28 Oca 2010

Güle Güle Manda Yiyicisi

İlk çıktığın maçta, kapalının önünde kabak gibi ofsaytta kımıldamadan durup felç geçirdiğin maçtan, son oynadığın maça kadar son 2.5 yıldır en çok küfür ettiğim adamdın kusuruma bakma. Şimdi gittin ya, artık bu saatten sonra sen benim Kuna Kinte'm, kardeşim, yoldaşım, arkadaşımsın. 

Çıkmaz yolları zorladın, sakattın gelmeden önce söyledin, dinletemedin. Almayın beni, ben oynayamam, ben bittim, adelelerim beni taşımaz dedin. Gel bizde idare edersin dediler, ettin, 4 santraforla oynadığımız sezon sana da sıra geldi 11 gol attın. Fenerbahçe'ye attığın dandik golün hatırına katlandı kimi taraftar sana.  Yadigarın ''30 santim'', bizim için gol ölçü birimidir artık.

Benim blogun gugulına ''Nonda'' yadığında çıkan yüzlerce sonuç var, ne yazık ki hakkında hiç olumlu bir şey yazamamışım. Bu kadar gaddar davrandığım için umarım beni unutmazsın. Hele şu son maçlarda gol atacaksın diye ödüm koptu. Penaltıyı kalecinin ayağına nişanladığında sevinçten zıpladım. Böyle de bir şerefsizim işte. Senin futbolundan nefret ettim. En yakın arkadaşımla senin yüzünden papaz oldum.

Nonda, bugün en büyük, benim tek sevindiğim golünü attın. Bu gibi durumlarda sevineni sevmezler bizim mahallede, başkalarının mutsuzluğundan mutlu olmak bize yakışmaz. Ne var ki en son gelen çocuk(hakkında yakında yazacağım) benim için gelenlerin en iyisidir. Dos Santos'un yerine de feda edilecek adamın Kewell olmasını kaldıramazdım. Galatasaray anayasasının teklif bile edilemeyecek maddesidir Kewell'e sen gidermisin diye teklifte bulunmak. Kewell gidecekse kendi istediği zaman gider, gitmeyecekse de istediği kadar kalabilir.

Kendimi haklı çıkarmak için seninle geçirdiğimiz 2.5 sezon boyunca sana saldırılarımın nedenlerini sıralayacak değilim. Nasıl ki önemli bir transfer yapıldığı zaman yapanlara minnet duyuyorsak, seni Galatasaray'a layık görenlere de kızmak hakkımız. Doldur boşalt yöntemiyle yapılıyor bizde transfer. Tutarsa aslan Haldun, sihirbaz Haldun, tutmazsa yenisini getir, tutmayanı gönder. O zaman yine aslan Haldun.

Neyse Nonda, Kongolu kardeşim, beni boşver, ben senin yediğin pirzolaları bile saydım, attığın gollere sevinmedim, belki de senin için en olumsuz düşünen Galatasaraylıyım. Ancak bu taraftar seni unutmayacak elbet, hele mazlum bir ülkenin vatandaşısın ya, nereye gidersen git arkanda, yanındadır.  Yalandan ağlıyorum sanma, çok kötü davrandım. Beni tek kurtarır kıstas, Galatasaray'ın çıkarlarıdır.  Eğer Galatasaray için bir şey iyi olacaksa o şey olmalıdır.

Yeni bir takım kuruluyor, Aslantepe'ye çıkmak için gün sayıyoruz. Başımızda Surinamlı, dosta güven düşmana korku salan bir takım istiyoruz. Yöneticilerle aynı görüşteyiz, ufuktaki takımda sen olamazdın.

Güle güle Nonda, nesli tükenen mandaları kurtardın, yolun ve bahtın açık olsun kardeşim, tekrar kusuruma bakma diyorum, Galatasaray'lılıktandı bunca savaş.

7 yorum:

8JK dedi ki...

Olması gerekendi. Kafada bitikti.

Bloguma beklerim.

Saygılar.

http://eksisekiztas.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

insan duygulanıyor be yine de. iyi adamdı problem yaratmazdı. verebileceği bu kadardı. yolu açık olsun. sevdik onu, senin de dediğin gibi o da bizi sevdi. gönül isterdi ki yabancı sınırı olmasın, bu seneki şampiyonluğu o da yaşasın, o kupaya o'nun da eli değsin öyle gitsin, ama maalesef Galatasaray menfaatleri tüm sevgilerin üzerinde.

keşke sami yen'de son kez alkışlayabileydik, oysa ki yuhladık onu biz...

Sefa Hasanoglu dedi ki...

Şu Servet'ide gönderdik mi olay tamamdır.

baha dedi ki...

Nazmi Abi gitsin diye dua ediyorduk, gidince duygulandık,üzüldük.Fazla sürmedi tabi, yarın unuturuz.fener maçında attığı golü hiç unutmayacağız.forumlardan birinde mahalle baskısı yüzünden gitti yazmış bir renktaşımız.Dedim kendi kendime Nazmi Abi çok uğraşmıştı :)

UçanTekme dedi ki...

gönül isterdi ki ayrılık böyle olmasın, ama galatasaray daha önemli, hedefler var, bunlara ulasmak icin kacinilmazdi.

hoscakal nonda, son sampiyonlukta en onemli paylardan birine sahip kongolu guzel insan. futbolculugunun son demlerine denk gelmemis olsak oyunculugunu daha cok severdik. adamligini ise zaten sevdik, seviyoruz.

Mario Jardel dedi ki...

abi bu arada kewell için yaptığın " değil göndermek gönderilmesi teklif bile edilemez " yorumun harikulade.. Aynen öyle 2 gündür kendime gelemedim bu adam gidecek diye hele sezon sonu akbaba gibi bekleyip transfer yapmayan ve fenerin kazım boşluğuna cuk diye oturacak olan olası felaket senaryolarını bu takım nasıl kaldırırdı bilmiyorum.. Hoş hala sözleşme imzalayamadık ya kanguruyla.. Son maçlardaki umursamazlığına rağmen açıkçası nonda'ya üzüldük yani işe birde şu açıdan bakalım fiyat performans oranı baz alınırsa alınabilecek en verimli performansı aldık.. yolu açık olsun..

Unknown dedi ki...

hocam çook beğendim izninle kullanacağım ..