28 Eki 2023

Beşinci Yıldızın Arifesi 10; Rize 0-1 GALA


Ne 45 dakikaydı o be, tutuklu kaldım, Dünyanın en büyük takımına karşı unutulmaz top oynadık. Maçtan sonra kimimiz Okan Buruk'a kızdık, niye yenemedin diye hesap sorduk çok değil 2 sene önce Tuzla'ya yenilen takımın hocasına saydırdık. Gurur duy Aslan hoca, daha uzun yıllar takımın başında kalacaksın, umarım ki son takımın olsun. 3-1 yenildik tamam, ama İkinci'yi fena ürküttük, Selim Soydan kusmaya başladı, talimat almadan işemeye gidemez ama Erden Timur haklı dedi çıktı maç öncesi, boka taş atıp üstümüzü pisletmeyelim, yesinler bir birlerini.  

Ah ulan Gala, kimlerle maç ettiriliyorsun, kimler yönetiyor maçlarını, kimlere karşı oynuyorsun? Sonra arada çıkıp lortlarla, kontlarla boğuşuyorsun. Şimdi düşer diyorlar, şimdi ölür diyorlar, bir bakıyorsun ki tabutlarını taşıyorsun.

Yazdık, söyledik 14 havuz takımı var, bu hafta bizle oynama sırası gelen pis akvaryumun en pis çöpçü balığı. Kim bilir ne rüşvetler verdiler, kim bilir nelerle tehdit ettiler, kim bilir hangi evliyalara beyin yıkattılar. Çamlı Hemşin taşacak, İyi Dere'nin inci kefallerinin soyu kuruyacak, dünyanın sonu gelecek puan alamazlarsa. Alamadılar, hiç bir şey olmayacak, olacak olanı söyleyeyim, takım bitti, gelecek maç kimleyse basın handikaplı 1.  İki nedeni var, birini dedik, bittiler takımın yarısı revire gider, ikincisi ceza, sen misin Gala'dan puan alamayan.

Beklediğimiz gibi oldu, Dünyanın en büyük takımına karşı görüp görebileceğimiz en kötü niyetli hakem heyetine karşı oynadık. Benim gördüğüm, yönetmenlerin görmediği en az 3 penaltımız vardı, ikinci sarı karttan iki futbolcu atılmalıydı. Topal İcardi'ye 2 kişi yapıştı, Geri kalanları da insan üstü oynadı. Bize karşı oynadıklarının yarısını oynayabilseler kafaya oynarlardı. Pis akvaryuma tekrar bırakıldılar, artık neyle beslenebilirlerse, bizim maça kadar rahatlar. 

Kerem benim gibi Bayern maçında tutuklu, ben gururdan, o edilen küfürlerden, kaybetmek üzereyiz. Muhtemelen bu akşam kaçırdığından sonra şu an linç ediliyordur. Tete-Zaha çocuğun hassas dengesini bozdu. Ben olsam bir sonraki maç ya Kerem'i oynatmam, ya Zaha-Tete ikilisini. 

Fazla yazmayacağım, 5-0 yensek bu kadar sevinmezdim. 5-0 yensek bu kadar üzülmezlerdi. Hem de dandik bir golle çok iyi oynattıkları takımla yenilmek evlat acısı gibi koyar. Böylesi maçların 3 puanın üstünde nümerik değeri vardır, Fener yarın 1 puan eksi başlar maça.

Puan kaybı beklediğim bir maçtı, hepimize geçmiş olsun, İcardi'nin 5. dalga çocuklarını sözümüz var, biz de yorulduk artık, Mayıs'a bırakmayacağız.

Efendiler; Yarın Cumhuriyetin 100. yaş gününü kutlayacağız.

GALAXI'nin Karnesi;

Muslera 7; Çerçeveye top gelmediği zaman tadından yenmez, ama puan bu yüzden değil, normalde hiç çıkmadığı yan topları armut toplar gibi topladı. Bir de hemen sahip olduğu topu bir kaç kişiyi eksilterek oyuna soksaydı 9 puan işten bile değildi.

Boey 6; Zorlayan rakip yoksa sanki üzülüyor, sanki sol açık kötüyse acıyor avans veriyor, al biraz zevk yap diyor. 

Patron 8; Sayesinde Gala savunması artık kaleye çok uzaklıkta kurulmuş bir savaş tabyası. Ofsayt çizgisini idare ediyor, golde kıl payı ofsayta düşürdü, üstün zeka

Abdülkerim 9; Uzun yıllardır, bu kadar büyük stoper görmedim, en sonuncusu kimdi okuyucuya bırakıyorum, ben hatırlamıyorum, sıkışınca sol bekle geçir, olmadı sol açık oynat, bir maçta kaleci atılırsa eminim kaleye Apo geçecek. Gol onun.

Angelinho 1; Kutsal Gala formasıyla topa ilk dokunduğunda hüküm vermiştim, bugün pekiştiriyorum. Gala tarihinin gelmiş geçmiş en kötü sol bekidir. Bırak oynatmayı, bir daha kadroya alırsa Okan'la bozuşurum.

Thor 10; Ben 10 vermekten bıktım, o koşmaktan yorulmadı, buraya yazıyorum bir maç sahanın ortasında yığılı kalacak. Sevdiği kız maçlarını seyrediyor diye bu kadar  çok kadraja girilmez.

Mertens 5; 45 dakika kontenjanı vardı kullandı. Rakibin en dirençli olduğu dakikalarda hünerini gösteremedi.

Zaha 1; Beklemedeyim, çözemedim. Aslında hükmüm var,  24'ün Kısa Tarihi'ni yazıyorum, tükürdüğümü yalamak istemiyorum. Geçen sezon bu maçlarda Mertens'e Sergio'ya, hatta İcardi'ye homurdanıyorduk. 13. maç bitimi yaftayı boynuna asacağım. 

İcardi 3; Ne bilsin iki futbolculuk dışı insan görünümlü azmanı başına dikeceklerini. Sülük gibi oynamak 40 sene önce vardı, ama 2 sülükle oynayan muhtemelen ilk futbolcudur, dalga dalga dalgalanıyor 5. dalga çocukları, 

Kerem 1; Kaçırdığı golü Kerem değil biz kaçırdık. Sen kalk koskoca Bayern'e 4 gol pozisyonuna gir kaçırdın diye anana ailene sövsünler, ben olsam bilerek dışları atardım. Ne malum bilerek atmadığı. Arkandayım evlat, golü gol pozisyona giren kaçırır. 

 


 

 

Hiç yorum yok: