11 Mar 2008

Azerbaycan'dan Sevgilerle



ultrAslan Azerbaycan
Uzun uzun, sakitce düşünürem bezenm laleler açan, sarı-qırmızı bahar kiminsen tanıdığım en gözel, en anlamlı esersen razıyam men ölmeye, her daim sen istesen Ana sevgisi kimin qarşılıqsız sevilir sensensiz yaşamaq olmaz, dünyalara deyersen leyli ve Mecnunun eşqinin zirvesindesen ayrılmaram senden, qoymaram tenha yeriyesen naynkorluq edersem razıyam, başımı da kesersen



Azerbaycanda doğuldum könlümü sene verdim Zaman keçdikçe senin, zeferlerine sevindim En gözel neğmeleri senin üçün besteledim Rahat ol cimbombomum, çünkü sene söz verdim Bunu da sözle deyil, icraatla gösterdim Ayrılıq neğmesini eşidende kövreldim Yadıma düştükce sen xeyalımda seyr etdim Cnımı da senin olsun, buna da men and içtim Adın üçün qelbimin en gözel yerini seçtim Neğmeler söyleyerek her daim CIMBOM dedim!
Yaşar Hasanzade,

Hiç yorum yok: