12 Ağu 2008

4 6 0


Bi bok sandıklarımızdan Galatasaray'lı olan bıyığına atladığımının Osman'ı bi bok icat etmiş gidiyor. Hakan Şükür'e gıcık ya Alman yalaması, aklı sıra yönetimi, taraftarı, hocayı etkileyecek ve takım santroforsuz yaniğ Hakan Şükür'süz çıkacak.

Alman Yalaması dedik, yazdıklarını kendi unuttu ya, bizi de unuttu sanıyor. Geldiği günden Sivas maçı sonrasına kadar Kalli'nin götünü yaladı. Ah bir Galatasaray şampiyon olamasaydı, ne güzel olacaktı antenimin Tanburacı'sı için. Yazdıkları bir tarafına kaçınca Galatasaray'lı ayaklarında en çok o sevindi. Davetlerde balolarda kel kafasıyla baş köşede viski içiyordu. Takım ne sıfırı 3 santroforla oynamış, üçüde 11 er gol atarak takımı şampiyon yapmıştı.

Tükürdüğünü yalamaz bu şerefsizler. Yalatmazsak tabi. Bu senede borazan çalmaya başlamış. Takip ettim transfer sezonu boyunca. Sanki kulüp başkanı gibi şunu aldık, bunu almadık bana inanın bana inanın başkasına inanmayın diye gevezelik etti durdu.

Yarın macera başlıyor. Gene tutturmuş bir 4 6 0 modeli. Böyle oynarsak kazanırmışız. Peki Osman, santroforsuz çıkalım elenirsek ne yapacaksın, ne yazacaksın. Seni de okuyan var nasılsa, en azından ben nefret etmek, küfür etmek için yazılarını okuyorum.

Sadede gelelim, Steaua Bükreş benim ikinci vatanımın takımıdır. İkinci takımımdır. Kimse benden küfür beklemesin. İkinci maçta da Bükreş'teyim. Aldığım sağlam tüyolara göre konuşuyorum. Kimse korkmasın. İki maçı da alır yürür gideriz. Ne 442 ne 460 ne 433 hepsi boş. Dersinizi çalışın yarın imtihan var.

Hiç yorum yok: