23 Haz 2008

Sizi Gidi Kolpacılar İtalya 0- İspanya 0


Sizin ligler Dünyanın en pahalı ligleri. Bütün futbolcular sizin liginizde oynamak ister. En büyük takımlar sizin ülkelerinizde. Gel gelelim en kötü futbolu siz oynadınız. Yarı finale çıkma maçınız da gol pozisyonu yok. Son 5 dakika İtalyan futbolcu Di Natali, dışarı düşüyor, yuvarlanarak içeri giriyor ve penaltılardan birini kaçırıyor. Aklına hiç mi gelmiyor kardeşim, Futbol Tanrısı sadece Türkler'in maçında gözlemci değil. Üç kağıtçıya penaltıyı kaçırttırıyor tabiki. Maç içinde Casillas çok iyi ve setretik bir gol çıkardı, Buffon ise dandik bir golle kariyerini bitirmek üzereydi, direkler kurtardı. Bu durumda göklerin raconu İspanya lehine kesilecekti.

Turnuva kıran kırana devam ediyor. Bu maç hariç bütün maçlar gollü geçiyor, bizim maç dahil. Adı ölüm gurubuna çıkan gurup adına yakışır bir şekilde taburcu oldu. Kimse kalmadı ağır abilerden. Romanya sıçan gibi elendi. İkinci vatanım beni hayal kırıklığına uğrattı. Ben bu günkü maçı beğenmedim, uykum geldi. Penaltıları zor seyrettim. Bana sorsalardı burun farkıyla İspanya kazansın derdim.


İki takımım var şimdi yarı fianallerde. Tarafsız değilim bizimle beraber Rusya'nın taraftarıyım. Aynı suda ikinci defa yıkanacakmı bakalım göreceğiz. Elemelerin rövanş maçı. Gözüm Arshavin'in üzerinde olacak. Fener'in müstakbel hocası Aragones perşembe gecesi İstanbul bileti alır.

Hiç yorum yok: