9 Mar 2008

Atina'nın Yolları Taştan


Bu yazı sayın Galatasaray ex başkanı Özhan Canaydın için yazacağım son yazıdır. Kendisine bundan sonra her hangi bir yerde, gazetede televizyonda görmemek dileğiyle uzun ömürler dilerim. Kendime söz verdim ki adını lanetle bile anmayacağım.
Geçen sezonun başında Şampiyonlar Ligi maçları öncesi Ali Sami Yen çadırındaydım. Her zamanki gibi ne alalım diye gezerken bir tişört gördüm. Üstünde Atina Yolu yazıyor, Galatasaray ile birlikte, Liverpool, Bordoeux, PSV armaları vardı. Ne vardıki Atina da diye düşündüm. Niye gidiyoruz Atinaya. Meğerse Şampiyonlar Ligi finali Yunanistanda oynanacakmış.
Bu kadarmı öngörüden yoksunsun be Özhan Canaydın. İçine ettiğin takımmı Atina'da finale gidecek. Yada sen bizi her zamanki gibi müşterilerini kerizmi sandın o tişörtü alacak mahallede giyecek sonrada sonuncu olduğunda göt olacak. Zavallı Ümit Karan yapmış reklamı. Yüzündeki ifadeye bakın,'' taraftarım beni kullandılar affedin ben bu işte yokum'' der gibi.
Takımın takım olduğu 2000 yılındaki macerada bile UEFA Şampiyonu tişörtü, forması yaptırılamadı. Bırak nasıl futbolcu alınacağını ne tişörtü yaptıracağını bile bilmeyen üstelik zenginliğinin kaynağı tekstil olan bir Başkan'dan kurtulduk. Geçmiş olsun hepimize. Meraklanmayın daha kötüsüde gelmez, çünkü yok.

Hiç yorum yok: