16 Oca 2009

Ayıboğan Servet



Servet'in nasıl futbolcu olduğunu şuradan okuyun. Ve Servet o gün bu gün yürüyedurmuş. Canla başla çarpışmış oynadığı takımlarda. Tam unutuluş yollarındayken Galatasaray'a gelmiş. Bouzıt kazma çıkmasaymış ne olacağı belli olmazmış. Giriş o giriş takıma. 1.5 sezondur en verimli oynayan futbolcu. Ne sakatalanır, ne atılır, ne bir olaya karışır. Çıkar gücünün ve kabiliyetinin yettiği kadar oynar, maç biter, sonuç farketmez duşunu alır, kulaklığını takar, müziğini dinler, gider.

Profosyonel futbolcudur Servet. Şimdilerde bir iyi bir kötü haber varmış kendisinden. Kötü haber sakatlığı geçmemiş de ben inanmam. Sivas maçında oynar. Profosyoneldir, maç başı para almaca var, prim var işin ucunda. İyi haber Servet'in gitme olasılığına karşı yükseltilen ücret ile kendisinin istediği ara arasında çok az fark kalmış. O farkı da öderlerse Servet Galatasaray'lı Servet olarak devam edecek. Ödemezlerse bay bay Galatasaray, Ali Sami Yen, Ayıboğan Servet diye bağıran eski açık.

Bir daha Florya'nın yanından bile geçmez, Galatasaray'ın hiç bir maçını izlemez, yenmiş yenilmiş umurunda olmaz. Oynadığı takım hangisiyse olanca kuvvetiyle savunmasını yapar. Götünü dayar, kafaya çıkar, topu tehlike bölgesinden uzağa tekmeler.

Bilmiyorumda ben hiç bir zaman profosyonel seyirci olamayacağım. Yani yenelimde nasıl yenersek yenelim, en aşağılık futbolcular da olsalar yeterki gol atsınlar, bizi galip getirsinler. Şampiyon olalımda isterse her sene takım değişsin. Giden ağam gelen paşam diyelim. Ben yokum bu noktada. Ben yarın gittiği zaman ne bizim onu, ne onun bizi anacağı Servet oynayacağına varsın Murat Akça oynasın orada diyenim. Varsın Emre Güngör oynasın. Önce para için oynayan, Nonda'lar, Meira'lar oynayacağına, Galatasaray amigosu Sabri oynasın, dağlara taşlara şut çeksin. Ben Galatasaray'da yaşlanacağım diyen Arda isterse gezinsin dursun sahada. Daha dünkü Topal, Galatasaray'ı Avrupa yolunda basamak sayıyorsa, gitmek istiyorum diyorsa varsın gitsin. Varsın Topal oynamasında bir kaç tane daha fazladan top kapamayalım. Ayhan biraz daha fazla koşar onun yerine de.

Biz ne futbolcular gördük. İmza günleri köyünde mangal yapan Köylü Yusuf'u seyrettik. O zamanlar kimsenin meneceri yoktu pazarlık edecek. Futbolcular para istemeye utanırdı. Şimdi dünkü Kartalspor'lu Servet paralarını koyabilmek için kasa istiyor kulüpten. Ben oldum olası, para için oynayan, her transfer döneminde pürüz çıkaran, en ufak bir problemde anıları yok sayarak giden, gittiğine yanmayan futbolcuyu ne kadar iyi futbolcu olursa olsun sevmedim.

Hadi itiraf edeyim. Geçtik bizim için hayat mayat meselesi sarı kırmızı formayı, sadece para kazanmak için sırtına geçirdiğini. Ben Servet'in futbolunu da sevmiyorum. Savunmada Servet benim için saatli bomba. Giderse hiç üzülmem. Kalırsa da sevinmem. Benim için o Galatasaray'lı bir futbolcu değil, sadece Ayıboğan Servet'tir.

1 yorum:

selaminko dedi ki...

Abi bende takımı için elinden geleni yapan adamları severim. Sahaya çıksın elinden ne geliyorsa yapsın. Ha gönül ister ki Galatasaraylı olan yapsın. Ama adam Galatasaraylı değil diye de sevmem diyemem. Mesela Hagi Galatasaraylı değildi Steau Bükreş takımının taraftarıdır muhtemelen. Ama artık Galatasaraylıdır aynı zamanda.
Abi birde sen bizden daha iyi bilirsin. Merak ettiğim için soruyorum. Metin Oktay Galatasaray'a gelmeden de Galatasaraylımıydı? Yoksa Galatasaray'da oynadığı için mi Galatasaraylı oldu?
Bir diğer konu. Aydın Yılmaz Deivid'in formasını aldı diye bas bas bagıranlar Metin Oktay'ın jübilesinde Can Bartu ile formaları değiştirdiğini unutuyormu? Metin Oktay sizden daha mı az Galatasaraylı yani?