18 Mar 2011

Düşümde Ali Sami Yen'i Gördüm

hayırdır inşallah düşümde ali sami yen'i gördüm.
-kalk gidelim, galatasaray'ın son antrenmanını seyredelim.
dedi, beraber uçtuk florya'ya, hagi antrenmanı bitirdi, herkesi duşa giderken ali sami yen kükredi.
-hepiniz santra yuvarlağının içine toplanın.
insan rüyada başka oluyor, heyecandan titriyordum ve başkan bana dönüp sordu.
-fenerbahçe'nin kadrosu bizden kuvvetli mi?
boynumu büktüm, adnan polat'la yüz yüze geldim,
-maalesef başkanım, kadromuz çok kötü maçtan çoğumuz korkuyoruz.
-bütün yabancı oyuncuları eve gönder.
dedi, isterlerse memleketlerine gitsinler, maçı isterse seyretmesinler, isteyen diskoya bile gidebilir. galatasaray'ı bu hale getirenler, beni rahat uykumdan uyandıranlarla bizden daha iyi bir takımı yenemeyiz. takımdaki yabancı oyuncuların hiç birine güvenmiyorum, onlara galatasaraylılığı öğretmeme imkan yok. onlar için bu maç sıradan bir istatistik maçından öteye gitmez, yenmiş yenilmiş önemi yok, maç başı parasını alır ve bizden ayrıldıktan sonra da türkiye'ye tatile bile gelmezler. oysa ki biz maça değil tarih yazmaya çıkıyoruz. biz bugün maç değil, başka bir şey yapacağız ve bana kadromuzdaki yabancı futbolcuların hiç bir faydası olmaz.
yapmasak başkan, duman oluruz diyecektim ki, kükremeye devam etti. mustafa sarp'ı işaret etti,
- şu türk futbolcuyu da eve gönder. ona da ihtiyacım yok. taraftarın kimyasını bozuyor, takıma verdiği zararı ben yattığım yerden görüyorum, hocalar görmüyor mu? hagi'den önce, reykart da oynatmış, bunlar cinnet mi geçiriyor?
sustum, başkan ben ilk farkedenim ama engelleyemedim diyecektim, ama dedim ya rüyadayım, çenemi kımıldatamıyorum.
diğer bütün futbolcular santra yuvarlağında kala kaldılar, başkan konuşmaya devam etti.
-hepinizin nasıl futbolcu olduğunuzu biliyorum. bütün maçlarınızı seyrettim. bu maçta şimdiye kadar oynadığı en büyük maçtan daha iyi oynayacağından emin olmayan varsa onlar da gidebilir.
hiç kimse yerinden kımıldamadı, bütün futbolcular hıçkırarak ağlıyorken, başkan maç kadrosunu okudu.
-aykut, ufuk, serkan kurtuluş, gökhan zan, servet, hakan balta, çağlar, barış, ayhan, aydın,yekta, kazım, arda, anıl, emre çolak, berk.

ufuk'u yanına çağırdı
-bak oğlum, iyi kaleci olmadığını biliyorum, işte sana tarihe geçme şansı. bu maç yeni bir tarihin başladığı maçtır. nice maçlar vardır böyle, 7 kişiyle 7-0 yendiğimiz maç milyonlarca galatasaraylının sebebidir mesela, metin'in ağları yırttığı maçtan sonra türkiye'de doğan çocukların yarısının adını metin koydular. şimdi sıra sizde, sizden sonraki nesiller, arena da ilk maçı kazanan takımın kalecisi babamdı, dedemdi diyecekler. bu maçı kazanırsanız yeni galatasaraylı çocuklara isminiz verilecek. yenilirseniz bir şey kaybetmeyeceksiniz, zaten devamlı yeniliyorsunuz, ama ya yenerseniz bu takımın resmini soyunma odasına astıracağım. ve 10 sene boyunca kale senin, hadi koçum duşa gidebilirsin.
savunmayı, barış-gökhan-servet-çağlar,
orta sahaya, hakan balta-ayhan-yekta-emre
ileriye de kazım ve arda'yı yazdı. gazanız mübarek olsun dedi ve beraber uçtuk.
-başkanım olacak mı diyecektim ki, başıma dokundu
-eğer kadromuz, fenerbahçe kadrosundan daha iyi, fakat bizi yönetenler, hocalar kötü o yüzden bu haldeyiz deseydin, maça, ufuk- neill, cana, kewell, insua- hakan balta-yekta-culıo-kazım,pino, arda ilk 11 iyle çıkacaktık
dedi ve gitti, neyse ki rüyadaydım,

Hiç yorum yok: