5 May 2024

PARLAYADUR ''GALAXI'nin Beşinci Yıldızı'' Kalan 39; GALA 6-1 Sivasspor

Ocak, Şubat, Mart, Nisan, GALA,,,,

Mayıs ayların gülüdür, Mayıs'ta Cim Bom delirir, Mayıs'a önde girerse, Mayıs'lar Gala'nın gala ayıdır. Korkuyormuşuz, evet korkmak ayıp değil, korkuyoruz, ama endişe etmiyoruz, Korkmak için filme gitmek, roller coastere binmek gibi bir şey, hiç bir şey olmayacağını bilirsin ama korkarsın. Havlayan köpekten herkes korkar, havlayan ürkütücü, korkutucu ama tasma kısa ısıramazsın. Bizim korkumuz Büyük Gala Taraftarının başına bir şey gelme ihtimalinin olmasıdır. Her türlü pislik beklenir, İkinci'nin Birinci'ye olan nefreti, gün geçtikçe büyüyor,  halkı kin ve nefret iklimine sürükleme suçu daha nasıl sübut bulacak bekliyoruz.

Okan Buruk dereyi geçecek çayda boğulacak, Ali Koç kuduz aşısı olsun diye Mertens Ciro'yu ağlatacak, İcardi çocukların sırtından ismi yazılı formaları çıkartacak sen Şampiyonluğu Mayıs'ta vereceksin. O tribünlerin yarısı telef olur. Maymunun bilgisayar başında rastgele tuşlara basarak evrim tarihini yazma olasılığı daha yüksek.

Şifreli bir alüminyum para çantası, bizle beraber seyahat ediyor, biz nereye kasa oraya. Kargocu dayan 1 maçın kaldı zaten, Rams Park'ta sahibine iade edersin. Şimdilik garanti 18 puan, yerini ne olacağı belirsiz nasıl, kime patlar bilinmez 18 kara mayınına bıraktı. Küme düşen pis akvaryumun pis balıkları, temiz balıklarla değişti. Sıradaki beleş 6 puan mücadelesi sürüyor. Görevini başarıyla ifa eden Volkan Demirel'i şehri düşürdüğü lağımdan geri çağırdılar, Bülent Uygun'a ültimatom verdiler. Göz yaşlarıyla endişeyle izlemişti mani olamadığı penaltı golüne, Gala'ya puan kaybettiremezse vay haline, ölümlerden ölüm beğensin, yerime Volkan atanacak korkusu başına bakalım nasıl bir bela açacak.

Vay be , ne büyük bir maç taktiği, ne büyük bir konsantrasyon , valizin  içindeki parayı geç, çekirdek parasıdır o , ömür boyun yaşam sigortası, her sezon bir takımda hoca olma garantisi. Çek otobüsü atamayınca sinirlensinler, sinirlendikçe atamasınlar, kaybettir şu mübarek 2 puanı.

Beyin örümcek, vicdan 2011 de tutuklu, suçlu, İddia'nın bile endişesi yoktu. Gala galibiyetine yok para vermişler. Ama dedik ya Polyanna Fenerli, bize 2 puan kaybettiren azılı Fenerli Cim Bom'a neden 3 puan kaybettirmesin?

Peşimizden ağlayanları geride bırakalım, işimize bakalım.

Mertens- İcardi 10 sezon önce bir herhangi bir takımda oynayamamışsa, futbolseverlerin büyük şanssızlığı, aynı takımda oynarken görenler için ise tarif edilemez bir mutluluk, doya doya yaşasınlar.

Beklediğimiz gibi oldu, her takımın birinci görevi Gala'ya en az 2 puan kaybettirmek. 5 kişilik savunma 3 kişilik orta sahayla Sivas Belediye otobüslerini garaja çektiler. Tam benim istediğim küçük hoca taktik tercihi. Oğlum sen ne aptal adamsın, Ülkenin en büyük şut çekicileri bizde, kimse atamasa Muslera atardı. 

Her gol ayrı bir efsane, her futbolcunun başka bir hihayesi var. Galatasaray'da yedek yok, 10 futbolcu değiştirme hakkı olsa tereddütsüz kullanacak.  Kötü oynadın çık denecek kimse yok, özür dilerim oynatamıyorum hadi girin denen oyuncu gurubu var. Ülkenin belki de Popescu'dan sonra en büyük stoperi Patron oynayamıyor, İniesta Berkan yok, Tete en şanssız sezonunda, Zaha ben nereye düştüm oynayamıyorum derdinde, Kerem Aktürkoğlu sezonun en büyük topunu oynadı, Dert Okan Buruk'un olsun.

Ali Sami Yen Rams Park'ın çok büyük bir ikonik ritüeli oluştu. Mertens'in oyundan çıkarken ki gururumu tarif edemem. tabeladan bağımsız 50 bin kişinin Mertens Mertens diye hançere patlatmasına dayanamıyorum, iki damla göz yaşı süzülüp gidiyor bu yaşta göz pınarlarımdan, ve bir kez daha olanca Galatasaraylılığımla haykırmak istiyorum  delicesine.

Yaşasın Galatasaraylılığımızın yüksek öğretisi

Hepiniz gördünüz ama bu notlar geleceğe bir dede mirasıdır, okuyan hatırlasın. Klasik maç bitimi görsel şovu. 3lüyü kim çektirecek? karar Büyük Gala taraftarının. Üzgün Bedevi dedi, muhtemelen tuvalete gitmişti, Muslera'nın soyunma odasına depar attığını gördük, Ziyech'i çağırıyor, Prekazi seyretmeyenler için bir sakinleştirici. Bir de attığında sevinse, insan acaba Var'dan döner mi diye takla bile atamıyor.

Ligin en azılı hocası, en azılı takımı, en azılı hakemine karşı aldığımız bu skor büyük bir travmadır. Biz 23'ü Antalya'da kapatmıştık, Beşinci yıldızın idman maçlarındayız. Sevinin çocuklar, övünün büyükler. 

Ne mutlu Galatasaraylıyım Diyene

Galaxi'nin Karnesi;

Muslera 8; Yemese de aynı not verilecekti, koskoca bir GALA kaptanıydı, oyunda ve sonrasında.

Kaan Ayhan 7; Şartlandım acaba kime kötü puan versem diye , ama kimse yok. Kusuruma bakma Aslan, muhteşemdin.

Nelssoon 7; Kornere engel olman lazımdı Viking, 6 tane de atsak bir tane yedik birine ceza keseceğiz.

Abdülkerim 8; Bu akşam kesin gol bekliyordum., 

Khön 8;  Barış'tan sonraki hayvan oğlu hayvan. Kendi kademesine girdi, bir büyük takım sol saldırı beki. Net iddia ediyorum, bu adam kötü maç oynamaz.

Thor 8; Kim bilir kaç kez yazdık, hiç yazılmamış kabul ediyoruz. orta saha savaş tanrısıdır.

Dayı 9; Hiç kimse yokken ben vardım, herkes 8 çağırırken ben kovdum, minnettarım.

Mertens 10; Sakatlandı dediler, sezonu kapattı diye sevindiler,  ben susuyorum, Büyük GALA taraftarı hançere parçalasın, Napoli efsanesi, dilden dile nesilden nesle söylenedursun.

Ziyech 10; Lan bedevi, bir takla at, bir bağır, spiker bile senin insanlık dışı gollerini anlatırken sıkıntı çekiyor. derdin ne lan, gol attığında kaleciye acıyor musun.

İcardi 9;  Formaları donatmış, bir takıntı oldu bende, Galatasaray formalı bir çocuk görünce arkasına bakıyorum. İcardi yazmayana henüz rastlamadım.

Barış Alper 9; Ben tartışmam, 53 yıldır tribünlerdeyim, sonrası ne olur bilem , tüm jenerasyonların en büyük GALA futbolcusudur. Sol açıkta Büyük Metin var diyen çıkarsa sağ beke alırım.

Rahat olun, Beşinci Yıldız'a konsantre olun.


Hiç yorum yok: