8 Mar 2009

Recep İvedik 3



Bu başlık Fotomaç'tan araklama. Maçı seyretmedim, sadece maç kaç kaç diye bitimde televizyonu açtığımda 3-2 olduğunu öğrendim. Görüntülerde de son yediği golü gösteriyordu televizyon. Yani gol mol değil, Recep İvedik kalede işte. Kim ula bu İrecep diye irdeledik ki eski Fener'li Recep'miş meğerse. Hani Sergen bir frikik golü bırakmıştı soluna, kariyer bitim golünü yedirmişti ya, o kaleci. Kaleci demeye dilim varmıyor. Yazık olmuş Ergün Pembe'ye.
Yukardan bir ses, nefes Dürüllü'lüye yardım ediyor. Öyle yüce gökün yardım edebileceği bir hayat sürmedi Denizli Hoca, belki de İran'da kaldığı sürelerde efsunlanmıştır. Hiç bir şey yapmasa bile Recep gibi dandik bir kaleciye rastlayıp yürü ya kulum çekiliyor. Bu kalecilere de aklım hafsalam almıyor, hayatımda kalecilik yapmadığım için bilmiyorum, bu kadar mı zor ya elinle, yumruğunla topa dokunmak. Hayvan gibi boyun var, 30 metreden yukardan geliyor top, gözünmü görmez nedir, insan o topa eliyle nasıl dokunamaz. Bu kadar salak gol yiyen deneyimli kaleci olurmu. Olur, bu golü zaten deneyimsiz olduğu, kaleciliğe yeni başladığı zaman yese kaleci yaparlar mı?.

Çocukken kimbilir nasıl uçardı, nasıl kurtarırdı topları. Fenerbahçe kalesine geçirirlermiydi böyle salakça gol yese. Sonra ne oldu, Kulbilge kardeşi gibi cebi para gördü, profesyonel oldu. Bundan sonra her maç 5 yese bile mutlaka kendisine bir kapı bulabilir.

Yazık, Recep, fiziği iyi topu oyuna eliyle sokmaya çalışan, Volkan'ın balı ve Sergen'in o golü olmasa çok daha iyi yerlerde olması olası bir kaleciydi. Maçı Beşiktaş'a karşı oynadığı için, aşırı güven ve konsantrasyon sonucu hatalı gollei kalesinde gördü. Yolu açık olsun, geçmiş olsun.

2 yorum:

muhder dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
muhder dedi ki...

erman hoca deyimiyle gözümün önünde oldu gol. tam hacettepe morallenmiş yüklenirken recep s.çtı maça. bu hafta kaleciler için talihsizdi biraz da büyükler şanslıydı diyelim.ivankov,recep...