23 Şub 2009

Ben Demedim mi?


Sizlerden bir ricam var, nasıl yazacağımı bilemiyorum. Lütfen Skibbe etiketli yazılarımı bir kez daha okuyunuz. Ve bu konuyu artık kapatıyorum. Ne yazık ki iş işten geçtikten sonra siktir olup gitti. Galatasaray tarihi, gelmiş geçmiş en kötü hoca olarak yazacaktır kendisini.

Ben bıraktım, bu andan itibaren benim için zaten yoktu şimdi hiç oldu. Kötü dersek eksik diyeceğiz, hiyanet etti bize. En büyük hasletimiz, Galatasaray ruhumuzu çaldı bizlerden. Takım 2-1 mağlup devre arasına gitmiş, ısınan futbolcular neşe içinde ortada sıçan oynuyorlar. Oyundan çıkan Ümit Karan devre arasında eve gidiyor. İkinci yarıya her şeye rağmen taraftar iş başa düştü deyip takımı çağırıyor, kaptanı yok takımın. Lincoln getiriyor tribüne. Sahi ikinci yarıda kaptanlık pazubandı kimdeydi? ben farkedemedim.

Her şeyin bir nedeni var, bu gerilemenin de. Koskoca adamların bizim bildiğimizi bilmemesi imkansız. Adnan Polat hepimizden iyi bilir Galatasaray'ı. Bu Skibbe'yi fabrikasında meydancı çalıştırmaz, 2 sene oturup, yatıp, narkozda geçiren bir işçisi olsa t utar mı?. Para vermese Nonda, Meira bu takımda oynayabilir mi?. İş bizim bildiğimiz, dahası bilemediğimiz gibi değil. Manipilasyon var, dilim söylemeye çekiniyor ama üç kağıt var. İnat var, eleştirilme korkusu var, belki de seçimlerden dolayı birilerine gebelik var.

Kılıçdaroğlu hangi takımı tutuyor acaba?. Bir elde bize atsa bir şeyler çıkarabilirmi?. Dua etsinler taraftarın yarısı parasını perşembe maçına yatırdığı için maça gelemedi. Yoksa tükürükle kovardık Skibbe denen illeti. Yine kovduk bana göre, geçmiş olsun hepimize. Biz bu yükün altından da kalkarız. Hasan Şaş'ı hortlatırız, geçiririz halayların başına, daha önce yaptık tecrübeliyiz, atarız irinleri içimizden yürürüz yine aynı yollarda. Yeter ki re re re ra ra ra diye yırttığımızda ortalığı kan gölüne döndürecek oyuncularımız sahada olsun.

Tez elden, kansız futbolcular kovulmalı, Galatasaray yenildiği zaman gülen varsa dövülmelidir. Baştaki balıktan başlayalım. Siktir git lan Saftiggibe.
Not; tekrar ediyorum bu yazıyı okuyan, daha önce yazılmış bütün skibbe yazılarını okumadan yorum yazmasınç

10 yorum:

muhder dedi ki...

nazmi abi siz en azından bir vesile bu almadan kurtulmayı başardınız görünen tabloda.
halen çok garibime gidiyor içeride alınan 1-4'lük kayseri mağlubiyetinin çok sıradan gibi karşılanması ve üstüne hiç gidilmemiş olması.
garibim ertuğrul uefa'nın bomba takımından deplasmanda 4 yedi diye kapıya kondu, bizim dede içeride bu sene bir maçta 2'den fazla gol atamayan kayseri'den yediği 4 gole rağmen takımda tutuluyor.
artık o kadar sıradanlaştı ki Fenerbahçe'nin mağlubiyetleri, anadolu takımları içeride oynayacakları Fenerbahçe maçına en az 1 plase 3 puan gözüyle bakıyorlar.
beterin beteri var anlayacağın nazmi abicim..
darısı başımıza inşallah..
Fenerbahçe ve Galatasaray'ın mücadele etmediği şampiyonluk mücadelesi mücadele değildir! göreceksiniz geçmiş yıllarda süper lig çektiği ilgiyi bu sene imkânsızdır çekemez eğer Fb ve Gs tamamen koparsa...

Onur dedi ki...

Nazmi hocam ellerinden öpüp özür diliyorum. ben nasrettin hocaymışım sen gerçekçiymişsin. sen de farklı olmasını isterdin elbette. sabah önce hürriyete baktım. skibbe hazretleri kararsız kalmış. allah allah dedim kendi kendime... neyin kararsızlığı lan bu? bir de ne göreyim hazret meğer fener yenildi trabzon yenildi diye kara kara düşünüyormuş 5 oyuncuyu oynatsam mı oynatmasam mı diye. inanamadım uyduruyordur ali naci efendi dedim. öğlene doğru havaalanındaydım orada bir başka gazetede aynı haberi görünce ne büyük bir eşşeğe bel bağlamışız ben ne salakmışım ne malmışım dedim. ulan hıyarağası trabzon fener kaybetmese şampiyonluk maçına yedek takımla mı çıkacaksın? (benim için şampiyonluk maçıydı bu) neymiş bordo maçıymış. neyse abi. bunca aydır başını ağrıttım trip attım. kusura bakma.

sevgiler saygılar.

aksilaz dedi ki...

abi haklısında bu adnan sezgine neden yol verilmiyor onu anlayamıyorum.o gülenler içinde bizim ardamızda vardı maalesef...

hadesperado dedi ki...

Nazmi abi, ben ve burada bildiğim çoğunluk senin neler düşündüğünü az çok biliyoruz, biz değil başımızdakiler ve sahadakiler utansın...

bu arada ne kadar doğru bilmiyorum, ntvspora göre gün içinde Hagi ile anlaşılıp Sabri ve ÜmitKaran kadro dışı bırakılacakmış... hadi sezon başını geçtik devre arası neredeydiniz diye sormazlar mı?

SEFA dedi ki...

Futbolcunun Allahı da kitabı da dini de sahadaki terini akıttığı, işini yaptığı sürece kimseyi ilgilendirmez.
Metin Kurt u yiyen zihniyet tersine Adnan Polat tarafından çalıştırılıp Hakan Şükür'ü yok etmek üzere uygulandı.Oynamasa da kenarda dursa da bundan daha faydalı olmazmıydı.15 sene Fenere,beşiktaşa tüm avrupa takımlarına goller atıp sembol olmuş bir ismi sırf dindar diye harcadılar.Bu da Polat ın başını yer arkadaşlar,bu taraftar her kötü sonuçta bunu pişirip önüne koyacak.Dahası milyonların sözcüsü de kapalıdaki 3-5 bin kişi olamayacak hareket tüm yurtta devam eder; Polat da Hakan Şükür efsanesinin altında kalıp yok olmaya mahkum olur.Dünya krizleri bile dinler arası düşmanlıktan kaynaklanıyor.Camiayı bu hale getiren etnik zihniyetçiler utansın...

benikoyupgitme dedi ki...

Bu gün 12.30'da basın toplantısı varmış.. Bakalım neler olacak

kapalıtayfası dedi ki...

En sonu da kovuldu,gudubet herif.Tüm camiamıza hayırlı uğurlu olsun.Bundan daha kötüsünün gelmeyeceğine inanıyorum.Yılmaz Vural bir şans verilebilir

benikoyupgitme dedi ki...

En iyi alternatif hagi'dir.. Ama hagi tahminimce kalli'ye biat etmez. Kalli de sepetlenmeden hagi'nin geleceğine ihtimal vermiyorum..

sekerse tehlike dedi ki...

eğer bu takımın başına hagi gelirse 5 yediğiniz tek maç bu olmayacaktır bunu unutmayın....

MOURINHO dedi ki...

sekerse tehlike

futboldan bir bok anlamadıgın yazdıgın yorumlardan bellı daha yorum yazma.