28 Eki 2022

23 Yolu 11; Karagümrük 0-2 GALA

Rakip 10 kişi kalmış, oyunlarda bir değişiklik olmazdı, bu yüzden format dışına çıkıyorum, bodoslama maç yorumu yapıyorum.  Henüz tweet bile okumadım, kim ne yazmış, ne düşünmüş bakmadım,  Safkan yoruma geçiyorum.

Muslera'ya top gelmedi, top gelmediği zaman çok seviyorum, kaptan kaleci sıfatıyla aldığı 3 sarı karttan sonra adam öldürmeye teşebbüse bile olay yerine gitmedi. Şebeke hakemleri ödümüzü koparmıştı, Kerem neyse de Muslara'ya sarıyı gösterir diyordum. Neyse ki sakındı.

Mertens çıkıp Mata girerken bir Gala taraftarı olarak çok gururlandım. Takım büyük, oyunu beğenmeyen çıksa da, hatta gerçekten de küçükse de büyük oyunları büyük futbolcular oynar. Şampiyonluk ekspresine bindik, istasyonları birer birer giderken güvendiğimiz dağlar, büyük futbolcularımızdır. 

%70 topla oynayıp, 46 seda adamla topla ceza sahasına girip 35 şut çekmişiz. Kaç kaç bitti diye maçı izlemeyene sorsan, temkinli söyler 7-8 derdi. Kaleci çoğunu kurtardı diyemeyeceğim, vurulan şutlarda Raşitsa'nın dışındakiler kalenin tam ortasına gitti, kalede Metin Şentürk'de olsa ona da çarpacaktı. Mertens'in büyük oyunu golsüzlükle son buldu, yazık oldu.

3.71 gol beklentisi, komşu tavuğunu kaz sananlara  bir mesaj olsun. Fener şu oyunu oynasa taraftarı hocasını maçtan eve sırtında taşır. BJK maçı kazasız atlatıldıktan sonra  bakarsın biz de Okan'ı taşırız. 

Emin Bayram'ın ilk maçları, Ozan Kabak'ın ilk maçlarına göre daha iyi. Daha ileri gidiyorum Emin, Abdülkerim'den daha iyi. Çocuğun biraz kısmeti olsa iki golü vardı. Zaten birini attı da hala çözemedim gol niye sayılmadı. Tekrarını izlemeden yazıyorum. 

Şebeke'ye fazla iş düşmedi, kırmızı kartlık pozisyonda artık yeter, bunu da atmazsak can güvenliğimiz tehlikeye girer mi dediler, ne olduysa  Var kontrolüne gidildi. belki de bilerek kurgu yaptılar, hakem önce sarı kart verdi ki, bizim de lehimize bari 1 tane VAR kararı olsun, bunlardan her şey beklenir. 

Tribünlerin yarısı ceza almış, muhtemelen koreografi çok can acıttı. Sorun yok, yedek futbolcu gibi yedek taraftarımız da hazır, yerlerine gidecekler daha iyi bağıracak kuşkunuz olmasın. BJK maçı büyütülmesin, geçen sezonki Arena'da yapılan antrenman salaklığı yapılmasın. 

Yolumuz 23 yoludur, 5 puan fark moral bozmasın, biz Fener'den potansiyel olarak 1 puan öndeyiz,  üstelik bir maçları daha var onu kazandı sayıyoruz. 

Haftanın keyfini çıkarın, efendiler yarın Cumhuriyet ilan ediyoruz. 

Yıldız Tablosu; Muslera 7(top gelmediği zaman tadından yenmiyor)- Dobias 7(sağ saldırı bekleri emin ayaklarda), Nelsson 7(golü girse çok iyi olacaktı) Emin 9(Apodan formayı alır) Emre 7 (nerden çıktı, kadrodamı diye sorsanız bilmezdim, acemilik çekmedi)- Lucas 7( boyda hüner olsa çamda hıyar olurdu, tertemiz 6 numara topu oynadı), Olivera 7 (maç aklı) Mertens 8(15 golü geçer)- Raşitsa 8(çocuk oynar), İcardi 5, Kerem 3(form düşüklüğüne devam)

Okan Buruk; 5 Çok geç değişiklik yapıyor)    

  

Hiç yorum yok: