10 Şub 2024

Beşinci Yıldızın Arifesi 25; GALA 2- 0 Başakşehir

Kupa haftası yaşandı, Şebeke için en zor maçlar kupa maçları sevk ve idaresi. Gala elense ekmeğin %90 ı gitti, ver Fener'e kupayı çekil, kim izler geri kalan maçları. Gala elese kupa alma ihtimali var ki acıların kadını Bergen bile teselli edemez kuyruktan yara alanları. Ne yapmalı? 24 saat pusu peşinde olanlar ilacı aşıyı bulmuşlar. Bir taş atıp bakalım kaç kuşu vurmuşlar.

a) Para her şeyden önemli gelir, bizim takımımız para, reklam sponsor, Gala elemesine eleyecek postu pahalıya satalım. Gala'nın defterini yarı finalde düreriz. Geçen sezondan tecrübeliyiz.

b) Lehlerine Var rekoru kırın ki yatırım yapmış olalım. Bakın size bile Var sistemimizi doğru çalıştırdık.

c) Zift kanalları maymunlarımız ofsayta el diye anırsın, var niye doğru karar verdi diye böğürsün yesin küfrü, versin mahkemeye, alsın 25 bin lira uzlaştırıcı parası.

Sizi gidi şeytanlar, siz Aslan'a pusu kurmaya devam edin, 18 havuz takımı, Fenerbahçe'nizden başka hiç bir şeyiniz hükmünüz yok. Mayıs ayı başlarında strike yemiş bowling lobutu gibi aynı anda iki hattınız birden darmaduman olacak, savrulup gideceksiniz. Elinizden geleni arkanıza koymayın.

Biz çıkardığımız derslere bakalım. Halil için daha önce yazdık, maçlar 12 kişi oynanması lazım. Halil hangi numaranın yanındaysa ona yarım ekleyin 8.5, 9.5 gibi. Son maçını izledik, Kazımcan'da inanılmaz bir düşüş yaşandı. Futboldan daha çok mental, Kaç sol bek oynadı düşünülmedi, futbolcuyu bitirir. Kendi ellerinde geri dönüşü.

Gençlerden en çok Efe'ye güvenmiş, formaya en yakın o demiştim. Biraz daha ders çalıştım. Yerinde Thor var, Berkan var, Kaan var, Ndombele'yi saymıyorum, o da bir daha kolay kolay forma yüzü göremez. Ali Turap sağ bek, kendini içeri atması için iki çarpı Boey'e dönüşmesi lazım. Serge'nin ne yapacağından bağımsız. İhtimale göre en çok süre alacak oyuncum artık Gödeniz Gürpüz.  8 numara şu anda takımın banko olamayan tek mevkisi. Aldığı alt yapı eğitimi, fiziği tekniği Dayı'yı ürkütüyor. Bu maçtan itibaren Dayı'nın kötü oynama lüksü bırak maçı, dakikaları bile kalmadı.

Eyüp için benzeten var mı bilmem, huyu karakterinin benzediğini sanmam, çünkü o huy bir insanda bir futbolcuda yüzde 1 bile olmaz. Emre Belozoğlu futbolu, futbol aklı var. Tam geriye oynar dediğin anda bir anda topu kilit pasta izliyorsun.

Kaleye de bir kaç spin atıp maça geçelim. Olmadığı maçlar turnusol oldu. Muslera sağlamken ayaktayken cezalı değilken yedek kaleci diye birini kulübede oturtmak büyük lüks. Gereksiz maaş kaybı, bir taraftan da ileride kaleci olacak olanın yoluna taş koymak. Yedek kaleci departmanı kaldırılsın, maç içinde bir aksilik olursa da kaleye Barış Alper geçsin.

Maça geçelim, yani maçın da önüne. Galatasaraylılık sonuçtan tabeladan, kupalardan bağımsız bir hars bir hulus, bir haslet bir yaşam biçimidir. Yaşasın Galatasaraylılığımızın yüksek ideolojisi. Çok büyük futbolcular geldi geçti,, çok büyüklerini yazdık, birini çok geç de olsa yazıyoruz. 53 yıldır tribünlerdeyim, Galatasaraylılığın ateşinden geçtim, kitabını yazdım, tüm jenerasyonların en büyük futbolcusunu ilan ediyorum. Barış Alper Yılmaz. İki hakemin görmediği pozisyonda benden çıktı demek Bir GALA karakteridir, seni burada tutacak olan da budur evlat. Ne oynuyor ben de bilmiyorum. Hangi sporu yapar inanın bilmiyorum. Bu gece güreşe yazdım. İlk yardım çantası, adam değiştirme hakkın mı yok, Barış var, nereye koyarsan koy, hoca zapt edemiyor. Stoper sakatlandı, sağ bek stopere Barış sağbeke geçti, voleybol mu oynuyoruz? bir baktık son saniyede smaçöre kurşun pas atıyor. Ne desem az, biraz da başkası yazsın ben okuyayım.  

Maç misyonu her zamanki gibi konuşlandırıldı. 1.dakikada Mertens'e verilen sarı iştah kabarttı. Haydi hayırlısıydı 2. sarı kartın. Keşke beyni futbolundan geride olsaydı. Atacağız derken insanlık dışı bir vuruşla ikinci golü attı. Bir an işaret parmağı kulağına gitti hakemin. Gol temiz bundan sonra ne yapalım, averajı önleyin. 

İlk yarı oynayan  bir Başakşehir vardı, hem futbol güzel hem Gala güzeldi. İlk yarı 2-0 bitince ikinci yarı biraz risk aldılar, belki bir şeyler yapabiliriz dediler. Nafile olunca bari averaja oynayalım taktiğine dönüp kontrole geçtiler. Ve bizim en kötü zamanlarımızdı, oynamayana oynamak. 

Var'a bir şeyler oluyor, hayra alamet değil. Ofsayt çizgisini doğru dürüst çizmediler bile. O kadar kötü bir imaj var ki şu satırları yazarken net bilmiyorum, belki ofsayt bile değildi. Kendimi onların yerine koyuyorum Gala aleyhine bir puştluk yap görevlisin deseler, ofsayt değilse bile ofsayt çizerim. Yatırım amaçlı. 

Anonsçu değişti, ısınırken, devre ardında çalınan gürültü kalktı, Reşit Ömer Kükner atkılıların tek kravatlısı olarak divanda kükredi. KENETLENDİK Başka Galatasaray yok şemsiyesi altında.  Cim Bom Bom'sun sen bizim canımız, turuncudan iz taşıyan güneş batımı sarısı, vişneye çalan kabuk tutmuş yara kırmızısı akar kanımız.

Son düzlükten önceki virajdayız, geliyoruz. Mayıs'a bırakmayız.

GALAXI'nin Karnesi; 

Muslera 8; Çocuklarıyla çıktı, kupa maçından sonra beyne format attım, gözümde birden bire Yaşin oldu. Maçta kusursuzdu, gol pası bile verdi, Sokrates çalımı attı. 3 gün 3 gece sürse gol yemezdi.  

Kaan Ayhan 8; kafaya koymuşlar yeni transferleri oynatmayacaklar. Adam değiştirme hakkın mı yok, stoper mi kalmadı, ben buradayım. Numarasız futbolcuların delisiyim.

Patron 9; Her daim yeni transfer. Tribünde olsam hiç korkmam, tv'de insan bir başka oluyor, alışık değilim.

Berkan 8; GALA akciğeri, nerde olsa oynarım futbolcusu kaynıyor takım. Sakatlıktan ödüm kopardı, şimdi kalleşçe bir duygu geliyor bazen. Keşke biri sakatlansa.

THOR 8; Orta saha tanrısı, karne notlarında artık kısa kesme kararı aldım, kitabını yazacağım. 

Dayı 8; Kürt de Brune diyorum başka bir şey demiyorum. KABADAYI diyeyim ilk ben söylemiş olayım.  

Mertens 8; Çok az futbolcuya nasip oldu, sahadan çıkarken tribünleri seyredip, dinleyip ağlıyorum. Merteenss Merteeens diye bağıramadığım için kahroluyorum.  

Barış Alper YILMAZ 10; sen futbolcu değil bir hayvanatsın. GALA mührüsün, Gala geleceği diyorlar katılmıyorum, sen Gala tarihisin Metin Oktay'ların hayaletisin.

İcardi 5; İçimden geldi dediğinden beri atamadı. 5 kişi kontrol ediyor. Sanki bir talimat var, Muslera'dan gol ye, Icardi'den yeme. Bakalım kime patlayacak.

Kerem 1; İçim acıdı not tuttum 16 defa topla buluştu 13 ünü kaybetti, sonra saymayı bıraktım. Hala tezimin arkasındayım bana Kerem kötü oynadı dedirtemezsiniz. Mutlak futbol dışı bir derdi var. Ama bittiyse hep beraber bitirdik, top stoplayamaz oldu. Kerem'deki çakılışın bence en büyük nedeni Barış'ın fırlayışı oldu.

Hiç yorum yok: