11 Oca 2024

Beşinci Yıldızın Arifesi 19; Sivasspor 1-1 GALA

Hakem, maçı bitiren düdüğü 3 defa öttürür, 3. düdük benim için bir sonraki maçın başlama düdüğüdür, başlıyoruz. Önce Konya maçını tam olarak bir noktalayalım. Gelen görüntülerden anlıyoruz ki 2 net penaltımız verilmemiş, ve biz doğru bildiğimiz şeyleri biteviye tekrarlamaya devam edeceğiz.

Her maç karartılmış pozisyonlarımız var, aynı zamanda pozisyonların içindeki futbolcularımız, bir ölü huzuru içindeler, gözünün önünde verdiği pası elle düzeltiyorlar, en ufak bir tepki yok, hepiniz görmedik derse elbette satın alınmış maaşı onuru kadar yönetmen, ben de görmedim der. Muslera'dan saha içi kaptanı olmaz, her sezon sarı kart cezalısı oluyor bu yüzden. itiraza gidemiyor, pozisyona uzak görmüyor. Yol yakın acilen şu işe bir atın, saha içi bir banko oyuncu kaptan olsun, inandığı pozisyonda oyunu durdurup pozisyonu vara taşısın.

Ve gene gelen görüntülere göre Kerem Aktürkoğlu 5 banko golü kaçırmış. Devam evlat, benim  vuruşçumun topunu kaleci kurtaramayacak. Kaleyi tutturduğunda tabelacıya iş çıksın. İstese her topu kaleyi tutar, hiç birini de kaleci yemez. İstese hiç bir topu kaptırmaz, en yakınındakine pası atar istatistiğe oynar. Ve ben onu silip, ezer geçerim. Maksat pozisyona girmekte, golü kim olsa atar, sen de atıyorsun zaten. Bilmiyorum ama topu en az kurtarılan golcüler arasında muhtemelen 1. sıradadır. Kerem Aktürkoğlu ,benim için pozisyona giremediği zaman biter. Buraya yazalım, zapta geçsin çok yakın zamanda bir maçta Kerem kaçırdıklarının tamamını bir takıma atacak, Gala da o maçı çift haneli skorla bitirecek.

Zaza'da yeterli doneye sahip oldum. Nasıl bir 8 numarayla her maç 3 tane atar ?formülledim. Bir iki tamam, üçüncüye daldığında risk başlıyor, çoğunda da kaptırıyor, slalomu can havli durumuna geldiğinde al  ver yapacağı, kaptırma riskine karşı gözü arkada kalmayacak topunu toplayacak sağlam, banko bir  8 numarası lazım. Ve özgürlük, kaptırdığı topun peşine ürkütücü pres yap yeter, 40-50 metre geri kazanma koşusunu sen yapma.

Bir baktık ki Fenerbahçe'nin paralı askeri Sivas'ın başındaymış. Sonuç ne olursa olsun bu cümleyi değiştirmeyeceğim: Sonuç ne olursa olsun, Fener'e yatıp göbeğini büyüten, parayı almaya Şekip'in evine giden, Soner Koç amirimin kayda aldığı, o sırada canlı yayında Erman Toroğlu'nun maçtan kıllandım dediğinde canlı yayına bağlanıp polis arabasını neşeye boğan Bülent kazanacak. 5 tane yese ben demedim mi deyip hakemin gırtlağına sarılacak, hayatının maçını oynadığından bir sonraki maça çıkacak dermanı kalmayacak, muhtemelen kaybedeceğine bahis basıp kazanacak. 

Ah ulan GALA, bu şekilde  bu kaçıncı serzenişim. Bu şartlar altında her maçına ölmeye çıkan hocalara, takımlara, her maçına Gala lehine hata yaparsam biterim endişesiyle düdüğü ağzından başka her yerinde hakemlerle nasıl kazanıyorsun? nasıl şampiyon oluyorsun. Pis akvaryumda temiz balık kalmadı. Ankaragücü, Kayseri, Trabzon'u çıkar tamamı her maç bize karşı Dünya Karması. Karagümrüğü, Adana Demirspor'u ayrı tutardım, onlar da kirlendi. Kimse Fenerbahçe'yi yenmeye oynamıyor, bize karşı da hepsi  yenilmemeye oynuyor. Yenmeye oynasalar razıyım.

En büyük oyunlarımızı bizi yenmeye cüret eden takımlara oynadık. Geçen sezon 2 Fener maçı, Başak maçının ilk yarısı, bu sezon Bayern, Manu maçları. Delikanlıyım diyen takım varsa hodri meydan. Belki fazla oldu ama bu sezonun mottolarını böyle tespit ettim, savaşacağım.

Var mı lan böyle bir şey 3 penaltın verilmiyor, biri aynı sana verilen gibi, itiraz eden yok, Soracağız hesabını önce itiraz etmeyenlerden elbet. 

1- GALA kaptanı saha içi banko bir futbolcu olacak, inandığı, karartıldığı bir pozisyon olunca maçı durduracak.

2-Okan Buruk oynamayan takımlara karşı ilk 30 dakikada sonucu alacak formülü bulacak, sezon sonuna kadar bu böyle gitmez. Delikanlı takım sayısını saydık,  Geri kalanı Fener , BJK dahil tamamı Belediye Otobüs Garajı taktiğiyle oynayacak. 60'a, 70'e sarkan 5 maç daha olursa hepimize geçmiş olsun.  

3- Barış Alper'i bağıra bağıra saldırı beki yaptım, sağ saldırı beki yapacağım.

Ve Temeltepe'yiz 

Götünüze kına yaktınız mı? Kıyameti koparmıştınız maç ertelendiğinde, sayalım mı? Boey; İcardi, Ziyech, Sergio, Sanchez, Sol bek yok. Ama yetmez ne Gala Başkanı ne de Gala hocası  ne Gala futbolcusu kalmış. İki penaltısı verilmiyor bir tane itiraz eden futbolcu yok, bem hakem olsam ben de vermem. 

Real Madrid maçı olsa korkmam, dünyanın en adi takımı dünyanın en adi hocası ve Gala düşmanı devlet, nasıl kazanacaksın? Sezonun en iyi ilk devresini oynuyorsun, takımın en iyi oyuncusu Mertens'i çıkarıyorsun. Kimse kusura bakmasın ben kıllanırım arkadaş. 2011 sezonunda nasıl koskoca Reykard'la  Adnan Polat bıraktı, inanın çocuklar daha beter bir sebeple bıraktılar. 

Ama biz Büyük Gala taraftarı bırakmıyoruz, kanımızın son sarı kırmızı damlasına kadar savaşacak kazanacağız.  Kaptan değişecek, Okan Buruk'a yaylım ateşi açacağız oyuncu değişikliğini biz yapacağız. Küçük takımın işini 30. dakikada bitireceğiz. Hakemlerle dalga geçeceğiz. 

Maçla ilgili yazacak başka bir şeyim yok. Önceden yazdım, her maçı sidik zoruyla kazandırmazlar. Kaybedilmiş hiç bir şeyimiz yok yenilsek bile yoktu. 1 puan öndeyiz. Bundan sonraki rakibimiz Okan Buruk ve Gala Yönetimi. Eğer bunlara karşı savaş açmazsanız, ikinci yarıyı boşa oynamayın, gidin Şikeye kupayı teslim edin. böyle geldi ama böyle gitmeyecek. Tribünden gelen gücümüzü göstereceğiz.

İnanın kaç defa söyledim, fazladan kaç duble daha içtim, golü bir an önce yiyelim diye. 40 dakika pozisyona giremeyen takım 4 dakikada 4 pozisyona girdi, Ey Okan Buruk, dünyada yatmasını bilmeyen tek takımın senin takımın olduğunu bilmiyor musun? Hakem o penaltıyı vermese bu gece idam edilmişti kutluyorum, ben olsam ben de verirdim.

Kazansak bile aynı şeyleri yazacaktım, nitekim yazdım ligin ikinci yarısı eğer  5 maç tek farklı kazanmışsak bilin ki üçüncü olmuşuz demektir. Arkamda durun, yanlışım varsa ana avrat sövün. Muslera'dan kaptanlığı alın, devre arası hariç adam değiştirme işini yasaklayın, ilk 30 dakikayı mağlup takımın son 10 dakikası gibi oynatın. Biri bile olmazsa da Şampiyonluğu bir başka Mayıs'a saklayın.

GALAXI'nin Karnesi;

Muslera 5;  Sarı kart cezası, kaptanlığını elinden almış. Takım ezilirken rakip takım futbolcusu gibi çaresiz. 

Ali 1;  Alt yapı sağ beki bile olmaz, boşuna umutlanmışız. Yeteneğini bilmiyoruz, yeni gördük yok, ama esıçan gibi korkak, ilk ve son maçını oynadı. 3. liglere satarsak çok iyi.

Nelsson 1; Tam bir küçük takım stoperi, ver Hatayspor'a tek başına kaleyi Estergon Kalesi gibi savunsun, bana uymaz.

Abdülkerim 6; Ben olsam maçtan sonra en az 5 futbolcuyu döverdim, ne malum dövmediği. 

Kazımcan 1; Son maçını oynadı, bundan sonra kupa maçlarında alt yapı sol bekiyle rekabete girer. tek özelliği uzun taç atışı, onu bile geriden fırçayla atıyor gamsız herif.

THOR 6; Kötü takımın iyi futbolcusuydu, 

Mertens 8; Sezonun en büyük topunu oynarken bir baktık bizimle aynı görüşte olmayan Okan tarafından çıkarıldı. Kötü oynasa bile şu maçta Mertens çıkmazdı. Baştan dedik tekrarlayalım Okan Buruk'un en kötü maçıydı. Tehdit edilmemişse delirmişti bugün.

Zaha 1; Zemin kötü, arkasını toplayabilecek oyuncu yok, ver kaçına adam hak getire Zaha futbolu bok getire.

Dayı 5; 10 verecektim, not vermedim bari hakkını vereyim sahanın en iyi oyuncusuydu, o dakikada hakem radarları açmış, götüne bile çarpsa verecek, sakınmalıydı gitti 5 puanı.

Kerem 5; Haydi kardeş, cezalısın bir maç dinlen, avuta atamadın be sefer  direkten döndü. Önümüzdeki maç pozisyona bile giremeyeceğiz, kıymetini o zaman anlarlar.   

Halil 1; sonradan fark ettim not vermediğimi, ekledim. 


Hiç yorum yok: