21 Kas 2021

Fener Maçı Nutku

 Ey Büyük Galatasaray Taraftarı!


Yıllardan beri çıktığın maçlarda başarı vadeden çok sözlerimi işittin. Bahtiyarım ki bu sözlerimin çoğunda Galatasaray'a inancımı sarsacak bir isabetsizliğe uğramadım. Bugün aynı inanç ve kesinlikle söylüyorum ki yönetim, futbolcu ve taraftar bütünlüğüyle yürümekte olan Galatasaray'ın bir futbol takımından çok daha öte bir şey olduğunu, bu geceden itibaren, dost düşman bir kez daha anlayacaktır. Asla şüphem yoktur ki Galatasaray'ın unutturulmaya çalışılan bu büyük yeteneği ve büyük karakteri bu maçtan sonraki gelişmesiyle  yarının şafağında Aslan Yuvamız NEF ARENA'nın ufuklarından yeni bir güneş gibi doğacaktır.

Galatasaraylılar!

Sonsuza akıp gidecek yıllarda, bu büyük ve şanlı takımınla daha büyük şeref ve mutlulukla övünmeni; daha da yükseklere taşımanı gönülden dilerim..

NE MUTLU GALATASARAYLI'YIM DİYENE!

21 kasım 2021 
Maçtan sonra; 

Çakal, Akbaba, Yılan ormanda gezintiye çıkmışlar, kaplumbağaya rastlamışlar. 
-Kardeş hadi sen de bize katıl, orman gezisi yapıyoruz.
-Ya taşak mı geçiyorsunuz benle, ben kaplumbağayım size nasıl ayak uyduracağım
-dert etme biz sana ayak uydururuz yavaş yavaş gezeriz ne olur bize katıl
Kaplumbağa ikna olmuş beraberce yürümeye başlamışlar. derken hava dönmüş kararmış gök gürlemiş.

Çakal; Beyler hava bozuyor vadinin tam dibindeyiz, ikinci gök gürlemesi demek sağanak yağmur demektir, sağanak yağmur sel demek, ben gök gürler gürlemez kayalardan sekerek yukarı kaçar bildiğim bir mağara var buralarda oraya sığınır yırtarım. kusura bakmayın.

Yılan; bana göre hava hoş, ben yılanın Allahtan, tek bir damla düşsün ben uzuyorum, kıvrıla kıvrıla, sürüne sürüne dağın tepesine bile ulaşırım.

Akbaba; bana her canlı leş, sel işime gelir, uçar tepedeki ağaca tünerim, boğulan hayvanları yerim.

Ya sen ne yapacaksın kaplumbağa kardeş, daha önce sel gördün mü hiç, gerçi sen bu ihtimali düşünüp hiç bir zaman vadinin dibine gelmemişindir de, şimdi ne bok yiyeceksin. Niye geldin?

-Sizi adam sandım. Amk çöpleri, 5 metreye pas atamayan futbolcunuz, futboldan anlamayan hocanız, bok çuvalı kaleciniz varmış, sizi adam sandım.

Hiç yorum yok: