13 Haz 2009

Saçları Topuz



Kendi yiğit, Anadolu delikanlısı. Düşermisin menajer adlı insan satıcılarının, kan emicilerinin pençesine, işte böyle maymun ederler adamı. Ah icad eden Lidya'lıların kemikleri sızlayıcısa para. Ne söz, ne din, ne iman dinliyor. Nice arkadaşlıkları, kardeşlikleri bitiriyor, nice yeni düşmanlıklar peyda ettiriyor.




Saçları topuzlu topçumuz Mehmet, daha lig başlamadan iki büyük takımın formasını giydi. Küçükken de alakası olmayan diğer büyük takımın giydiği söyleniyor. Bu konuda ilk vahiy bana indi, böyle karektersiz futbolcunun bizde işi yok diye yazdım. Futbolunu severdim, sapına kadar delikanlı sanıyordum. Değer mi acaba? biz olsak ne yaparız. Buradan atıp tutamamak kolay. Ancak biz zurnanın zırt dediği deliği arıyoruz. Beşiktaş Başkanı, Sayın Tüpçü ortalığı ayağa kaldırmadı mı? Borsaya bildirilmedi mi? Mehmet Topuz bizde diye, bu haberi duyan kimi yatırımcı kendince yorum yapıp hisse senetlerini alıp satmadı mı? Yokmu gerçekten böyle biri? ve diyelim ki zarar etti, sebebi kimdir? Manüpilasyonun kralıdır, Yıldırım Demirören'in tutuklanması gerekir. Elinde hiç bir belge yok, bu devirde bir dolandırıcının sözüne güvenecek, koskoca Beşiktaş Başkanı sıfatıyla madara olacak. Eğer gerçekten böyle biri varsa hesap sorma hakkı yok mudur? Ne cevap vereceksin taraftarlarına. Bu olay çok ağır bir darbedir, doğuda bu olayın binde birini yapan, sebep olan namus davası çıkarır.




Fenerbahçe taraftarı ne yapacak dersek, memnun olmuşlardır. Bu yüzden Fenerbahçeli 'dir zaten onlar. Biz olsak böyle futbolcuyu transfer edeni küfür manyağı yapardık, Fener'li ise nasıl geçirdik tatminliği içindedir. Fakat futbolcu için Fener taraftarları asla güvenilir değildir. En ufak bir formsuzluğunda olanları başına kakacaktır. Beşiktaş taraftarı içinse artık Fener maçları ayrı motivasyon konusudur. Mehmet Topuz hedeftir. Menajeri için olay bayram yeri olayıdır. Şimdilerde dolar saymakla meşguldür.



Mehmet Topuz mu? Atatürk'ün tanımladığı ahlaklı sporcu tanımına bire bir uygundur. Yalancıdır, nankördür, koskoca bir taraftarın gururuyla oynamıştır, sevgi ve nefreti aynı anda yaşatıp travmaya sebep olmuştur. Layık olduğu, olması gereken kulüptedir. Emre Belözoğlu'nun kankası oda arkadaşı olmalıdır.



Aziz Yıldırım mı? Her sene böyle bir karektersiz futbolcuyu takıma kazandırmasıyla ne kadar övünse azdır. Düşünüyorum da acaba seneye de bir futbolcu ben de önersem. Bizim lig ender de olsa mutlak şerefsiz bir futbolcu daha çıkaracaktır. Şu resimde ki işbirlikçi Cemil bu işleri iyi bilir, daha önce Rıdvan'ı, Tarık'ı, Bülent Uygun'u bu şekilde transfer etmişlerdi.



Yıldırım Demirören, Dürüllülü'nün şapkasından çıkardığı kupaların sevincini yaşayamadan büyük bir dayak yemiştir. Senmisin zenginin sırça köşküne taş atan, bu kupaları burnundan fitil fitil getirirler Başkan. Fakat sen fazla üzülme bu sahtekar futbolcudan sana zaten hayır gelmezdi.



Ben mi? bana ne ne halt yerlerse yesinler, ben sadece kehanette bulunabilirim, bir kelek yapmış, içiyle barışık olmayan futbolcu hiç bir takımda dikiş tutturamaz. 20 maç oynamaz, sonraki sene 10 maça düşer, bir de Ağırol Memed transfer edilirse kulübenin paspasçısı olur.

3 yorum:

hadesperado dedi ki...

yalnız olayı kurtlar vadisine çevirmişler, "kelebek" falan...

topuzun sırıtışları da midemi bulandırdı...

kapattım tvyi, çıktım balkona hava aldım, oh mis, para yok dert çok... kimseye minnetim yok...

mehmeti yemişler topuzu kalmış ellerinde, oynayıp dursunlar...

dediğin gibi; "banane!"

iyi ki kıyısından bucağından bile bulaşmamışız şunlara...

not: bu arada Çetin abime selamlar, eminim benim gibi birçok takipçisi özledi, bekliyoruz bir yazı...

aksilaz dedi ki...

yakısan yere gitti... dediğin gibi abi cemille aziz bu işleri iyi bilirler. çetin abidende bi fenerbahce anatomisi bekliyoruz. nedir böyle kahpe olmanın sırrı. renklerdenmidir acep ?

LeoN dedi ki...

altına imza atılacak bi yazı daha ... sondan 3. ve 4. paragrafta gülmekten gözlerim yaşardı...

Sevgili Melih abi'nin söylediği gibi : Galatasaray bir teknik direktör klübü'dür...

İşin bi de bokludere kısmına bakalım : "Kroyum ama para bende, koca göbekli kodaman, karanlık müteahhit,ne idüğü belirsiz mafioso"
Bokludere tarafı ise "Başkan" klübüdür . Onlarda taraftar yoktur , "mürit " vardır - sorgulama ve düşünme yeteneğinden yoksun ... Bu yüzden Topuzlar emrecixinler belözöğlüler fatih akyeller zinciri bitmeyecektir.

Son söz Nazmi Abi'den gelsin : "Biz olsak böyle futbolcuyu transfer edeni küfür manyağı yapardık"... nokta .