19 Şub 2011

Arena Evliyaları Galip; Galatasaray 1- Bucaspor 0

Bu stadyumda yeniliriz diye korkan varsa bir daha maç seyretmesin. İnşaat aşamasından haberim var! her iki kalenin arkasına Galatasaraylı evliyaların kemiklerini gömdüler. Takım istediği kadar leş oynayabilir, ben garanti ediyorum bu sezon bile, bizi kimse yenemeyecek burada.

Rakip Buıcaspor, ligin tescilli en kötü takımlarından. İyi takım yok da zaten, biz kötülere bakalım. Eh işte bizden kötü takım diyecem ama değiller. Hem bizden daha iyi oynadılar, hem daha net gol kaçırdılar. Yenilmeyi de hak etmediler. Ligin açık ara en kötü takımı biziz. Aslında tek tek baksan hepsi  çok iyi futbolcular  sayılıyorlar, ne var ki umarsız bir hastalığa yakalandı takım. Parkinson hastalığı gibi bir şey, kimi getirsen vibratör gibi titriyor.

Ruhsuz Balta'nın yerine bu kez mecburiyetten ruhlu Çağlar var. Onun da adı çağlar, kendisi kurumuş çeşme. Jübilesini yapmaya Galatasaray'a gelmiş, giderken de cebine para dolduruyorlar. Her hangi bir halı saha maçını izleyin, mutlaka teknik biri vardır, alın getirin bu iki bekten de daha iyi oynarlar. Şu küfür ettiğimiz Hakan Ünsal her iki sol beke iki kafa atardı. Gelelim sağ beke, şapkadan tavşan çıkmaz Hagi Hoca, o adamdan futbolcu olmaz. A2 ligi çok bile bunlar için.

Hafta içi amigo Tommiks'i motive etmiştim. Beni dinledi, ilk yarı 3 şut çekti biri sıyırdı kaleyi, diğerleri evliyaların üstünden taca gitti. Olsun Sabri vur anasını satayım. Senden Hagi baba Zidane yapar bu gidişle. Ne günlere kaldık, Sabri orta sahada pasörlük yapıyor. Olsun Hagi Hoca'nın bir bildiği vardır. Yanlız her halde Lukas'la Cana'yı karıştırıyor benden söylemesi.

Hani yanlış anlamayın,  bu maçla ilgili falan değil yazdığım şey. Şu hepinizin kaptanlığa layık gördüğü, yere göğe koyamadığınız Cana var ya, ben o adama limon taşıtmam. Resmen deli lan bu adam. Kazma desem, Servet'e ayıp olacak, kareteci desem Lugano kızacak. Her hareketi en az sarı kartlık. 10 metre geriden gelen adam için ofsayt istiyor yan hakemden, gözlük işareti yapıyor. Sen kendi gözüne tak o at gözlüğünü. Serseri mayın, her maç patlar, bu maç patlamadıysa yatın kalkın kale arkasındaki evliyaya üç kulvu allah, bir elham okuyun. İğrenç bir adam benim için. Tam Amerikan futbolu futbolcusu. Hayallerinizle oynamayayım diyorum ama her köyde mutlaka Cana gibi oynayan biri çıkar.

Takımda futbolcuya benzer tek adam Kulyo. O da zaten tabelayı yaptı. Şu hale bakın, kulübedeki hocalar, oynayan futbolculardan daha iyi durumdalar. Orta sahaya Tugay'ı koysan kesin oynar, Hagi'de beklesin korner, serbest vuruş kazanılınca topun başına geçse yeter.

Maçları artık Anadolu'nun bir kulüp lokalinden izliyorum, iş icabı. 20. dakikada Stanku'ya top değdi. Yine bir maçı sonuna kadar izleyemedim. Artık Galatasaray'ı izlerken midem bulanıyor. Bir ara Mustafa Sarp'ı gösterdi kameralar, köy kahvesi cümbür cemaat ağıza alınmayacak küfür saydı. Maçın seyredilmeye değer tek enstantanesiydi, hayatında hiç canlı maç seyretmemiş Galatasaraylılardan Mustafa Sarp'a edilen küfürlere ne kadar mutlu oldum anlatamam. Benim de zaten oyundan midem bulanmıştı, kusmayayım diye çıktım gittim.

1-0 olsun bizim olsuncular kazandılar. Ben bir kez daha kaybettim iddada Galatasaray'dan. BAM ı göremeyince yapıştırdım artı 7 yi. Senmisin Ölüspor'dan canlı bir skor bekleyen. Bir de benim anlamadığım(her şeyden anlıyoruz ya) Servet'in her maç en çok koşanlar arasında ilk 5 e girmesi. O kadar dikkat ediyorum, ne zaman 10 km koşar hayret.

Maçın hakemleri benim için yok hükmünde, hiç iplemem kasıt aramam. 2 tane penaltıyı çalmadı. Servet'in kafa vurduğunu sandığınız pozisyonda adam resmen eliyle smaç vurdu, Lukas'ın tepesinde tepindiler. Yani anlayacağınız bir tekme de hakemden geldi. Düşenin dostu yok.

Topu oyuna Servet'in soktuğu, oyun kurucunun olmadığı, son saniye de de olsa Mutlaka Mustafa Sarp'ın oynadığı, ve kenardan Hagi'nin yönettiği takımın iyi futbol oynaması imkansız. Artık bundan sonraki maçları izlemesek yazmasak olur.  Hepsi aynı olacak, ölmez sağ kalırsak, Hagi'yi de sağ bırakırlarsa seneye allah kerim.

4 yorum:

Ogulcan dedi ki...

fenerbahçe maçında rahat olabiliriz o zaman bu sene yenilmeyiz diyorsan:)

cana konusundaysa biraz haksız eleştiri yapmışsın,adam kasap olabilir,teknikte olmayabilir ama şuan gs ruhuyla oynayan ender futbolcu

Mustafa Sarp aka Musta P dedi ki...

Gizli asist yapacaktım süre yetmedi.

Ama olsun Nail bir sonraki maça cezalı, ben kesin oynayacam ve asistlerimle muhteşem dönüş yapacağım. Balta iyileşir ileride Baros'u iyi tutarsam Belediye şov yapar benden size tiyo.

Boz Baykuşlar bana pankart hazırlasın.

"Mustafa Sarp var dediler, gelmedik"

Hasan dedi ki...

hakLısın abicim cana iyi hoş hırsLı fLn ama kesinLikLe bi saatLi bomba her an yakabiLir takımı onun için sezon sonu ingiLteredeki taLipLeriyLe masaya oturmakta fayda var diye düşünüyorumm..

Adsız dedi ki...

Abi konuyla konularla tamamen alakasız ama geç olmasın diye soruyorum Büyük mehmet,mehmet oğuz nerede ? yıllardır bu adamdan kaptanımızdan haber alamıyoruz sende bilmezsin elbet ama araştırıp bulunamazmı ?