16 Tem 2008

Oliveira; Küme Düşen Takımın Santroforu



Real Zaragosa'nın ünlü futbolcusuymuş. Yabancı ligleri pek izlemem belki bu yüzden tanımıyorum müstakbel santroforumuzu. Oliveira kimdir sütunundan öğrendiğimize göre kariyerli biriymiş. Yalancı gazetelerin yazdığına bir an için acabamı diye inandığımız olasılığıyla kendisiyle ilgili bir kaç şey karalamak istedim.


Bir kere hiç tanımıyorum. İsmini ilk kez bizim yalancılardan duydum. Ama transferin bir numaralı verisi, küme düşen takımın futbolcusunu büyük takım almaz desturudur. Madem bu kadar büyük golcüymüş, takımını kurtarsaymış. Bizim elimizde Nonda, Karan ve ikinci yarı kadro dışı kalmasaydı kesin gol kralı olacak olan Yaser var. Hadi aldın, kimi keseceksin. Küme düşmüşsen kalecin kötüdür en başta mantığıyla alıyorlarsa çelişki var. Geçen yıl küme düşen Erciyes'in kalecisini aldık. Demek bizim için futbolcunun oynadığı takımın performansı önemli değil. Yani bir anlamda bizim alacağımızın dışında diğerleri kötü olduğu için takım küme düşmüştür.


Ben bu adamın geleceğine inanmıyorum. Bizimkiler alacak olsa bu yalancıların haberi bile olmazdı. Kewell misali. Bizde boşu boşuna yazmış olduk. En azından etiketlere ekledik ismini bundan böyle bir yerlerde rastlarsak aaaa bizim transfer etmek istediğimiz futbolcudur diye böbürleniriz.

Hiç yorum yok: