nefretiyle küfürümü ediyorum. Ananı sikeyim Ercan Saatçi senin emi. Hatta daha ileri gidiyorum, sana hak veren, iyi yapmış diyen Fener'li varsa aynı küfürümün daha kuvvetlisi onlar için ediyorum.

Haldun bey, Galatasaray yenildiğinde işi hakeme, başka şeylere yıkmak, yenilgiye kılıf aramak Galatasaray amirliği değildir. Bir medya mensubunun Galatasaray'ı bu kadar aşağılayabilmesine seyirci kalmak Galatasaray'lı duruşu değildir. Biz de ediyoruz Fenerbahçe'ye küfür, ancak bu yaşıma geldim hiç bir Fenerbahçe'linin yanında Fener'e küfür etmedim. Korkumuzdan değil insana saygımızdandı, evelallah bu yaşımıza geldik yanımızda Galatasaray'a da kimseye küfür ettirmedik.

Varsa göze alan buyursun, Ercan Saatçi'nin izinden gitmek isteyen delikanlı varsa kimliğini vererek istediği küfürü edebilir. Şimdiye kadar yazmadım ama adsız kimliklerle bu sütunlara girip küfür yazan Fenerbahçeli'lere de aynı küfürü ediyorum haberleri olsun.

Sevgili Galatasaray; Seni ne kadar ezerlerse ben o kadar seviyorum işte. Ömrümü çaldın, senin yüzünden kavimden kardeşten vazgeçtim, senin adını lanetle ananlarla dövüştüm. Senin için ben hayatımın en büyük meydan kavgalarına giriştim. Ömrüm ne kadar vefa ederse gerektiği her an aynısını yapacağım. Feda olsun.

9 yorum:

benjcev dedi ki...

hayatında hiçbir şekilde başarılı olamamış, izel-çelik gibi vasatın altında şarkıcıların yanında bile yancı gibi durmuş, tarihin en felaket grubu "şifa niyetine"nin kurucusu olmuş,
şovenizm, faşizm ve holiganizm'den beslenen, nonda'nın 30cm'ini gördükten sonra kendi klubünün renklerini unutup bizim tribüne "pkk propagandası yaptılar" gibisinden ima edecek kadar linçperver bir adama küfür etmeye gelmez abi. zaten hayat skmiş belasını, tuttuğu dalı çürüten bir adam, hayatta zerre başarısı olamaz.

küfürü hakikaten hak etmesi gerekir bir adamın, bu yüzden misal emre belözoğlu'nu tebrik ederim. ama bu insan ziyanı, aldığı nefes zarar olan adama küfür etmeye bile gelmez. hele hele karşısındaki dombalak da, şarkıcılıktan sktir edilince gitarının sapını g.tüne sokmuş olacak ki pek keyiflendi skiş skuş lafını duyunca.

mischa dedi ki...

İşte bu ya. İşte bu. Sonuna kadar aynı şeyleri düşünüyorum. Yapabileceğimi sonuna kadar yapacağım eğer o herifi görürsem. Biz Galatasaray'a bir kelime kötü konuşturtmadık şu güne kadar, başka takım taraftarı yanında da başka takıma küfür etmedik. Saygımızdan aynen dediğin gibi, çünkü biz onlara göre Beyefendi'yiz!!!Ama bu yaramıyor artık. Ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

adam ertuğrul özkök'ün kızını boşamış,ertuğrul bunu hemen sepetlese olmayacaktı,önce adamı spor müdürü yaptı,sonrada bu video arşivden çıktı.şimdi rahatlıkla siktir edebilir.bu iş te kazançlı çıkan ertuğrul özkök oldu.

SETH dedi ki...

Ertuğrul Özkök komplo teorilerinden, yok efendim dost meclisi konuşmalarından, konu saptırılıp çalınan kasetlere getirilmelere, yok etik değildi, yok çalışanlar Galatasaraylı muhabbetinden daral geldi.

Ulan bir kişide çıkıp da " sadece TV'den şahsi olarak küfür etmemiştiniz o kaldı" demiyor, işin etik boyutuna sarıyor. Sonra da bizden erdem bekliyor. Yeter ulan yeter. Erdemin kralını yaptık şu ana kadar sustuk. Bu kelleyi alacağız. Kim ne derse desin bu herifi hem kariyer olarak hem de saygınlığını( eğer varsa) bitireceğiz. Bundan sonra erdem bekleyenler erdemli davranmadığı takdirde onları da bu hale getireceğiz. Bu örnek teşkil edecek.

Ercan, bundan sonra nasıl çıkacaksın sokağa? Kim koruyacak seni?

SETH

Adsız dedi ki...

Ercan Saatçi anneni,Metin Özülkü eşini(eda özlükyü) sikiyim..İkniz de birer oruspu çocuğusunuz..
Kanaltürkte Sinan Engin azizeyi iyi yalıyo,her muhabbette azizin yarrağını yalayıp altına yatıyo..mafya mafyayı kolluyo..Bu yıl var bu işte bi hinlik ama bekleyelim..Bi de Ercan Saatçi mevzusunda sanan engin-ahmet çakar-serhat ulueren hep birlikte 'ya olur böyle arkadaşlık ortamlarında,küfür de edilir' e getirdiler lafı.Serhat,Ahmet çakar ve Sinan Engin,şuan çok samimi bi ortamdayım,içimden küfür etmek geldi size,3'nüzün de eşini,annesini,çocuklarını götünden sikiyim..Pardon ah ben ne yaotım ya,inanın kötülük yok içimde:))

SEFA dedi ki...

Nazmi Bey eline sağlık,bakalım hangi Galatasaraylı ya nasip olacak bu pezeveng evladına ilk kafayı koymak...İnşallah bana nasip olur...

Adsız dedi ki...

Nazmi abi ellerine saglik bu iki o..cocugu avratlarini boz esseklerin becerdigi serefsizleri,unutmuycagiz nasil olsa keser döner sapi döner bu iki pc kicina girer girecekte,hürriyetide arayip tepkimizi koyalaim,insllah bu iki yavsak almanyaya gelir küfür nasil edilir ögrenilirlerr a.k cocuklari bekliyoruzz almanyaya nasil olsa gelirsinizz avrupaayaa bakalim cikabilkcekmisisn sokagaa burdaa...intikamm soguk yenirrr görüsceezz o...cocukalrii

valresnick dedi ki...

ben fenerbahçeliyim diye söze başlıyayım.
Muhtemelen de yaşın benden büyük diye düşünüyorum.
Abicim olay budur delikanlılık, taraftarlık budur diyorum. Mağlubiyete kılıf bulmamak, maç tatil edilmeliydi demekle uğraşmamak.
Ercan Saatçi'nin amına koyayım da bu kadar kafaya takmayın yahu. Ne bileyim Fuat Akdağ Fener'e küfür etse, umrumda olmaz benim. Bırak böyle bir görüntüyü canlı yayında etse yine umrumda olmaz.
Ben takımımı kimse küfür etmesin diye tutmuyorum ki. Sevdiğim için tutuyorum.
Ben hiç bir türk takımına küfür etmedim edeni de takdir etmedim.
Metin Özülkü de hiç yakıştıramadım desem de severdim aslında kendisini.

Adsız dedi ki...

Ercan Saatçi-Şansal Büyüka-Lig TV işbirliğiyle Haldun Üstünel'in gizli görüntülerini hazırlayıp Haldunu tehdit edenlerin annesini sikiyim..