28 Kas 2013

Teşekkürler Ronaldo; Real Madrid 4-1 Galatasaray

Aslında muhteşem bir sonuç aldık, ben şükrediyorum. Ronaldo oynasa, Umut Bulut'un sahtekarlığıyla adam atılmasa, Şampiyonlar ligi maskarası olurduk. Abartmıyorum en az 15 tane yerdik. O yüzden çok önemli bir yenilgi aldık, üzülmeyin sakın, hatta sevinin bile.

Takım lige başladığı ilk maçta büyük bir kaza geçirdi. Aslında takım pert oldu, ama sanayide tamir edilmeye çalışılıyor. Kaportayı düzeltiyorsun, silecek çalışmıyor, lastiğin biri yarılıyor, stepne yok. Tamiri imkansız, kasko da yok, battı Galatasaray'ımızın paraları. Bir ensesi kalın çıkacak, Melo, Selçuk hariç bütün futbolcuların tazminatını ödeyip sepetleyecek, Mancini'yide mancınıkla postalayacak.

Baştan dedim, ben sonuçtan memnunum. Tespitimi de yaptığımdan hiç bir şey beni fazla sinirlendirmiyor. Futbolcu gurubu çöp olan bir takımdan iyi futbol beklenmez. Benim saldıracağım kişiler, futbolcular değil bu maç için. Başta Taffarel'e saydıracağım. 7-8 sene Türkiyede kalıp, ''coguzeeell''den başka kelim bilmeden, giden ağadan sonra gelen paşanın kuyruğuna takılan, şu Eray denen adamı koskoca Galatasaray kalecisi diye hazırlayan, kaleye geçiren adamdan başlıyorum.

Ne suçu var Eray'ın? Kaleci değil, gol yediği için değil, estetik yok, eğilirken bile sanki beli ağrıyor görüntüsü veriyor. Duruş, uçuş, sıfırın altı. Serbest vuruş olmuş topun başında Bale var, barajımız 3 kişi. Top kale hizasına gelince de eğilip yere oturdu. O top kafayla bile kurtarılır kalede kaleci olsa. Takım kötü ama bu kadar da rezillik olmaz. O yüzden ucuz atlattık diyorum, 4 gol bu takıma çok az. Taffarel'i acil paketleyin gitsin. Hanry'nin kafasını kurtardı diye ölene kadar biz bakacak değiliz.

Tugay Kerimoğlu'na dikkatini çeken var mı? Sanki silah zoruyla hoca yapılmış gibi. Adete bir ceset hareketsizliğinde maçı izliyor. Attığımız golde bile dikkat ettim zoraki ayağa kalktı. Ne işe yararsın kardeşim sen? Zorla mı çalışıyorsun. Ağzın dilin var mı? Hiç gülmez, sevinmez, hiç üzülmez misin? Adın yardımcı, hangi konuda Hoca'ya yardımcı oluyorsun? Sen bilmiyormusun bizim burada futbol oynanmadığını, başka dümenler döndüğünü. Devre arasında kovulacağı garanti, Dany ve Amrabat'ın futbol oynamalarının artık imkansız olduğunu söylemedin mi Mancini'ye.  Ortalamanın altı bir Galatasaraylı taraftar, Amrabat'ı takım otobüsüne şoför bile almazken, siz nasıl oynatıyorsunuz? 3 gün önce seni yakan Dany'nin oynayacağı en güzel mevki tribünde oturmak iken hangi düşünce ilk 11 çıkartıyor, dalga mı geçiyorsunuz?

Bakın seneye 5 yabancı olacakmış ya, bana göre en fazla 2 yabancı olması lazım. Her takım aynı şartlarda olacağı için kendi ligimizde sorun yok, en az bir 50 sene daha Avrupa Şampiyonluğuna da oynamayacağız, ne diye emekli, sakat, menecerlerin kakaladığı, hırsızların alıp sattığı çöp futbolculara boşuna  para veriyoruz? Hele yabancı Antrönere para verme salaklığı.

Kağıt üzerinde Mancini maça, maça tutunacak bir dizilişle başladı. Ne bilsin Şecu'nun felçli olduğunu. Bu adamı transfer edenleri Galatasaray tarihi elbet cezalandıracak, Yetmedi, Dany, az geldi Amrabat, Tekelistan İmparatorluğu.  İki açığı var Mancini Usta'nın. Biri bizi kanser etti, diğeri Bruma. Bilmiyoruz, büyük futbol ulamaları 13 milyon yuro bayılarak aldı. Her halde staj yapıyor çocuk, muhtemelen ben bu yazıyı yazdığım anlarda karısına tweet atıyordur. Şu kahpe kader işte, Dany ile Şecu bizim paralarımızla koskoca Kamerun'u doyuruyorlar. Git Eminönü'ne saat satan Senegellilerden, fiziği düzgünleri al takıma koy, fark edersen şerefsizim. O zavallı çocuklar 5 liraya saat satıp 10 kişi aynı evde kalırken, bu şanslı yaratıklar merkez bankasını fazla mesaiye getiriyorlar.Haklılar, maç başı paralarını alacaklar, ne güzel çalım yediler, ne güzel 5 metre pas atamadılar, bizim gibi salakları tokatlayıp çekip gidecekler.

Daha maçın başı, bir kişi atılmış, oyuncu kalibresi olarak anca yaklaşabilmişsin, oyuna ortak olabilme ihtimaline. Aynı anda Ancoletti bir adam da kendi çıkarıp, başka birini sahaya sürüyor. Belli ki atılanın oynadığı yer, ihmale getirilecek bir yer değil. İşini şansa bırakmıyor, bizimkisi adam değiştirme ihtiyacı hissetmiyor, fakat içeride oyunlar oynuyor. Jübile maçlarını oynayan joker Dany, sağ beke geçiyor, Eboue öne salınıyor. Umut Bulut it gibi koşuyor, Drogba atmış sandalyeyi orta saha oturuyor, Selçuk maçı istiyor, Melo savaşıyor, 3.faulü yaptığında 4. de çakacam sarıyı diye hakemden uyarı alıyor. Ve o an geliyor. Melo'nun yaptığı faul 40 metreden. Kalede panter Eray var. Baraj kurdurmaya bile utanıyor, usulen 3 uzun boylu topun önünde. Biz kaleyi tutmaz inşallah diye totem yapıyoruz. Top kaleyi tutuyor, kafayla vuracak sanıyoruz, çünkü elini bile kaldırmıyor. Kafasının hizasına gelince de yere çömelerek, son maçının keyfini çıkarmaya başlıyor. Sanrım kupa maçlarında bile kaleye geçemez bundan sonra. İleride çocuklarına anlatacağı çok şeyi olacak, 4 maça çıktım, 3 ü büyük maçtı diyecek. Geçmiş olsun, elveda çocuk, yolun açık olsun.

Berabere kalmanın yenilmekten bir farkı yoktu. İkinci yarıya herhangi bir değişiklik yapılmadan çıktık. Mancini biraz bizim gibi düşünebilse, takımın topu bilen futbolcusu Riera'yı, kendi memleketinde direk oynatırdı. Sneijder sakatlıktan çıkmış, 1-1 oynanan maça girip, maçı alması mı daha kolay, 2 tane daha yedikten sonra çıkarması mı? 1-1 e razıysan, Ceyhun'u da al, hatta Drogba'yı da stopere çek. Değilsen, indirecem diyorsan, iş işten geçmeden oyuna sok.

2 maçta 10 tane yedik, bir mucize olur da Juventus'u yenersen bu kadar eksi averajla çıkan takım olarak anılacaksın. Devre arsasında bütün takımı değiştiremeyeceğine göre eldeki çöplerle oynayacaksın.  Bence bu takım Juventus'u yenemez, ahı gitmiş Real Madrid'i de Kopenhag yener. Biz 3. lüğü kovalayalım, nemize gerek gümüş zurna.

Geceyi Ronaldo'ya teşekkür ederek kapatalım. Oynasa yarın sabah milyonlarca Galatasaraylı kendisine hapis cezası verecekti, sokağa çıkmaya utanacaktı. Yine de utanacak ya neyse.

6 yorum:

zachpaulsen dedi ki...

Hem yorgunluktan hem de sinirden artık uyuyamıyorum. Oraya buraya bin tane yere yazdım saydım sövdüm resmen sokaklara çıkıp bağırıp kavga edesim var.
Ya denecek çok şey var aslında ama neden abi? hayatta değiştiremeyeceğin bir şey için neden bu kadar sinir olmak?
Bize yapılan haksızlığın, edepsizliğin, şerefsizliğin hesabını kimden soracağız?
Dany ve Amrabat denen bu orospu çocuklarının bokunda boncuk mu var ki bu maçta ilk 11 oynarlar. Bu adamları getiren o amına kodumun evladının Allah belasını versin. Taraftarı futboldan soğutan, anasına küfrettiren bu adamlardan bıktık amına koyayım. Sabriden, aydından, emreden resmen nefret ediyorum. ya bildiğin ölmelerini istiyorum o derece nefret ediyorum abi Dany’den. Eminönünde saat satanların arasına koysan fark edilmeyecek amına kodumun oğlunu biz mi beslemek zorundayız. Kaç para komisyon aldın lan Fatih Terim ha kaç para. Busenin makyaj malzemeleri düğün masrafları için mi o puştun götünü yaladın. Yine satıp piç gibi bırakıp gittin. Amına kodumun oğlu. Chejdou’dan kaça para komisyon aldın? Çok aradın mı?

Sezona yedek kalecin olmadan başlamak, sol beksiz stopersiz, kanatsız, orta saha yedeği, sağ bek yedeği olmadan başlamanın hesabını kim verecek.
İt suratlı orospunun dölü demir kafalı o puşta Galatasaray’a sövdürtmenin dalga geçtirmenin hesabını kim verecek abi? elini kalbine değil götüne sok amına kodumun oğlu.

abi benden buraya kadar. Bitti. Artık sinirlerim kaldırmıyor. Ta ki şu yukarıda saydığım vampirler, bakteriler, virüsler sktir olur gider ben de o zaman geri dönerim. Mustafa sarp, barış,kazım vs… yüzünden en son böyle olmuştum. İşte yine aynı kıvama geldik. Yazıklar olsun abi başka bir şey demiyorum…

Adsız dedi ki...

Merhaba Nazmi Abi,

Ben Gala Sözlük'te "Prekazi sutu" rumuzuyala yazan kişiyim.

Sana mail atacaktım fakat buradan yazayım istedim.

Seninle daha önce Gala Sözlük denen oluşumda teşriki mesaimiz olmuştu. O mesaisinin yüzü suyu hürmetine bunları yazıyorum. Zaten oradan seninle mesajlaşıp Galatasaray üzerine dertleşmiştik.

Öncelikle istersen biraz kendindem bahsedeyim:

Ben 34 yaşında bir Galatasara taraftarıyım. Gözümü Galatasaray ile açtım. Galatasaraylıydım fakat Derwall'le beraber Galatasaraylılığımı pekiştirdim. Derwall'in Yeşilköy'deki evinde rahmetli babamın sahesinde çokça kez bulundum. Kendisinden Almanca tercüme de olsa futbolu öğrendim. O zamanlar futbol bizim için sadece topra bir saha ve yuvarlar bir toptan ibaret idi. 1985-1987 sezonunda nağmalup şampiyonluğu kaçırmanın ne olduğunu öğrendim. 10 yaşında olmama rağmen babamın omuzlarında izledim o sezon tüm maçları. Sezon bitmişti, babama sormuştum; baba şampiyon ne demek diye? Niye biliyor musunuz? Çünkü mahallenin bakkalının önünde okuduğumuz gazetelerde hep "Şampiyon Beşiktaş" yazıyordu. Mahalle arkadaşlarımın hepsi "Şampiyon Beşiktaş" diye bağıyordu.

Ben de dayanamadım; babama sordum;

"- Baba Şampiyon ne demek?" diye. Babam dedi ki bana;

"- Oğlum Şampiyon demek hiç yenilmemek demek".

Babama dedim ki; "O zaman Galatasaray hiç yenilmedi; o zaman Şampiyon Galatasaray!"

Rahmetli babam dedi ki; "ŞAMPİYON GALATASARAY!"

Ben taa o zaman inandırmıştım kendime Şampiyonun Galatasaray olduğuna!

Çok geçmedi zaten sadece bir sene sonra tüm İstanbul'un ve memleketim Adana'nın "Sarı-Kırmızı" olduğunu gördüm.

Babama sormama bile gerek kalmadı. Babam dedi ki; "Dünyanın en büyüğü Galatasaray oğlum!"

Ben Galatasaraylılığı 17 Masyıs'tan sadece 2 ay önce kanserden kaybettiğim rağmetli babamdan öğrendim.

Babamın merazı başında ağlayarak dedim ki; "Babacım merak etme; o Avrupa Kupası'nı mezarına getireceğim!"

Adsız dedi ki...

2 Ay sonra;

24 Yaşındaydım. Hem de çocukluğumun bir kısmını Adana'da geçirmiştim. Ama o yaşıma kadar ilk okuldaki ufak tefek itişmeleri saymazsak kavga etmeden geçirmiştim.

Hayattaki ilk kavgamı yabancı elde, Danimarka'da ettim. 24 Yaşındaydım ve ilk kez kavga etmek zorunda kalmıştım. Niye biliyor musunuz? Sadece üzerimizde Galatasaray forması olmasına rağmen bize saldıran İngilizlere karşı.

Rahmetli babam bazen, bazı maçlarda Fenerbahçeli, bazen Beşiktaşlı, Bazen de Trabzonsporlu olurdu. Anlam veremez, babama sorardım; "- Baba biz Galatasaraylı değil miyiz? Neden onları tutuyoruz diye..."

Bamam derdi ki; "Evlat bu ülke meselesi; ülke meselesi olunca takımın bir önemi yoktur!"

İşte ilk kavgamı Kopenhag'ta yaptım. İngilizlere karşı. Üzerimizde Galatasaray forması var diye bize laf atmışlardı biz de karşılığını fazlasıyla vermiştik. İlk kavgam derken sakın yabana atmayın! Adanalıyız! Kimsenin altında kalmazyız! İngilizlere öyle bir dayak dersi verdik ki; kaçamadılar bile. Ellerimizde ağladılar!

Bunların hiçbirini övünmek için anlatmıyorum Nazmi Ağbi yanlış anlama! Ben senelerce Ali Sami Yen'de, İnönü'de, Kadıköy'de Galatasaray tribününe girmek için sabahladım. Galatasaray'ın peşinde koştum. Galatasaray'dan hiçbirşeyi de çok sevmedim.

Bugün sırf başarılarından dolayı Galatasaraylı olmuş nesillerden çok daha önce başarısızken bile Galatasaraylı olmuş biriyim.

Hikayenin devamına gelince; yaşımız artık biraz geçmişken Galatasaray'la ilgili bir şeyler söylemek için internet denilem mecraya atıldık. Bu mecrada da yolumuz "Gala Sözlük" denilen siteye düştü.

Kendi düşüncelerimize göre bir şeyler karaladık. Kendi inandıklarımız doğrultusundan bir şeyler söyledik.

Fakat bizim söyldiklerimiz yeni nesil bazılarına ağır geldi. Çünkü onlar Galatasaray'ı bizim gibi yaşayarak bulmamışlardı. Onlar Galatasaray'ı ellerinde şampiyon olarak bulmuşlardı. Bizim gibi çileler hiç çekmediler.

Biz Gala Sözlük denilen sitede inandıklarımızı açıkca ve cesurca; kimseden korkmadan dile getirdik. Çünkü biz Kapalı tribünü kapmak için kimseden korkmadan mücadele ederdik. Fakat bizim bu düşüncelerimiz yeni nesile çok ağır geldi.

Sırf düşüncelerimizi dile getirdik diye, Gala Sözlük denilen oluşumda özel mesajla bu yaşımızda rağmen yemediğimiz küfürler kalmadı. Rahmetli anamıza kadar sövdüler sırf Galatasaray'la ilgili düşüncelerimizi dile getirdiğimiz için.

Biz tribünde Galatasaray için mücadede ederken, üniversite'de, Beyazıt meydanında, Çemberlitaşta, Taksim'de faşistlerle karşı kavga verirdik! Sadece özgür düşünce için! Devrim için!

Fakat bugün görüyoruz ki; o zamandan bile daha zalim faşist iktidarlarla mücadele etmek zorunda kalıyoruz.

Konuyu çok fazla uzatmak istemiyorum Nazmi Ağbi. Seninle zaten az da olsa mesajlaşıp dertleşmiştik.

Sadece düşüncelerimizi dile getirdik diye yazılarımız silindi. Yetmedi, özel mesaj yoluyla küfür yedik. Yetmedi, site yöneticlierinde küfür yedik.

Fakat biz özgür nesiliz pes nedir bilmeyiz!

Nazmi Ağzi hatırlarsın sen Gala Sözlük'te yazmama kararı almıştın sırf yazdıkların tahammül edemiyorlar, sana küfür ediyorlar ve yazdıklarını siliyorlar diye.

O ara benim de tüm yazdıkarımı sırf hoşlarına gitmiyor diye sildiler ağbi. Yetmedi Gala Sözlük'teki moderatörler benimle, siyasi duruşumla dalga geçtiler. Sırf bu yüzden hiçbir sebep yokken yazdıklarımı sildiler. Galatasaray'la ilgili düşüncelerimizi bile engellediler. Paul Sahilleri kullanıcı adlı kişi özel mesajla bana ana avrat sövmesine rağmen ceza bile vermediler.

Daha da kötüsü, ortada hiçbir sebep yokken yazarlığımı sildiler. Hem de hiçbir gerekçe göstermeden.

Seni o sözlükte yazmamaya iten sebep beni de susmaya itti.

Adsız dedi ki...


Tüm bunları o sözlüğe yazmak istedim fakat bu çok küçük hakımı bile elimden aldı bu faşist düzen.

Şimdi tüm bunları sana yazdım. Çünkü sen faşiszmin ne olduğunu çok iyi bilirsin. Bu yüzden o gala sözlük denilen oluşumda yazmama kararı almışsın. Ağzın yanmış çünkü.

Nazmi Ağbi, bana söz hakkı bile tanımadan yazarlığımı sildiler. Ardından başlığım altına çok çirkin, hakaretvari şeyler yazdılar. Cevap vermek isterdim fakat o faşistler buna bile izin vermediler.

Şimdi tüm bunlar sana yazıyorumki senin de haberim olsun.

Senden tek beklentim ve ricam; o Gala sözlük denilen yönetici grubuna bu mesajımı iletmen! Çünkü bana söz hakkı dahi vermediler.

Lütfen Nazmi Ağbi, tüm bu yazdıklarımı Gala Sözlük'teki "Prekazi sutu" başlığına yazar mısın!

Çünkü orada yazan herkes o sözlüteki yöneticilerin iç yüzünü görsün.

Bize söz hakkı dahi vermeden bizi linç eden ve yazmamızı engelleyen o kişilerin gerçek yüzünü görsün.

Benimle dalga geçen "müspet ivme ve mahsun" rumuzlu kişilerin ne kadar da faşist olduğunu herkes görsün.

Bu mesajı bilerek sana yazdım Nazmi ağbi. Çünkü bu net ortamında senden başka cesur yürekli hiç kimse yok.

Benim düşünce özgürlüğümü elimden alan Gala Sözlük yöneticilerine rağmen bu mesajımı "Prekazi sutu" başlığında ve "Gala Sözlük" başlığında yayınlayacağınca yürekten inanan biri olarak Galatasaraylılığının üzerinde saygıyla eğiliyorum.

"Nedim"
Prekazi sutu

Adsız dedi ki...

Anladık ki, para saçıp pahalı futbolcu transfer ederek başarılı olunmuyor. Ve yine anladık ki, futbolcuya lazım olan şey, yetenekten çok iş ahlakı, en az ortalama bir zeka ve bir de utanma duygusu.

Pert konusunda haklısın Üstad... Ancak, dikkat et. Pert olmuş arabayı olduğu gibi sigorta şirketine bırakırsın. Bu parçası sağlam, şu parçasını çok seviyorum diye eve götürüp saklamazsın. Varsa yöneticilerimizde öyle bir yürek, Selçuk, Melo ve çok sevmeme rağmen kenardaki Tugay dahil herkesin işine son versinler. Bu takım artık murdar olmuştur. Bunların oynadığı, oynatacağı futboldan hayır gelmez.

Tabii, biz sadece hayal görüyoruz. Hayat aynen devam edecek. Olan da bu işin sorumlusu sorumsuz futbolcu güruhuna değil, yine biz gariban taraftara olacak. Benim aldığım formalardan, Lig TV'ye ödediğim paralardan bu futbolcuların sebeplendiği tek kuruşu dahi helal etmiyorum. Ve hepsine birden "YAZIKLAR OLSUN" diyorum.

Adsız dedi ki...

ya cıldırıcak gibiyim gs nın barcelonayla olan o eski maçlarını hatırlıyorum da kaleci stauche var kuman barajın ustunden oyle bır vuruyorkı sankı top kus gol ve ben aglıyorum arkadas ne oldu be sana dıyor goz yaslarımı goruncede degermı dıyor bugune bakıyorsun arkadas paraysa para manken gıbı fotomodelgıbı dolasıyosun garajlarınız oto galerı helal olsun kral gıbısınız ama yazık sıze yazıklar olsun belkıde cocugunun esının rızkını verıp okadar baglı olan taraftara yazık takım olarak ruhsuzlugunuzla seyır zevkımızle neden bu kadar oynuyorsunuz aklımdan gecıyor seyrederken dıyorumkı ımkanım olsa hakıkaten umut ve selcuk muslera dısında kımsenın kalmasına musade etmem sınırlerım dun bır kat daha arttı danny denen o futboldan anlamayan secumu necımı kımse hele eray denen kalecımı kapıcımı ya aklı basında baskanımız herseyı bılen baskanımız bunları gormuyormu ne dolaplar donuyor kardesım neyapmaya çalısıyorsunuz taraftar tehtıd etmıs yanlışmış ne yanlışı be bence endoğrusu nonlar olmassa ne ye yarar vallahi canım çok sıkkın bu takıma maçlarını izlemiycem birdaha ağlamıycam yazıklar olsun buruma sanki koruma ne yapıyosun sen nerde oynuyorsun kım aldı kım kadroya dahil etti ve yaşı dedemin yaşının 3/1 bastoncuların ne işi var nasıl böyle birşey yapıp ve neyın yatırımıdır anlamış değilim bilmiyorum doğrusu