21 Oca 2024

Beşinci Yıldızın Arifesi 21; Trabzonspor 1-5 GALA

Derenin kenarındaki akrep, kurbağaya yalvarıyor, kardeş beni karşıya geçiriver, böcek solucan kaynıyor orada, burada bir şey bulamadım. Kurbağa sen akrepsin kardeşim beni sokarsın. Ya kardeş yüzme bilsem kendim geçerim, seni soksam elime ne geçecek ben de boğulurum. Kurbağa bakıyor ki haklı, niye soksun. Sırtıma tutun kımıldama. Türkü çağırarak yüzüyor, yoldaş kurbağa yoldaş kurbağa kuyruğun nerede, kuyruğum yok kuyruğum yok yüzerim deredeeee, aaahhh. Ne yaptın kardeşim soktun belime zehirli iğneyi, sen de öleceksin. Ben kalleşim işim bu, sokarım gerisine karışmam.

Akrep için kendi Şampiyonluğu hiç önemli değil, yeter ki GALA olmasın. Nitekim biz devrede yokken olan başka takım Şampiyonluklarını hiç dert etmediler. Gala 20 sene olmasın, kendileri de olamazsa sorun yok, başarılılar. Bu yüzden genel puan durumunda hep üstümüzde kalırlar. Olsun kendine yaramasın, kendi de ölsün, sen de geçemedin ya dereden, en büyük Feneeeeerrrrrr, 28 kere Şampiyon oldum, 6-0 yendim. Polyanna yaşasa kesin Fenerli olurdu.

Kendisi Saray'dan çıkmaz, belediye başkan adayıyla ortak olacağım der, Sönmüş Ağrı Dağı  gibi her sezon patlamaya kalkar, topla tüfekle, hileyle rüşvetle saldırır, Bizim Başkan 3 kelimelik bir cümle kurunca kanarya gibi cik cik öter. Bizim tatlı su objektifi Galatasaraylılar da siyasete bulaşma İsviçre Çakısıyla Ağrı Dağına bıçak çek diye akıl verir.

Bu yazıyı okuyan Galatasaraylı içinde Başkanın talimatıyla partisini, oyunun rengini, pusuladaki resmi değiştiren bir tek kişi çıkarsa, ben Galatasaraylılığımı burada noktalıyorum. Kavgada yumruk sayılmaz, Sen hile yap göz yumalım, biz dürüstüz yapmayız demek iyi bir öğretim modeli değildir. Hırsıza 2 yolun var Büyük GALA Başkanı, ya engel ol bu kepazeliğe, ya da elinde ne silah varsa cepheye gönder. Susan, seyirci kalanı tarih affetmeyecektir.

FBJK bir takım olmuş aklı sıra Gala rakiplerini dizayn ediyor. 15 havuz takımı var istediğiniz gibi tepe tepe kullanın, ifşa oldunuz. Karadeniz'in deli dalgalarına dokunmayın, o şampiyonluk tarafımızdan sayılıyor, bin yıl geçse de sayılacak. Trabzon yatacak demen bile 2011 şikesine delildir. Demek sen yattın, yatarsın. Beşiktaş Çarşısı esnafımı sandın Faroz Mahlesini. Biz en kötü olduğumuz zaman Bursa Şampiyonluğunu neredeyse engelliyorduk, Trabzon'da 4-2 yendik. Kalleş değiliz, biz olamıyorsak Fenerde olmasın diye bir derdimiz olmaz.

Ve sezon boyunca beklenen oldu, iyiler kazanacaktı. Sistemin stepnesini Sapan Bağlarında maymuna çevirdiler, Volkan Demirel gün sayıyor, Rize'yi tokatladılar, şikeden zengin olmuşu idam sehpasında can çekişiyor, Patron,  Amisas(antik Samsun) kumpasında pert oldu, gözler Trabzon'da. Keşke umut bağlamasaydınız da işi futbolun doğal seleksiyonuna bıraksaydınız.

Ulan aptallar sezonun en büyük 4 topunu kime oynadık? 2 Manu, 2 Bayern maçı değil mi? 5.yi oynayacak delikanlı bir takım aradık içinizde, pis akvaryumun bir temiz balığını, Karadeniz'in deli dalgasını. Bir kere daha iftihar ettim 2011 Şampiyonuyla, ve onun kazanmaya oynayan hocasıyla. 

Tez ortaya atıyoruz, arkasındayız, Galatasaray'ı yenmeye oynayan takımlara yeneriz yeniliriz üç ihtimallidir, ama net en büyük topu oynarız, oynadık.,

Hastasıyım numarası olmayan futbolcuların. Tezlere katkı olsun dedik, Barış Alper tarihimizin en büyük sol saldırı beki dedik, yanıldık, Kaan Ayhan'mış meğer. Dinlediniz mi, son anda kapattım, lağım kanalının maymunu sol bek transferi  önerdi devre arasında. Galatasaray'ın ihtiyacı olmayan tek departman sol saldırı beki departmanıdır. İtibar etmeyiniz. 

Maç hakemi maçı nerdeyse kusursuz yönetiyordu, yayının karşısındaki yan hakem hariç. Enteresan bir yan hakeme denk geldik, var yok en fazla 10 cm ofsaytı kaldırdı. 1 metre ofsayta devam dedi, neyse işimiz yan hakem değil, Çöp'e çıkarılmak istenen koskoca Zaha'nın 3. golüne limon sıktılar, alakası yok 5 pozisyon öncesinden faul çaldılar. Maksat maç gitti bari averaj engellensindi, Zaha 3 gol attı denmesindi. Direkler bize borçluydu, özellikle Kerem'e, hem ödeşsin, hem hakeme Büyük Gala taraftarı daha fazla sövmesindi.

Bizi yenmeye oynayan takımlara son çağrı, varsa cesaretiniz buyurun en kötü tarife budur.

GALAXI'nin Karnesi; 

Muslera 5; Çerçeveye hiç top gelmedi, pardon 1 tane geldi, muhteşem oyun kalecisi olarak her topu taca rakibe attı, 1 artı 1 sözleşme uzatılacakmış, yetmez 5 Artı 5 yapın, bir penaltı daha kaptan kaleci yüzünden güme gitti. Farklı kazandık önemli değil!

Boey 6 ; Barış öcüsü her mevkii tedirgin ediyor, kaleci dahil. Mükemmel üstü oyun son servis içler acısı, bu yüzden bizden daha büyük takıma gidemez.

Nelsson 8; Papuç pahalı maksimumla oynuyor, devam Viking,  Ragnar olamazsan, aramızda olmazsın.

Abdülkerim 7; Fazla iş düşmedi, düşmediği için en az 2 puan kaybetti. Keşke hiç iş düşmese de her maç 10 puan versem.

Kaan Ayhan 10; Kolay kolay bir futbolcuya kefil olmam, son yılların en büyük Gala topçusudur. Kaleye geçse eminim Muslara'yı aratmaz. Bakalım sonraki maç kaç numara oynatılacak.

THOR 6; Alıştığımızın 2 tık altı, bulun şuna yeni bir sevgili oturtun tribüne.

Dayı 9; Busquets hayranıydım, 50 yaşında bile olsa bize gelse hava alanında karşılardım çok şükür geldi, hayranlıkla izliyorum Kolay kolay bir orta saha oyuncusuna vurulmam, ilk 11 yaptıkça çok daha büyüyecek.

Mertens 8; Ben yoruldum çıkıyorum demeden çıkarmayın. Futbolu beyniyle oynayan son fantastik futbolculardan. Nesli sakın tükenmesin.

BARIŞ ALPER YILMAZ 10; Ne yazsam az gelir aslan, şunu diyebilirim, yüzümüzü kara çıkarmadın , sana ilk 11 hepimiz yazdık, numaralar farklıydı, hepimiz haklı çıktık bahtiyarız, teşekkürler.  

Zaha 10;  Ali Cabbar türküsünü kaç kere söyledim duydun mu lan top cambazı. Çöpmüş, doğrudur, çöpe atılmış altın. Meğer zift maymunları  ne korkutmuşsun. Olmayan beyinleri sıra seni bize yedireceklerdi.

Kerem 9; Tezlerimin arkasındayım, Kerem'in vurduğu ya tribüne gidecek ya gol olacak, kaleci kurtarmayacak. Ve beklemede, en geç 5 maç içinde 5 gol atacak, Gala +10 yapacak.

Daha çok hata yapacaklar Mayıs'a bırakmayacağız, İcardi'nin 5. Dalga Çocuklarına sözümüz var.




Hiç yorum yok: