4 Eyl 2009

Maç Var





Yarın ki maçtan bahsetmiyorum. Kıçımıza yılan kaçmış, çıkaracak leylek arıyoruz. Yaygaracılara bakmayın, yeneriz, eleriz, goy goycularına. Onların korkusu takımın Dünya Kupasına gidememesi değil, kendilerinin gidememesidir. Şimdilik verdikleri destek, gitme ihtimali kalmayınca yerini, irin, kin kusmaya bırakır yakında.


Bu gece ülkemizde büyük bir maç var, tarihi maç. Birlik dostluk dayanışma maçı. Bu maçı seyredecek olanlar tarihe geçecekler.

Benim için sıradan bir ulus maçı yarın ki maç. Ben maç diye bu akşam Adana'da oynanacak maça bakıyorum. Keşke elimde olsa da maça gitseydim.



Ülkemizin devrimci takımı Adana Demirspor ile İtalya'nın devrimci takımı, Livorno'nun maçına. Tribünlerde Che Guevera'nın resminin, orak çekiçli bayrakların dalgalandığı maça. Endüstri futboluna direniş gösteren, siyasi kimlikli olanların da bir şekilde futbolu sevebileceğini ispatlamaya çalışan, bu uğurda yıllardır mücadele veren Adana Demirspor taraftarına saygılarımı sunmak isterdim. İsterdim ki küçüleyim, Güney'in devrimcilerinin arasına katılayım, çok merak ettiğim Livorno'yu canlı göreyim, Akdeniz'den Okyanus'a açılayım, Küba'ya, Havana'ya Ernesto'ya mendil sallayayım.



Kaç kişinin haberi var acaba bu maçtan. Paradan başka bir şey düşünmeyen sülükler, niye bu maçla ilgili bir şey yazmazlar. Aslında hepsi bal gibi biliyorlar, ama akıllılar, dedik daha önce, sülüğün 14 beyni var. Kendi mezarlarını niye kazsınlar. Yıllardır futbolu sanayi haline getirenler, şimdi derimci Demirspor'a hangi yüzle bakacaklar.


Demir yumruklu dostlarım, babamız demiryolcuydu, belki biraz da bu yüzden bütün Dünya'da olduğu gibi Demiryolcuların takımına daha ilk çocukluk yıllarımdan sepmati duydum. İlerleyen yıllarda bilinçli olarak taraf oldum. Her türlü icraatınızın yanındayım. Hiç şüpheniz olmasın, ne kadar sanayi yaparlarsa yapsınlar, sonucunda oynanan oyunu biz halklar, proleterler, köylüler, kenar mahalleleri, varoşlar seyrediyor. Bizi ortadan kaldıramadıkları sürece, bu oyunu asla burjuvalara kaptırmayacağız.

Gözümüz, kulağımız sizde, büyük Adana Demirspor taraftarı. Misafiriniz ve bizlerin de misafiri, yoldaş büyük Livorno'ya en derin devrimci selamlarımı iletin.

4 yorum:

hadesperado dedi ki...

Livorno'yu ve onun evladı Lucarelli'yi dünya gözüyle görmek isterdim, nasip değilmiş...

ben yerime Mersin'den arkadaşımı yolladım :)
bu akşam maçta olacak...

midesi başkalarının boğazına bağlı yetersizlerin, içi çürümüş medyanın ilgisini çeker mi hiç böyle şeyler...
çekmesin de zaten, böyle daha iyi, bulaşmasınlar...

Bulut dedi ki...

Hoş gelmişler başla göz üstüne gelmişler yoldaşlar.

Adsız dedi ki...

harika bir yazii, yavsak medyaa hic vermedi haberii hepsi 4 gözle afrika seyahatini bekliyor,eger gidemezsek fatihin ipini cekecek medyaa görceksinizz bugün kayseriden yayin yapip kesin gideriz diyp duruyorlar,lanet olsun bu boktan spor medyasinaaa,,,

Aceto Balsikimo dedi ki...

http://acetobalsikimo.blogspot.com/2009/09/yoldas-livorno.html