1 May 2021

Maç Yazısı; Gençler United- Galatasaray


Bu maçın yazısını Emre Akbaba son yılların en ruhsuz, en kötü oynadığımız maçın son dakikasında kaleciden dönen topu ağlara atıp, çılgınlar gibi sevinirken yazmaya başladım. Şampiyonluk şansımız hem 88 hem 2006 dan daha fazla olduğu halde kılımı bile kıpırdatamadım oysa o golde. Normalde tribünde olsak, hele Ali Sami Yen kapalısında olsak 5 dakika yerlerde sürünmemiz lazımdı. Çok bilirim gol sesi rakip santrayı yapar hala devam ederdi.

Ne öngörmüşsek aynen gerçekleşti. Rakipler puan kaybedecek, görürsünüz Beşiktaş son 3 maçta(bizim maç hariç) en az 4 puan kaybedecek, bizim maçı ön göremiyorum. Çünkü düşen Denizli dahil en kötü futbolu biz oynuyoruz. Oynanan maçlara göre bir liyakat ekibi olsa ben de içlerinde olsam Galatasaray'a en iyi ihtimalle 10.luk değeri biçerdim.

Tugay- Hagi, Pratez- Frank De Boer, Sneijder- Drogba- Selçuk İnan görmüş, yönetmiş bir Hocanın Fatih Terim olduğuna beni kimse inandıramaz. İddia ediyorsanız aynı hoca diyorsanız kusuruma bakmayın, Hoca Alzheimer başlangıcı, ayıp değil olabilir. Her şey normal ama iş futbol takımı yönetmeye gelince akıl bulanıyor. Annem de günlük yaşantısında gayet normaldi, beni kardeşi sanıyordu. Yok hocamda Einstein aklı var diyorsanız buyurun çocuklar.

Başta dedik düşen Denizlispor her maç en az 7-8 korner serbest vuruş kazanıyor, dakika tuttum Gedson 5 defa aynı korneri attı 7 dakika maçtan çaldırdı. Galatasaray'a vakit geçirmek isteyen hoca durup dururken topu kornere atsın. 90 dakikada 80 defa topu kornere atmayı başarabilen her takım Galatasaray'dan 1 puanı alır gider. Serbest vuruşcusu olmayan takımın hocası Terim'se, aklı yerindeyse şike yapmayacağına emin olduğum için söylüyorum tek bir açıklaması vardır ki benim tezimdir. Hoca tehdit altındadır, can güvenliği yoktur, mal güvenliği de muktedirin futbola bakan Teşkilatının başında kim varsa onun iki dudağı arasındadır. Benim kadar tanıyanınız olduğunu sanmıyorum. Ne çok isterdi oysa son Şampiyonluktan sonra emekli olup Bodrum'un imbatında yelkene binip, torunlarıyla balık tutmayı.

5000 yıllık de facto Türk mottosudur. İti kim öldürdüyse leşi o taşıyacaktır. Galatasaray bitirilecekse Fatih Terim'den başkası yapamaz. Bir an düşün bu sezon sırasıyla Morinholar, Bielsa'lar, Tudor'lar takımın başında olsa aynı futbolu oynatsa, teneke bağlayıp kovardık. Fatih Terim'i kovamazsın, o yüzden bizi kötü kıstırdılar. Ya direneceksin, vergi levhası olmayan, Bağkur'a SSK'ya kaydı bulunmayan sistem dışı, şebeke muhalifi, şikeye şike diyen birini Başkan yapacaksın, ya da en iyisi bizim Rambo Okan'ı Abdurrahim'i başkan yapıp muktediri alenen yalayacaksın. En azından takiye yapmaz, ne olduğu biliniyor, küfür yemez, gider ceketinin önünü ilikler, Lüçecçü der, Popeççü der güldürür, netice de keyif işi yapılıyor, gider Saray'ın mandırasında servetinin bir kısmı sağdırır, Belki o zaman Teşkilat üstümüze saldırırken bu kadar kuduz mikrobu saçmaz.  

Fazla kafa ütüledim sayılır, umut var mı peki? Var, taşıdığım endişeyle beraber yazayım. Her hangi ortalama bir taraftar kadar kafaya taktıklarını sanmıyorum da büyük bir tehlike var.  Beşiktaş sahamızda kupa kaldırarak patronları FB'nin intikamını alabilir ki öyle de görünüyor. Şampiyonluktan geçtim, eğer böyle bir şey olursa savaş baltalarımı çıkardım, katliam çıkartırım.

Muslera seyretmek istemiyoruz, kadraja sokmayın. Muslera'yı ne kadar çok görürsek o kadar kötü oynuyoruz demektir. Şener oynamasın, çeneyle röveşataya kalkan soytarı gitsin başka iş yapsın. Gülmek için hiç iyi bir zaman değil.4-5 numaralı oyuncular, gol atmayacaksanız sakın kornere serbest vuruşlara gitmeyin ağır küfür ederim.  Sağ ve sol hücum bekleri oynadığınız oyunun en az %60 ı rakip yarı sahada değilse takımın muhtemel kötü oyununun sebebi olursunuz, gazabımdan kurtulamazsınız. 

6-8 numaralı mübarek formalar(adamlar değil) size sesleniyorum, İçindekilere sesimizi duyurmadık, enerjimizi aktaramadık iki forma toplamda en az 23 km koşmuş olacaksınız. 500 den fazla pas yapılmayacak. Geriye yana efektif olmayan sebepsiz pas atan benden değil. 

Kornerleri serbest vuruşları direk kullanmayın, hatta penaltıyı bile paslaşarak kullanın kaçırırsınız. Bulaşıcı hastalık yapıştı bu sezon üzerimize, serbest vuruştan gol atamama virüsü taşıyorsunuz hepiniz.

Yenemezseniz İstanbul'a dönmeyin, Beşiktaş'a sahamızda tur attıracak futbolcuya bir daha forma verdirmem. 

Hiç yorum yok: