4 Eki 2009

Afferin Çocuklar;Ankaragücü 3 - Galatasaray 0


Maçı yazmaya ilk golü yemeden 2 dakika önce yazmaya başladım. Galatasaray'ın bu futboluyla sonuç ne olursa olsun yenildik yazacaktım. 3 gol yedik diye yazmıyorum, son yılların en kötü maçını oynadılar. Arda Turan'ı çıkarın takımdan her maç böyle olur.


Ben sağlık ekibinden başlıyorum yazmaya. Lig başlayalı 2 ay olmadı takımın yarısı revirde. Sen 10 tane Rijkaard getirsen, Messi'yi transfer etsen ne yazar. 2 maç üst üste oynayan sakatlanıp çıkıyor. Onca para verileceğine sağlık ekibi kovulsa daha iyi.


Testi kırıldıktan sonra yazmak kolay, hangi birini yazalım. Bir kere Caner denen çocuk, acaba hangi maçına bakılarak transfer edildi. Geçmişi nedir, Galatasaray PAF takımında oynayabilecek bir futbolcu değilken, takımın en sorunsuz bölgesi para verdik oynasın mantığıyla felçli duruma getiriliyor. Takımdan ilk gönderilecek futbolcudur, son maçını oynamıştır. Ali Sami yen'de taraftar önüne çıkartamazlar.

Servet'in sağaçık oynadığı bir maç izledim, midem bulandı.

Elano Blumer'in yazın dünya kupası maçları var. Yorulmasın, sakatlanmasın formda kalsın çocuk fazla yüklenmeyelim. Fazla bir şey de beklemeyelim. Dünyanın parasını alıp, antrenman yapması için gönderilmiş. Göreceksiniz bu adam hele ligin son maçlarında nasıl kaçak oynayacak. Adam topla buluşmamaya oynuyor, haydi hayırlısı. Biz neler gördük, bir mağlubiyet sonrası kızgınlık değil ama umarım Lincoln'ü aramayız. Bana sorarsan arıyorum da neyse.

Mustafa Sarp, futbolumuzda bir şapka tavşan misali bulaştı. Bu futbolcuyu satranç oyuncusuna benzetiyorum. 5 saniye düşünmeden hamle yapamıyor. Mustafa Sarp'ın ilk 11 oynaması Mehmet Topal'ı bitirdi. Hele ki Linderoth'un iyileştiği haberleri geldiyse Mehmet Topal'ı unutun gitsin. Sakat olmayan bir Linderoth ikisinin oynadığını tek başına oynar.

Aydın bu takımın Manda Yiyicisinden sonraki en gamsız futbolcusu. Sakatlanıp çıkmak için bahane arıyor. Kewell yerinde kim olsa bu kadar oynardı bugün. Bu takımda banko pynayamayacaksam hangi maç oynayacağım? Kara Şimşek'i Ankara'ya getirmemek nasıl bir mantık olabilir?

Baroş, sahtekarca bir hareket yaptı. Hakemden başka herkes çaktı elle oynadığını. O pisliği yapan futbolcuyu gök tanrı cezalandırdı. Penaltıdan daha kolay bir topu atamadı.

Bu maçtan emin olduğum bir şey varki, Manda Yiyicisi eğer Kara şimşek kadroda yoksa oynatılmamalıdır.

Servet'e yarı sahayı geçmesi yasaklanmalı, ya da mümkünse hiç oynatılmamalı bence.

Ben bir müddet susuyorum, meydanı sülüklere bırakıyorum.

17 yorum:

Onur dedi ki...

abi hemen maç yorumu yayınlamak zorunda değilsin. biraz soluklan öyle yaz istersen.

selamlar
kötü gün taraftarı onur kardeşin.

Chao Grey dedi ki...

Meydan şimdilik onlarındır abi, akıtsınlar salyalarını.

Eray dedi ki...

Onlar salyalarını akıtsın, ne bok yerlerse yesinler de.. Bugün oynayan 14 kişiden en az 7-8'i hakkında bizim de söylememiz gereken bişeyler var. Bu forma çatladıkapıspor forması değil, Galatasaray forması. Bu formayı verdiğimiz bazı adamların karakter yoksunluğunu görmezden geldikçe 50 sene geçse yine bişey olmaz bizden.

aksilaz dedi ki...

mehmet topal denen haysiyetsizin kovulması gerekiyor.

aksilaz dedi ki...

mehmet topal denen haysiyetsizin kovulması gerekiyor.

aksilaz dedi ki...

mehmet topal denen haysiyetsizin kovulması gerekiyor.

aksilaz dedi ki...

mehmet topal denen haysiyetsizin kovulması gerekiyor.

Adsız dedi ki...

Kötü oynadık ama ynde oyunculara sahip çıkmak lazım taraftar takımın bu zamanlarda da yanında olmalı ben bu takıma güveniyorum...

Adsız dedi ki...

Ya Anlamiyorum.2 Sezondur Defasntan çekiyoruz.Hem Ligh Hem Uefa gitti geçen sene.Neyse dedik.Bu sen müthiş bir kadro müthiş bir Hoca geldi.

Tama dedik şimdi Üstad Franck gerekli sezon planlamasını yapar gerekli yerlere takviye yapılır.

Keita Geldi.Brezilyanın orta sahası Elano geldi.Birde artık Nasır olmuş yerimiz Stoper bölgesine Cam Adam lakaplı Gökhan Zan geldi.

İyi dedik zaten Ayıboğanımız var.İstikrar Abidesi Emremiz var.

her ne kaadar müzmün sakat olsada Güngörümüz var dedik.

Lig başladı gayet güzel.Gökhan sakatlanana kadar iyi oynadı.

Yeni ikili Setvet Emre Aşık uyum içindeydi.Ama sonuçta Emrede artık bi nevi gazi sonuçta bünye dayanmaz.

Sonuç Buugün defansımızda Balta Servet.dikkat ederseniz 3 golde Baltanın kademe hataları.

Gerçi Baltanında suçu yok.

Üstad Franck Genç starları büyük yıldız yapmakla ün edindin.

Darısı Murat Akçalara Semih Kayalara.

Nası olsa bu yönetimin Defansa Popescudan sonra sağlam bir trasnfer yapacağı yok..!

Onur dedi ki...

amma karalar bağladık be alt tarafı mağlup olduk anasını satayım. her maçı kazanıp şampiyon mu olacağız bu mu yani?

Adsız dedi ki...

Arda'daki egoizmi,gereğinden fazla çalı atıp Hasan şaş'laşmasını,pozisyonları harcamasını anlayamadım gitti,ne yapmaya çalışıyor..
Bayramda Azizeyle aynı masada oturduktan sonra bişeyler oldu bu çocuğa.

Adsız dedi ki...

Rıdvan'ın 'Aziz' görevi..

Seytan Ridvan kimdir? Bu Seytan lakabi yakin arkadaslari tarafindan mi takilmis bugün onu cok merak ettim.. Bir insan bukadar sinsi olamaz yahu.. Kasimpasa macindan sonra agliyan adam bugün Galatasaray 3 puan kaybedince nasilda gülüyordu..Nasilda elestiriyordu.. Elestirmesine bisey demem ama elestiri biraz yerinde olur, böyle "Nerde kondisyoner Neeskens? nerde Not tutan Neeskens abi?" (Neeskens Kondisyoner degil Seytan!). Sonra diyorsun ben B Plani derken herkez elestirdi bizi.. Tabi elestircem Seytan!
Senin B Planin neydi? B Planin acaba calistirdigin her kulübte basarisiz olduktan sonra Televizyon´a mi transfer olmakti? Seni Futboll ilahi yapanlar asil utanmalilar ya neyse.. 5 takim calistirmisin ve Vanspor haric hepsinde basarisiz olmusun! Üstelik bir takimda 1 seneden fazla kalamamisin Seytan!
1998-1999 / Vanspor
1999-2000 / Fenerbahçe
2000-2001 / Altay
2001-2002 / Adanaspor
2002-2003 / Karşıyaka SK
---
Sen kimsin Rijkaard´a "Sparta´da napmis? ona birde bakilmali" diyorsun? Kardesim Sparta´ya Rijkaard gittigi zaman kadrosu iyi sayilirdi ama bir bak Rijkaard gittikten sonra kac futbollcusunu satmis.. Kimlerle oynamis.. Rijkaard o takimdan para alabilmismi?

Adsız dedi ki...

Sevgili galatasarayli kardesler takimimiza kötü gününde sahip cikalim hemen bir macta asi kesmeyelim bu takim daha yeni hem kimse unutmasin bu takim haziran 20 da top basi yapti herkes havuz basindayken,simdi elestirecegim konu caner erkin denen adam ben futbolcu demem adama ilerden defansa gelmesi bir gün sürüyüor,bu adam yerine serdar eyilik gibi bir genc oynar hemde catir catir oynarr,sizce ?neyse nazar cikti diyelim önümüze bakalim ben bu teknik ekibe inaniyorum futbolculara degil ve sonsuz kredisi var bende rejkartin sabirli olalimm....

ksenophanes dedi ki...

arkadaşlar rijkaard'ı kimseye yedirmeyelim, kulübün başına onun gibi bir adam 50 yılda bir gelir, akbabalara yem etmeyelim..hep destek.. Rijkaarda çemkiren bize de çemkirmiştir !

çetin dedi ki...

Aklınızı başınıza devşirin, Hayatında kollektiflik adına iki cümle kuramamış, dört kaz versen üçünü getiremeyecek, okuduğu okuldan çıktığı günden bu güne uzmanı olması gereken konuda iki lakırdı edemeyip, lakırdı ettiği mevzulardan bir şey anlamayan bay ukalanın çektiği katara takılmak size yakışmaz...

Yenilmişse yenilmiş lan!...

Vaktim yok şu sıralar, epey mevzu birikti, yazacağım peşpeşe boynumu çevirebilirsem...

Hepinizi öperim yanaklarınızdan. Bi sakin olun...

ksenophanes dedi ki...

çetin abi merhaba.. bu şeytanlar, selçuk youla'lar hakkında senin harikulade üslubunla vaktin olunca birşeyler yazmanı bekliyorum...saygılar..

Adsız dedi ki...

dün akşam Starda selçük yulaf rijkaard'a neler söledi öle ya.bu adam nasıl olur da böyle konuşabliyor?
ilk gördğüm yerde yüzüne tükürecem o.ç'nun..