22 Ara 2011

Seyretmediğim Maç; Galatasaray 1- Manisa 0


MAÇKOSKOP
KADRO:
Muslera
?
Abooo
?
Ufo
?
76 numara
10
Hakan Balta
?
Selçuk
?
Melo
?
Kazım
?
Baros
?
Elmander
?
Emre
?

ZURNANIN ZIRT DEDİĞİ AN:
Yok
-
VARİL:
Ben
GLADYATÖR:
76 Numara
-
BOROZANCI:
Bilmiyorum
-
BİR SORU – BİR CEVAP:
Galatasaray nasıl oynadı?
Seyretmedim, bilmiyorum
-
İMPARATOR:
Yazıklar olsun diyorum, koşarak gittiğim aslanlı yoldan, bana tornistan yaptırdığı, televizyondan bile seyretmeyi yasakladığı için.
ORDAKİLER:
Her zaman yanlarındaydım, bu maç istisna, 76 numara esami listesinden silinene kadar ben yokum.
-
ANALİZ:
Seyrantepe civarlarında bekledim, maç kadrosu cep telefonuma geldi, geri döndüm maça gitmedim, maçı seyretmedim, bilmiyorum. Umarım 76 numara iyi oynamıştır. Hayatımı, futbola olan pamuk ipliğimi kopardı. Koskoca Galatasaray’ın, koskoca stadında kaptan olarak 76 numaralı oyuncusu varsa kusuruma bakmayın çocuklar ben yokum. Maçı seyredemem, seyredersem dayanamam.

Kayısı ağacı hikayemi bilen bilir, bilmeyen için aktarayım yeniden. En güzel meyvedir kayısı, dalından yemeye kalkan için hayatının kaydığının resmidir. Her tarafın yapış yapış olur, dikenli ağacı paramparça eder vücudunu, lanet olsun dersin yemekten vaz geçersin. 76 numaralı Galatasaray benim için kayısı ağacıdır, yemem, seyretmem lanet olsun.

Futboldan zaten nefret etmişim. Seyredilen maçı yazmak kolay, seyretmediğim maçı yazıyorum, büyük ihtimalle kötü oynamışızdır. 1-0 olsun bizim olsun diyenler varsa bana uymaz, ben iyi oynayalım ama yenilelim diyenlerdenim.

Bu kadar kötü bir lig de, bu kadar kötü oynayan Galatasaray ilk yarıyı önde bitirdi. Öne çıkan, forma arkası isim yazma yarışına giren tek bir oyuncu yok. İki maç üst üste iyi oynayan yok. Yarın şampiyonlar ligine katılsan, uğruna bahis basılabilecek bir takım hak getire, oooof ooof futbolumuz bu kadar işte bok götüre. 

2 yorum:

Devil dedi ki...

Çok bir şey kaçırmadın hocam :-) benim tüm 90 dak.'dan aklımda kalan bir tek selçuk'un free kick'i ile riera'nin eboue'ye attığı pas o kadar.

Orkun dedi ki...

Bence de fazla birşey kaçırmadın abi. Emre nin 7 metrelik kaleye bomboş topu sokamadığını 76 numaranın gol yedirmek için çabasını kazımın şımarıklıklarını seyretmedin.